Tää palsta on tällänen:

• Viestiketjun aloittaja pekrele
  • Ensimmäinen viesti
pekrele
Teen alotuksen vaikka auringosta, sanon että aurinko on ihana ja keltanen. Kaikki vastaajat alkavat väittää aurinkoa helvetin kamalaksi ja oranssiseksi.
Yhdessä he alkavat nauraa väitteelleni ja tivaavat miksi se mun elämää hiertää millanen aurinko on.

Teen alotuksen että aurinko on helvetin kamala ja oranssinen, kaikki vastaajat hyökkäävät kimppuuni väittäen aurinkoa ihanaksi ja keltaiseksi.
Yhdessä he alkavat nauraa väitteelleni ja tivaavat miksi se mun elämää hiertää millanen aurinko on.

Mikä tätä palstaa vaivaa?:headwall:

samaamieltä
Hei, mä oon ihan samaa mieltä kanssasi! Meinasin itsekin kirjottaa samasta asiasta. Mielipiteitään ei osata asiallisesti sanoa, joko aletaan haukkua toista tai sitten heti loukkaannutaan. Kaikilla on mielipiteisiinsä oikeus, mutta eikö ihmiset (ainakaan täällä mitäs nyt-palstalla) osaa ilmaista niitä ASIALLISESTI!!!!

Ihmisillä on halu olla eri mieltä. Jos on samaa mieltä niin kirjoitetaan peesi ja se keskustelu loppuu siihen. Aika moni taitaa kuitenkin hakea täältä seuraa, aitoja ihmisiä joiden kanssa voi jutella ja joskus tinkaaminenkin on parempaa kuin se ettei saa kontaktia kehenkään. Jos teen aloituksen niin vieraan vittuilukin on kivempaa kuin se ettei kukaan edes viitsinyt tai huomannut vastata.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ihmisillä on halu olla eri mieltä. Jos on samaa mieltä niin kirjoitetaan peesi ja se keskustelu loppuu siihen. Aika moni taitaa kuitenkin hakea täältä seuraa, aitoja ihmisiä joiden kanssa voi jutella ja joskus tinkaaminenkin on parempaa kuin se ettei saa kontaktia kehenkään. Jos teen aloituksen niin vieraan vittuilukin on kivempaa kuin se ettei kukaan edes viitsinyt tai huomannut vastata.
No, meitä on moneen junaan... Mä kaipaisin ainakin asiallista, vaikkakin itseni vastakohtaisia mielipiteitä. Täältä niitä ei todellakaan saa.

vieras
Ap, sullahan on hirveän laaja katsantomaailma. Sinä pystyt käsittämään auringon sekä rumana oranssina pallona ETTÄ keltaisena kauniina kuulana.

Miten SINÄ jaksaisit täällä kysellä :D

Sjörn
Alkuperäinen kirjoittaja pekrele:
Teen alotuksen vaikka auringosta, sanon että aurinko on ihana ja keltanen.....

Teen alotuksen että aurinko on helvetin kamala ja oranssinen,....

Mikä tätä palstaa vaivaa?:headwall:
Et kyllä oikein nyt loista johdonmukaisuudella ainakaan. Oletko yleensäkin noin ailahtelevainen? Jos elämänhallintasi muussakin suhteessa ailahtelee tuolla tavoin, suotittelisin kyllä jonkinlaisen hoidon harkitsemista. Värien osaltakaan et tunnu muodostavam selvää vakaumusta, jonka takana voisit seistä, ja sitten välillä väität ihanaksi ja kohta perään helvetin kamalaksi. Onko maanisuus ja/tai depressiviiyys mitenkään tuttuja käsitteitä?

Vaikuttaa myös siltä päähänpinttymäsi tästä palstastakin hallitsee liikaa mieltäsi. Tämä palstahan on mitä on ja olet itsekkin siihen ihastunut. Koeta nyt ryhdistäytyä. Hiertää se aurinko risukasaakin.

Sitä paitsi pitää sanoa "aloitus" ei "alotus".

Yhteistyössä