Täällä on kivoja nimimerkkejä

  • Viestiketjun aloittaja Hauskaa
  • Ensimmäinen viesti
Hauskaa
Mielikuvitusta on käytetty, kaikilla ei ole nanna77 tai hanna123 luokkaa.

KiviäkinKiinnostaa
ImpiEllenAnna
No Anteeks Kauheasti

esimerkiksi juuri nyt oli sivulla esillä kun aloin tätä kirjoittaa :D.
 
ap
No mä en ole monella palstalla vieraillut, mutta niistä millään muulla ei ole käytetty mielikuvitusta nimimerkkien keksimiseksi.

Björn on vähän tylsä, mutta merkitsee sentään jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hauskaa:
KiviäkinKiinnostaa

No Anteeks Kauheasti
Nämä kaksi on joissakin tietyyssä ketjuussa jotenkin niin osuvia. :D No Anteeks Kauheasti teki muuten tänään alootuksen jossa sanoi lastensa olevan maailman kauneimpia. Nikki oli jotenkin hauska siihen kohtaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Hauskaa:
KiviäkinKiinnostaa

No Anteeks Kauheasti
Nämä kaksi on joissakin tietyyssä ketjuussa jotenkin niin osuvia. :D No Anteeks Kauheasti teki muuten tänään alootuksen jossa sanoi lastensa olevan maailman kauneimpia. Nikki oli jotenkin hauska siihen kohtaan. :D
huomasin saman ja mustakin se oli hauska :D
 
Mun mielestä on kekseliästä olla kekseliäs nimimerkin kanssa :D Ja siis tätä mun nikkiä ei todella voi sanoa semmoseksi. Mä nimittäin keksin tän just niin, että tahdoin olla joku muu kuin harmaa, mutta en keksinyt mitään nimimerkkiä, joten väänsin komromissin, olen harmailija. Tosin joku toinen käyttää tätä harmaana.
 
hermoheikko
Mä en osaa käyttää mielikuvitustani riittävästi, aiemmin olin hipsu, koska silloin koin olevani hiljainen hissukka, nyt hermoheikko, joka tuskin kaipaa selvennystä miltä viime aikoina on tuntunut ;) toki olisi mukava keksiä jotain omaperäisempää, mutta ei vaan tule mieleen...
 

Yhteistyössä