Täällä ne samat naamat ja samat nimimerkit päivästä toiseen pönkittävät itseään..

  • Viestiketjun aloittaja Aina vaan harmaa
  • Ensimmäinen viesti
Aina vaan harmaa
Teettekö te muuta kun nökötätte koneella vaikka ulkona aurinko paistaa?Ite käyn piipahtamassa n.15min muutaman kerran viikossa ja se riittää.
Ja aina samat!!! KUVAPINOT ja samoilta aina kehut ja sitten laitetaankin jo kodeista kuvia... :/

Todella säälittävää!!E ihmettele että varmasti 90% palstan emännistä on eronneet/yhna/mies aina töissä tai strippiklubilla.
 
Aksu81
Alkuperäinen kirjoittaja Aina vaan harmaa:
Teettekö te muuta kun nökötätte koneella vaikka ulkona aurinko paistaa?Ite käyn piipahtamassa n.15min muutaman kerran viikossa ja se riittää.
Ja aina samat!!! KUVAPINOT ja samoilta aina kehut ja sitten laitetaankin jo kodeista kuvia... :/

Todella säälittävää!!E ihmettele että varmasti 90% palstan emännistä on eronneet/yhna/mies aina töissä tai strippiklubilla.
jaa... itse olin jo päivän töissä ja poikakaan ei ole nyt mun luona. Niin ja strippiklubi käynti rajoittui 10-vuotiaana Kööpenhaminaan mun äidin seurassa, kun muitakaan baareja ei ollut auki mistä äiti saisi viinansa :D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ja aina täällä harmaat on niin huolissaan palstalaisten ajankäytöstä :xmas:
ja mistäs ne harmaat (jotka muka käy täällä kerran viikossa 1h max) tietää kui paljon muut kuluttaa aikaa täällä? :whistle:
 
eh
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja Aina vaan harmaa:
Teettekö te muuta kun nökötätte koneella vaikka ulkona aurinko paistaa?Ite käyn piipahtamassa n.15min muutaman kerran viikossa ja se riittää.
Ja aina samat!!! KUVAPINOT ja samoilta aina kehut ja sitten laitetaankin jo kodeista kuvia... :/

Todella säälittävää!!E ihmettele että varmasti 90% palstan emännistä on eronneet/yhna/mies aina töissä tai strippiklubilla.
jaa... itse olin jo päivän töissä ja poikakaan ei ole nyt mun luona. Niin ja strippiklubi käynti rajoittui 10-vuotiaana Kööpenhaminaan mun äidin seurassa, kun muitakaan baareja ei ollut auki mistä äiti saisi viinansa :D
ja tämäkö todistaa ap:n väitteen vääräksi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Miks pitäs tehdä jotain muuta? *kaivaa nenäänsä*
No niinpä!

Mitä muuta? Siis onko muuta elämää? Ulos, ULOS? Ei kai sinne oikeasti voi mennä, eihän? Ap juksaa, eikö niin? Muka muutakin elämää, hyvä vitsi :LOL: älä kerro satuja.
 
you are my sunshine, my only sunshine, you make me happy... B) No juu, mutta vakavasti...minulla on tähän kovin vähän aikaa, saattaa mennä päiviä, jopa kuukausia etten tänne ennätä, mm. rakkaan kuoroharrastuksen vuoksi (ja tietty perhe koko ajan läsnä ) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Miks pitäs tehdä jotain muuta? *kaivaa nenäänsä*
No niinpä!

Mitä muuta? Siis onko muuta elämää? Ulos, ULOS? Ei kai sinne oikeasti voi mennä, eihän? Ap juksaa, eikö niin? Muka muutakin elämää, hyvä vitsi :LOL: älä kerro satuja.
Peesi! Miksi mennä ulos jos ei tartte? mies käy kaupassa samalla kun tulee töistä ja tuo ruoat ja tupakat ja herkut. Joskus jopa palvelee mua tähän koneellekin, ei tartte edes jääkaapilla välillä käydä! elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa :D
 
Keittiönoita
Niin ja onhan tää koneella nököttäminen nyt kuitenkin paljon kannattavampaa kuin ulkona puskien nuuskiminen. Koneella nököttömisestä sentään maksetaan 140 euroa per tunti, mutta ulkoilusta ei senttiäkään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Niin ja onhan tää koneella nököttäminen nyt kuitenkin paljon kannattavampaa kuin ulkona puskien nuuskiminen. Koneella nököttömisestä sentään maksetaan 140 euroa per tunti, mutta ulkoilusta ei senttiäkään.
En mä vaan ole saanut? Mihin voin valittaa? Saanko takautuvasti joka tunnilta jonka olen viettänyt? Niitähän on, hmm, 6 vuotta eli 2190 päivää, otetaan pari karkauspäivää pois 2188, ja keskimäärin 10 tuntia päivässä niin 21 880 tuntia ja se kertaa 140 egeä niin... 3 063 200 euroa! Jipii, sillähän saan uuden koneen, tai kaksi, voisin kirjoitella kahdelle palstalle yhtä aikaa =)
 

Yhteistyössä