johtuiskohan rekisteröintipakosta jos haluaa muille osastoille kirjottaaAlkuperäinen kirjoittaja ilona:En tiiä muuta kun että mun mielestä tänne on tullu hirveesti uusia nikkejä uudistuksen jälkeen.. mistäköhän johtuu.. ?.. =)
Voi olla, voi olla.. ihan hyvä vaan..Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:johtuiskohan rekisteröintipakosta jos haluaa muille osastoille kirjottaaAlkuperäinen kirjoittaja ilona:En tiiä muuta kun että mun mielestä tänne on tullu hirveesti uusia nikkejä uudistuksen jälkeen.. mistäköhän johtuu.. ?.. =)
Jaahas, löytyyhän täältä vanhoja tuttuja uuden nikin takaa. :wave: Kai mulle tuli yliannostus palstan vähän liiankin "lennokkaita" juttuja ja sitten vielä oma elämä heitti härän pyllyä.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Ja missäs sitä ollaan oltu? :xmas:
:wave: 2vuotta .onko se vanha =) ?Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti::wave: Yks vanha
Oot sää mun mittapuulla vanha. Onhan teitä näköjään täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle::wave: 2vuotta .onko se vanha =) ?Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti::wave: Yks vanha
Ääks! Onko siitäkin jo niin kauan?Alkuperäinen kirjoittaja TheBlackPearl:Jaahas, löytyyhän täältä vanhoja tuttuja uuden nikin takaa. :wave: