Tää on niin p*rseestä!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
ihan hirvee väsy mut ku en vaan osaa mennä yksin nukkumaan. |O ja sit oon vielä niin vainoharhanen et kuulen kokoajan omiani :kieh:
:LOL: Jotenkin tuttua..mä aina kuvittelen kun valot sammutan et entinen asukas tulee avaimilla sisälle ynnä muuta et joku on mun sängyn alla yms :D
Arvatkaa oliko mulla paskat housussa yks yö kun taulu otti ja tippu seinästä..halvauksen meinasin saada uskaltanu nousta sängystä :kieh:
 
Hoo, en siis ole yksin liian vilkkaan mielikuvitukseni kanssa :eek: Mun mies on baarissa, ja itse kuulen ja näen kaikkia olemattomia. Lisäksi omakotitalossa, joten pelkään että ties mitä hiippareita koittaa tunkea ovesta sisään :snotty: Tämä menee taas siihen, että parin tunnin sisään menen sänkyyn, mutta vedän peitot niin korville, että vähemmästäkin hikoaa, mutta kun ei uskalla tulla esiin.. :ashamed: Koskahan sitä kasvaisi aikuiseksi, varsinkin tämän asian suhteen :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:
Hoo, en siis ole yksin liian vilkkaan mielikuvitukseni kanssa :eek: Mun mies on baarissa, ja itse kuulen ja näen kaikkia olemattomia. Lisäksi omakotitalossa, joten pelkään että ties mitä hiippareita koittaa tunkea ovesta sisään :snotty: Tämä menee taas siihen, että parin tunnin sisään menen sänkyyn, mutta vedän peitot niin korville, että vähemmästäkin hikoaa, mutta kun ei uskalla tulla esiin.. :ashamed: Koskahan sitä kasvaisi aikuiseksi, varsinkin tämän asian suhteen :snotty:
Mullakin mies baarissa mutta kun mä en uskalla mennä edes sinne peiton alle :eek: kaikki valot on päällä ja tv ja koneelta kuuntelen musiikkia :saint:
 

Yhteistyössä