Täällä teille NOLO kysymys :/

  • Viestiketjun aloittaja en TOD kerro nikkiä
  • Ensimmäinen viesti
en TOD kerro nikkiä
Mikskähän ilman nikkiä :whistle: Ja siks täällä kun tuol Mitäs nyt -palstalla kaikenäköstä, tääl ehkä käy fiksumpaa sakkia (?) :)

Nii että tää on nyt esimerkki, ei meidän tilanne suoranaisesti(ainakaan nuo mitat :ashamed: ) Mut jos miehel on 15 cm pitkä... ja mul 10 cm syvä niin voiko sitä huoletta antaa mennä vaa nii syväl ku voi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ei mulla stoppaa se missää vaihees mut ajattelin et voisko siitä olla haittaa johonki, esim.kohdun suulle tms. En ole täl hetkel raskaana, mut ainaki raskaana ollessa tällast mietin ja nyttenki... Älkääkä pliis naurako mun tyhmäl kysymyksel \|O :'( :D
 
Eiköhän kipu sen sitten paljasta kun liian syvälle mennään.
Mitään huolta ei ole jos kaikki tuntuu hyvältä.Samahan se on raskaana ollessakin, mikä asento tuntuu hyvälyä, niin suotta sitä murehtimaan.
 
no mun tietääkseni voi huoletta antaa mennä vaan. tai siis en oo ainakaan kuullu et joku olis silleen onnistunu itseään vahingoittamaan. raskaana on luonnollista pohtia kaikkea tuollaista. :hug:
 
meillä miehellä kookas, mutta silti ollaan ihan huoletta hommailtu. joskus kyllä jos mies rajummin lykkiny, on hiukka tehnyt kipeetä kohdunsuulla ja alavatsassa jolloin olen pyytänyt miestä hölläilemään, mutta muuten en ole asiaa miettinyt. tuo kipuhan se on oiva mittari, niin kauan kun hyvältä tuntuu, ei syytä huoleen. ja vaikka joskus kipeää tekisikin, ei se suoraan mitään vauriota tarkoita. naisen paikat joustavat todella hyvin :) voit siis olla levollisin mielin :hug:
 
hmmm
No tiedätkös, että joillakin miehillä on reilusti yli 20 senttisiä vehkeitäkin ja kyllä he lykkivät varmasti aika pohjihin asti ;) Naisen emätin sattuu olemaan venyvää laatua (tuleehan sieltä se lapsikin ulos), joten niin kauan kun ei satu ei ole mitään hätää.
 
Mulla oli ekana raskausaikana ennenaikaisia supistuksia ja silloin lääkäri käski välttämään sellaista rakastelua, jossa penis osuu suoraan kohdunsuulle. Muuten ei kieltänyt yhdyntää, mutta sanoi, ettei tosiaan paranisi ärsyttää kohdunsuuta kovin pahasti kun kerran muutenkin oli jo niitä suppareita ja kohdunsuu aukeamaan päin.

Toisen raskauden aikana sitten kiellettiin yhdyntä kokonaan kun niitä samaisia suppareita alkoi tulla vähän liian aikaisin ja vähän liian usein ja kohdunsuu alkoi taas aueta ennen aikojaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2005 klo 17:30 Jätkä kirjoitti:
Eiköhän nuo paikat ole aika joustavia siellä sisällä, niin kauan kun ei sinuun satu niin antakaa mennä vain. =)
Ja fiksuksi en viitsi itseäni ylentää, maalaisjärjellä pötkii aika pitkälle.
:wave: :wave: :wave:
 
Mä olen ollut muutaman kerran yhdynnässä miehen kanssa jolla oli niin iso ettei kondomi mennyt oikein päälle!! Ja tämä EI ole vitsi! Hän kun työnsi syvälle, kyllä se mua sattui, tuntui ihan kuin olisi sisällä repeilly paikat tosin ei kamalan kivuliaasti mutta kuitenkin. Ihan kamala muisto, että kyllä voi olla liian isokin :x
 
Babylover
:LOL: Millähän sä oot sen kolos mitannu!? Työntömitalla vai!? (Tiedätkö mikä on työntömitta? Ei siis mikään "sellainen mitta"!)
Jos oot ollut raskaana ja siis jo duunannu miehesi kanssa, mitä enää kyselet? Ja se, että tuntuu et olet pikkasen väärällä sivustolla, eiks teineille löydy omat "fantasia-sivustonsa!?
 

Yhteistyössä