Tää on niin tyypillistä (omasta ukosta)

  • Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti
HelloShitty
mä kun oon kattonu niitä rattaita..niin kerroin sille et nyt saa viime vuoden mallia hintaan 399? no..ukolle se nyt taitaa olla ihan sika kallista. :LOL: kerroin sitten että jos noi loppuu niin joutuu ostaa se uus malli joka maksaa 599? eli 200? enemmän. mutta ei..ukko haluu silti vaan oottaa. joten maksakoon sitten se 600? muutaman kuukauden päästä. :kieh: :headwall:

ei se ikinä osaa ajatella eteenpäin.. :eek: |O

ja luulis että mies on se joka ajattelee taloudellisesti mutta meillä se on ihan päinvastoin.. :whistle: :saint:
 
hei
Meillä on nyt raskauden aikana heittäny roolit nurinkurin. Mä ehdotin halpoja vaunuja (300 e), mies tahtoi vaunut, jotka maksoi 700 e. Kaikissa muissakin on menny niin, et mä oon ehdottanu sitä halvempaa ja mies tahtoo sen kalliimman.

Maksakoon, sama se mulle. :D Ei sillä, on meillä varaa, mut mulle ois se halvempikin riittäny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
no on aika sika kallista.. ei ihme jos ei kukkaronnyörit heltiä.
no ei uusista lastenvaunuista 400? paha summa oo. :whistle:
okei..saishan niitä halvemmallakin mutta yleensä ne kyllä maksaa paljon enemmän.
no en tiiä mistä niitä oot kattellu, mutta me ostettiin uudet: hinta 250e. ja yhet käytetyt: 100e...... makunsa kullakin..
 
No noi briot onkin kalliita... Itte ostettiin alesta 299 maksavat yhdistelmät aikanaan ja nyt just tilasin brion pony rattaat. Ja näillä vehekeillä vedetään kaikki muksut läpi jahka tuo luoja niitä meille ensin lisää sois, jos suo. :saint:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meillä on nyt raskauden aikana heittäny roolit nurinkurin. Mä ehdotin halpoja vaunuja (300 e), mies tahtoi vaunut, jotka maksoi 700 e. Kaikissa muissakin on menny niin, et mä oon ehdottanu sitä halvempaa ja mies tahtoo sen kalliimman.

Maksakoon, sama se mulle. :D Ei sillä, on meillä varaa, mut mulle ois se halvempikin riittäny.
no mun mielestä se 600? ois jo liikaa. ja sen tiiän että ei se varmaan sen summan suostu maksaa. eli oisko nyt joku sen temppu ettei tarttis ostaa ollenkaan. :whistle: :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meillä on nyt raskauden aikana heittäny roolit nurinkurin. Mä ehdotin halpoja vaunuja (300 e), mies tahtoi vaunut, jotka maksoi 700 e. Kaikissa muissakin on menny niin, et mä oon ehdottanu sitä halvempaa ja mies tahtoo sen kalliimman.

Maksakoon, sama se mulle. :D Ei sillä, on meillä varaa, mut mulle ois se halvempikin riittäny.
no mun mielestä se 600? ois jo liikaa. ja sen tiiän että ei se varmaan sen summan suostu maksaa. eli oisko nyt joku sen temppu ettei tarttis ostaa ollenkaan. :whistle: :eek:
ostat sille rintarepun ja sanot että kanna sit ukko, ku ei kerta vaunuja heru!
:D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meillä on nyt raskauden aikana heittäny roolit nurinkurin. Mä ehdotin halpoja vaunuja (300 e), mies tahtoi vaunut, jotka maksoi 700 e. Kaikissa muissakin on menny niin, et mä oon ehdottanu sitä halvempaa ja mies tahtoo sen kalliimman.

Maksakoon, sama se mulle. :D Ei sillä, on meillä varaa, mut mulle ois se halvempikin riittäny.
no mun mielestä se 600? ois jo liikaa. ja sen tiiän että ei se varmaan sen summan suostu maksaa. eli oisko nyt joku sen temppu ettei tarttis ostaa ollenkaan. :whistle: :eek:
ostat sille rintarepun ja sanot että kanna sit ukko, ku ei kerta vaunuja heru!
:D
heh...pitäis varmaan ihan viihteen takia. :LOL:
 
Suosittelen
Kyllä kannattaa ostaa BRION vaunut, suosittelen lämpimästi, on meinaan niin suuri ero työntää brion vaunuja kuin joitakin 200 euron halpiksia. Meillä kahdet Brion vaunut, sisarusrattaat ja tavalliset. Sitten ostettiin mökille halvat vaunut ja on sitten eroa kuin yöllä ja päivällä, nimittäin jousituksessa ym. Kyllä se hintaero jossakin täytyy näkyä...........
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Suosittelen:
Kyllä kannattaa ostaa BRION vaunut, suosittelen lämpimästi, on meinaan niin suuri ero työntää brion vaunuja kuin joitakin 200 euron halpiksia. Meillä kahdet Brion vaunut, sisarusrattaat ja tavalliset. Sitten ostettiin mökille halvat vaunut ja on sitten eroa kuin yöllä ja päivällä, nimittäin jousituksessa ym. Kyllä se hintaero jossakin täytyy näkyä...........
mitkä Briot olis semmoset hyvät? ku haluun nimenomaan semmosta kovaa koppaa beibille..niin pitääkö olla se koppa osa eri vai? jos nyt jaattelis sitten käytettyjäkin.
 
emma-vaunut
Me ostettiin v.2006 uudet Emma-merkkiset yhdistelmävaunut. Hyvin on menty noilla ja kestäneet on hyvin ja jaksaa nostaa yksinkin auton takakonttiin, jos on tarvis. En ois ainakaan itse koskaan hommannu yhtään tuon kalliimpia vaunuja,koska niissä ei loppujen lopuksi sitä eroa niin paljon ole. Tietysti jos haluaa jotenkin huippu-söpöt niin se on oma valinta,mutta ainakin meillä perusrattaat ulkoiluun riittää.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja mollis:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no mistä sit saa muka halpoja vaunuja jotka menee pieneen tilaan ja mis on toi kova koppa? :eek: ku en haluu niitä kombeja. :/
ostatko meidän emmaljungat -05?
millasii ne on? onko sulla kuvia jostain tai sit emmaljungan sivuille. niin ja hinta. :whistle: pistä vaikka yyveetä. :D :wave:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
http://www.babytown.fi/products/405
http://www.babytown.fi/products/410

Mä kattelin noita ja tykkäsin. Pinkkinä ne oli ihanat :D
no pinkkinä just tarviikin. tuskin tää mamma mitään poikia saa. :whistle: :LOL:

aika kivannäköset. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
http://www.babytown.fi/products/405
http://www.babytown.fi/products/410

Mä kattelin noita ja tykkäsin. Pinkkinä ne oli ihanat :D
no pinkkinä just tarviikin. tuskin tää mamma mitään poikia saa. :whistle: :LOL:

aika kivannäköset. =)
Hitto kun en löytänyt kuvaa pinkeistä...ne oli niin nätit, että melkein ostin ne nukkevauvalle :ashamed:
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
http://www.babytown.fi/products/405


Mä kattelin noita ja tykkäsin. Pinkkinä ne oli ihanat :D
Mun mielestä noi näyttää liian oudoilta ja aika rumilta malliltaan, mutta se voi kyllä johtua ihan siitä että täällä maalla ei silmä ole päässyt tottumaan tuon mallisiin rattaisiin :D
 

Yhteistyössä