vieras
joka hemmetin kerta kun aamulla on aikainen herätys ja tärkeitä menoja niin uni ei tuu silmään. Ei sitten millään. Kiva sitten nuokkua hammaslääkärin tuolissa.. hemmetti.
Toisaalta kait siinä aika hyvin pysyy hereillä kun suusta revitään kolme viisaudenhammasta. Nam..Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:siinähän voi ottaa torkut varsinkin jos sattuu nukkuu aina suu auki
Mä oon joskus meinannut nukahtaa. Mä en tunne hampaissa oikeastaan ollenkaan kipuja, en edes silloin kun reikä ulottuu juureen.. mikä on sinällään paskamaista kun ei hampaita saada hoidettua ajoissa kuntoon. Tonkin ongelman tietysti vois ratkaista käymällä säännöllisesti tarkastuksissa.. mut.. ei innosta.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Voikun osaiskin nukkua hammaslääkärin tuolissa
älä muistuta mua viisaudenhampaista, mun on jo pitkäääään pitäny käydä ne ottaa, mutku mutku :xAlkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta kait siinä aika hyvin pysyy hereillä kun suusta revitään kolme viisaudenhammasta. Nam..Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:siinähän voi ottaa torkut varsinkin jos sattuu nukkuu aina suu auki
:x :xAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oon joskus meinannut nukahtaa. Mä en tunne hampaissa oikeastaan ollenkaan kipuja, en edes silloin kun reikä ulottuu juureen.. mikä on sinällään paskamaista kun ei hampaita saada hoidettua ajoissa kuntoon. Tonkin ongelman tietysti vois ratkaista käymällä säännöllisesti tarkastuksissa.. mut.. ei innosta.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Voikun osaiskin nukkua hammaslääkärin tuolissa
Multa on jo yks vedetty irti ja se oli ihan peace of cake. Ärsyttävintä hammaslääkärissä on paikan värit, haju ja äänet... niin ja se tuoli "liiku nyt vähän ylös päin.. vielä ja sit tulee tunne et liukuu tuolista alas lattialle.Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:älä muistuta mua viisaudenhampaista, mun on jo pitkäääään pitäny käydä ne ottaa, mutku mutku :x
Voi ei, toi olis kyllä kamalaa. Vissiin hermot ihan pinnassa. Mä en tunne mitään vaikka ne sillä koukulla työntelis reiän sisään. Ilmavirta nyt voi joskus vihlaista mut ei pahasti.Alkuperäinen kirjoittaja samperi::x :x
Mulla taas on niin kipuherkät hampaat.. Kun ne sillä piikillä hampaita kokeilee..-sattuu aivan kamalasti :x :x
Nukutuksella pakko laittaa hampaat kuntoon :snotty:
Eli se olis selitys, et hermot olis pinnassa!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi ei, toi olis kyllä kamalaa. Vissiin hermot ihan pinnassa. Mä en tunne mitään vaikka ne sillä koukulla työntelis reiän sisään. Ilmavirta nyt voi joskus vihlaista mut ei pahasti.Alkuperäinen kirjoittaja samperi::x :x
Mulla taas on niin kipuherkät hampaat.. Kun ne sillä piikillä hampaita kokeilee..-sattuu aivan kamalasti :x :x
Nukutuksella pakko laittaa hampaat kuntoon :snotty:
puhut asiaa Mullkin on hermot aika pinnassa niin sattuu pienikin tökkiminen. Mä luulin että kaikilla tuntuu pahalta se tikku :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Multa on jo yks vedetty irti ja se oli ihan peace of cake. Ärsyttävintä hammaslääkärissä on paikan värit, haju ja äänet... niin ja se tuoli "liiku nyt vähän ylös päin.. vielä ja sit tulee tunne et liukuu tuolista alas lattialle.Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:älä muistuta mua viisaudenhampaista, mun on jo pitkäääään pitäny käydä ne ottaa, mutku mutku :x
Maalaisivat ja pistäisivät musat päälle.. pakkoko sitä on olla niiiin steriiliä. Ja suunnittelisivat tuolit 160 senttisille
(vaativa asiakas )
No näin maallikkona ajattelin, et varmasti jotain tekemistä hermojen kanssa. Isän ja äidin suvussa kaikilla lähisuvussa on kivuttomat hampaat. Toisaalta se on kyl siunaus kun ei joudu kärsimään samalla tavalla kuin joku kipuherkkä mut siinä mielessä se tosiaan on huono et ennen kuin tajuaa mennä hammaslääkäriin ongelmia korjaamaan niin tarvittavat työt on mittavia. Toisaalta on mulla yks miinuspuoli suunhoidossa, liian herkkä oksennusrefleksi.. hirvittää ajatella kieltä imuroivaa letkua hyrr...Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Eli se olis selitys, et hermot olis pinnassa!!
Viimeks kun kävin hammaslääkärillä, niin se vaan totes, et mulla on herkimmät hampaat mitä se on nähnyt :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:puhut asiaa Mullkin on hermot aika pinnassa niin sattuu pienikin tökkiminen. Mä luulin että kaikilla tuntuu pahalta se tikku :ashamed:
Siis se on aivan kauhea :x :xAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:puhut asiaa Mullkin on hermot aika pinnassa niin sattuu pienikin tökkiminen. Mä luulin että kaikilla tuntuu pahalta se tikku :ashamed:
Mä taas oon kuvitellut, et se tikku ei tunnu kellään miltään. Hammaskivenpoistokaan ei satu sillä rautakoukulla vaik kyl suusta tulee verta.
Mikä tikku?Siis se on aivan kauhea :x :x
Miulta joutuivat kuvaamaan yksityisellä hampaat sen takia, kun en kestänyt sitä tikkua