Tää on ihan ku joku muurahaispesä :D

Ei tänne uskalla mitään kirjottaa kun sitten tulee kuusi muuta ketjua ja sitten en kuitenkaan ehdi kaikkiin vastailla. Et en sit vastaa mihinkään. Nih. :vampire:

Jutellaanko jotain mukavia vaihteeksi? Vaikkapa kaaosteoriasta, luen aivan ihanaa kirjaa aiheesta just.
 
Ei mitään mikä vaatii ajattelua, olo on kuin katujyrän alle jääneellä, poika meni nukkumaan ja koitan täällä saada jotain liikettä pääkoppaan palstailemalla teekupin kanssa.. :snotty:
 
mulletoi
Nina, yksi kysymys: Tiedätkö mitä tarkoitta sana nöyrä? Mun on pakko kysyä koska jotenkin tuntuu ettö olet hieman kadottanut sen merkityksen. Enkä puhu nöyristelystä, se on asia erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23480403:
Ei toimi nyt oikein Jätkän ajukoppa, niiiiin hirveä vatsatauti iski yöllä. :x
Aijai, kattelinkin tota yhtä aloitusta... Vatsataudit ei oo kivoja! Me ollaan mysteerisesti säästytty niiltä tänä talvena. Viime talvena oli muutamakin.
 
[QUOTE="vieras";23480411]Joo,kerro millasen kaaoksen sun lapsi saa aikaan kun jää itsekseen valvomaan kun sä meet nukkuu? :xmas:[/QUOTE]

Käy hakemassa kirjan ja tulee vierelle lukemaan kunnes 30 sek myöhemmin haluaa nukkua. Ei kauheeta kaaosta siis.
 
Olin sanoa, että tämä palstahan toteuttaa kaaosteoriaa parhaimmillaan.


Sitten totesin, että täällä sen lopputuloksen yleensä kyllä nimenomaan pystyy ennustamaan.



Mutta ehkä tämä voi toimia antikaaosteorian näyttämönä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23480547:
Olin sanoa, että tämä palstahan toteuttaa kaaosteoriaa parhaimmillaan.


Sitten totesin, että täällä sen lopputuloksen yleensä kyllä nimenomaan pystyy ennustamaan.



Mutta ehkä tämä voi toimia antikaaosteorian näyttämönä.
Kaaosteorian valossa itseasiassa on olemassa sellainen asia kun "ennaltamäärätty kaaos", eli lopputulos voidaan tavallaan tietää etukäteen, mutta vain kokonaisuutena. Yksittäiset tekijät ovat satunnaisia eikä yksityiskohtia tiedä, mutta kokonaisuuteen saadaan tietynlaista kuviota... :D
 
Käy hakemassa kirjan ja tulee vierelle lukemaan kunnes 30 sek myöhemmin haluaa nukkua. Ei kauheeta kaaosta siis.
Tuohan on juuri niitä lapsen nukutuskeinoja parhaimmillaan. :D Jos itekkin olen menossa samaan aikaan nukkumaan, varmasti lapsi nukahtaa hetkessä kun ei vaan kiinnitä liikoja huomiota hänen touhuihiin. Jos taas jään valvomaan niin toinen jaksaa hyppiä sängystä pois vaikka tunninkin yhteenmenoon.
 

Yhteistyössä