Tää palsta on kyllä menny todella tylsäksi..

  • Viestiketjun aloittaja Simpauttaja
  • Ensimmäinen viesti
Niinpä ^. Ja mihis ne modet puuttuu, nytkin tuolla lynkataan taas joukolla mm. Lisbethia tällä kertaa. Eikö ole vaan iloinen asia, ettei ne tai mikään muukaan täällö muutaman vakkarin lisäksi moniakaan kiinnosta.
Kiitos vaan huolenpidosta, mutta mä sain hyvät naurut noista harmaan tarinoista.:D
Jos olen pois palstalta niin olen kiireiden vuoksi, en sen takia että joku ”kiusaa”.

On totta, että palstalla ei enää ole, mustien pitkää ketjua lukuunottamatta, tiivistä lämminhenkistä yhteisöllistä fiilistä - mikä oli vielä silloin vuosia sitten.❤ Oli tapaamisia irl yms. autettiin jopa toinen toistamme irl!❤ Vaikka monia entisiä palstaajia en tavannut irl niin poden ikävää heitä kohtaan! Terveisiä vaan muun muassa Mythagolle ja Ultramariinille!❤ Olette ihania!❤


Kyllä täällä palstalla on aina ollut tiukkanutturaisia mielensäpahoittajia ja ”kiusaajia”, mutta mukavia ja leppoisia oli enemmän, siksi tuollaisiin ”trolleihin” ei tullut aikoinaan kiinnitettyä huomiota sen kummemmin.

Palstan henki on kiinni siis siitä, miten suurin osa palstaajista käyttäytyy.
Huumori on ihan parasta. Jakakaa ihmiset hauskoja juttuja palstalle, sen sijaan, että kritisoitte sitä kuinka huumori ja hauska on poistunut.(y)


Silloin tällöin muistelen vanhoja ja pengon arkiston syövereistä ketjuja.
Parhaat naurut palstalla olen saanut provoviesteistä mitkä ovat paisuneet ihan älyttömiin mittakaavoihin.
 
vierailija
Ei tää palsta ole niin kovassa sensuurissa kuin vauva.fi, siellä monet ketjut ja viestit poistetaan ihan ilman syytä. Jaksan myös uskoa että lapsiin liittyvistä asioistakin voi täällä keskustella, aina joku trolli mukana mutta ihan asiallista myös.
 
vierailija
Onko sensuurit/säännöt/ kiellot menneet niin tiukoiksi, ettei täällä enää saa/ uskalla kirjoitttaa mitäön?
Viimeksi kävin täällä yli 10v sitte ja meno oli ihan erillaista.
Näyttää, että hallituksen toimet on pääasia..
Marinia, Ohisaloa, demareita, vihreitä ja vihervasureita saa haukkua vapaasti, mutta arvostelepa esim. Lintilän kepun hallituserouhkailua matkustusrajoitusten höllentämisen yhteydessä niin jo lähtee aloitus. No osa porvarimediaahan tämäkin foorumi on "sen lauluja laulat, jonka leipää syöt".
 

Yhteistyössä