Tää on aivan kamalaa!

  • Viestiketjun aloittaja nyt on pakko olla harmaana
  • Ensimmäinen viesti
"Lissu"
Kyllä se hailukkakin viiva plussa on... eli taidatpa olla pieniin päin. Tietysti voit vielä varmistella aamulla uudella testillä. Ja jos sulla on viikkoja jotain yli 6 jo niin ultrassakin voisi jotain näkyä.
 
Suzyanne
[QUOTE="a p";22216412]Ah! Löysinpäs tämän.
Tein testin, ja hailukka viiva siellä näkyy. :O
En nyt tiedä miten päin tässä nyt olis, hyvin mykistynyt.
Eihän meille pitänyt tulla enää yhtään lasta lisää.
Taidan tehdä sen aamulla vielä uudestaan..[/QUOTE]

Teepä aamulla uudestaan, jos nyt jo näkyy hailakka viiva, niin vahvistunee aamuksi.
 
"a p"
[QUOTE="jojo";22216442]Onko teillä miehen kanssa samansuuntaiset ajatukset siitä, mitä teette nyt?[/QUOTE]

On siitä puhuttu yhdessä, ja päätetty ettei aborttia tehdä.
Täytynee vaan totuttautua ajatukseen, vaikka sterilisointi vei ajatukset tulevaisuuteen..
Pakko olla kohtalo?
 
"a p"
Pakko mun on tehdä aamulla vielä.
Mä en tiedä miten tähän pitäisi reagoida. Ja ajatukset alkoi pyörimään että jos se onkin kohdunulkoinen raskaus?? Aika hämmentynyt olotila.
Jos vaan pukkais ajatukset pois mielestä, ja ajattelis vasta aamulla jos toinen testi näyttää samaa.
Ja eikö aamupisu ole voimakkaampaa?
 
[QUOTE="a p";22216486]On siitä puhuttu yhdessä, ja päätetty ettei aborttia tehdä.
Täytynee vaan totuttautua ajatukseen, vaikka sterilisointi vei ajatukset tulevaisuuteen..
Pakko olla kohtalo?[/QUOTE]

Kohtalo tosiaan tai sitten oikeiin jäärä tulokas kun klipsienkin takaa tahtoo teille tulla. Kyl elämä todella osaa yllättää.
 
"a p"
Noniin!
Täysin selkeä viiva ilmestyi aamulla testiin.
Olen parkunut, nauranut ja lamaantunut + kaikkea siltä väliltä.
Mä olin aika varma että menkat oli myöhässä tän järjettömän stressin takia. Muthan on sterilisoitu, en mä voi olla raskaana vakuutti pääkoppa.
Näillä mennään, ja neuvolaan varasin jo ajan. Nyt vaan toivon että kaikki on kunnossa. Ei ole tuulimunaa, eikä kohdunulkoinen kuten kuulemma suurin osa sterilisoinnin takia on.. :/
 
"hui"
[QUOTE="a p";22220581]Noniin!
Täysin selkeä viiva ilmestyi aamulla testiin.
Olen parkunut, nauranut ja lamaantunut + kaikkea siltä väliltä.
Mä olin aika varma että menkat oli myöhässä tän järjettömän stressin takia. Muthan on sterilisoitu, en mä voi olla raskaana vakuutti pääkoppa.
Näillä mennään, ja neuvolaan varasin jo ajan. Nyt vaan toivon että kaikki on kunnossa. Ei ole tuulimunaa, eikä kohdunulkoinen kuten kuulemma suurin osa sterilisoinnin takia on.. :/[/QUOTE]


Milloin sut on sterilisoitu?Minulla petti vajaa puoli vuotta sitten vaikka oli katkastu ja poltettu.Lääkäri sanoi että klipseissäkin johdin menee poikki.
 
Baby were are you...
Höpö höpö!!!! Minulla on ihan normaalia,että stressin takia kuukautiset voivat siirtyä 3- 14pv eteenpäin! Samoin jos stressaan kuukatisten aikana niin vuoto voi kestää 8-12pv (norm kesto 7pv)
ja kyllä olen käynyt lääkärissä, mutta vaihtoehtona tarjottiin e- pillereitä ja niitä en käytä..Tiedätte syyn,kun oikein yritätte miettiä! ;)
 
kohta neljän äiti
Onnea!! :)

Hienoa kun kaikesta huolimatta olette yksissä tuumin pitämässä pikkuista, joka selvästikin on päättänyt syntyä perheeseenne. :)

Paljon onnea yllätysraskauteen!
 
***
Onneksi olkoon! Parhaalle ystävälleni kävi aivan samalla tavalla, klipsit olivat olleet korkeintaan vuoden. Hän meni ultraan aika pian, ja raskaus oli aivan oikeassa paikassa. Ei sieltäkään hurraa-huutoja heti kuulunut, kun lapsia oli jo heidän mielestään riittävä määrä ja elämä ajateltu toisella tavalla. Ylläri on nyt 6-vuotias :0)
 

Yhteistyössä