hus hus pois tästä ketjusta. tämä on vain surkeille äideilleAlkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Minä en aio tunnustaa olevani säälittävän huono äiti. En taatusti ole täydellinen, en lähimainkaan, mutta paras mahdollinen, mitä lapsilleni on suotu. Parhaani teen joka päivä, sen on riitettävä.
Ei liene tavoiteltavaa olla Täydellinen Äiti, parempi on olla Riittävän Hyvä Äiti, jolloin mene vähemmän aikaa ja energiaa stressaamiseen.
Ai, okei... Sori. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:hus hus pois tästä ketjusta. tämä on vain surkeille äideilleAlkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Minä en aio tunnustaa olevani säälittävän huono äiti. En taatusti ole täydellinen, en lähimainkaan, mutta paras mahdollinen, mitä lapsilleni on suotu. Parhaani teen joka päivä, sen on riitettävä.
Ei liene tavoiteltavaa olla Täydellinen Äiti, parempi on olla Riittävän Hyvä Äiti, jolloin mene vähemmän aikaa ja energiaa stressaamiseen.
Eikös niihin alotuksiin ole tarkotuskin vastata? Miks kirjottaa tänne jos sietää vaan samaa mieltä olevien vastauksia?Tämähän nyt kuitenkin on keskustelufoorumi, ja Suomessa muistaakseni sana on vapaa. Pitäisköhän TEIDÄN mennä vapaaehtosesti jonnekin.....Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Olen saman asian huomannut ja siksi en enää niin usein täällä vierailekaan. Tunnustan olevani surkea äiti. Ja mua rasittaa äärettömästi kun toiset jaksaa jatkuvasti puuttua muiden äitien tekemisiin ja tekemättä jättämisiiin. TUrhanpäivästä egon pönkitystä. Menisivät sitten vaikka vapaaehtoistöihin johonkin huostaanottokotiin eivätkä naukuisi täällä parkuvista vauvoista.
Voi mun lapsiparkoja kun niillä on niin huono äiti! Ja raukoilla kun ei ole tietoa paremmasti niin ne tyhmät vielä rakastaa mua.....
juuri näin =)Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Minä en aio tunnustaa olevani säälittävän huono äiti. En taatusti ole täydellinen, en lähimainkaan, mutta paras mahdollinen, mitä lapsilleni on suotu. Parhaani teen joka päivä, sen on riitettävä.
Voidaan olla yhdessä, nyt ei hyvin pyyhi...Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:mä oon vissiin se kaikista pahin
juu, ei niitä täydellisiä äitejä ainakaan tällä palstalla ole...Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mä en kyllä ole törmännyt täällä yhteenkään täydelliseen äitiin.. saati sitten ihmiseen... niin kuin en kyllä missään muuallakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pulla:Eikös niihin alotuksiin ole tarkotuskin vastata? Miks kirjottaa tänne jos sietää vaan samaa mieltä olevien vastauksia?Tämähän nyt kuitenkin on keskustelufoorumi, ja Suomessa muistaakseni sana on vapaa. Pitäisköhän TEIDÄN mennä vapaaehtosesti jonnekin.....Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Olen saman asian huomannut ja siksi en enää niin usein täällä vierailekaan. Tunnustan olevani surkea äiti. Ja mua rasittaa äärettömästi kun toiset jaksaa jatkuvasti puuttua muiden äitien tekemisiin ja tekemättä jättämisiiin. TUrhanpäivästä egon pönkitystä. Menisivät sitten vaikka vapaaehtoistöihin johonkin huostaanottokotiin eivätkä naukuisi täällä parkuvista vauvoista.
Voi mun lapsiparkoja kun niillä on niin huono äiti! Ja raukoilla kun ei ole tietoa paremmasti niin ne tyhmät vielä rakastaa mua.....
Tätä peesaan, mutta en kyllä ihan joka päivä jaksa tehdä sitä parastani mut pääasiassa kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Minä en aio tunnustaa olevani säälittävän huono äiti. En taatusti ole täydellinen, en lähimainkaan, mutta paras mahdollinen, mitä lapsilleni on suotu. Parhaani teen joka päivä, sen on riitettävä.
Mulla oli sama tunne esikoisen kanssa... Se nauroikin ensimmäisen kerran mummolle eikä mulle. Oli hirveä olo. Olin koko ajan mustasukkanen kun se oli muille(kin) niin aurinkoinen ("Mitä se tollekin nauraa"). Pahinta oloa kesti siihen asti kun se oli n. 4 kk ikänen. Sitten alko helpottaan kun huomas että ehkä mä sitten kuitenkin olen sille rakas. Nyt esikoinen jo 3 v ja kyllä se musta tykkääAlkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:onko muilla semmonen tunne, ettei olekaan vauvalle se maailman tärkein ihminen? meillä vauva ei tee mitään eroa siihen, kuka hoitaa, eikä mitään eroahdistuksia....joten minä luulen koko ajan, että vauva ei minusta tykkää. että semmonen paska äiti täällä.