Tää kasvihuonehan ei oo pahan hintanen, onko kellään tällasta?

Kattelin HobbyHallin sivuja ja bongasin tän...
Oon haaveillu kasvarista ja oon aatellu et ostaisin sellasen isomman, mut nyt oon kuiten tullut aatoksiin että onko se iso kuitenki sit sellanen et innostuu kasvattaan liikaa hoidettavaa??
Isohan ois kyl helpompi, mut oisko tuo pienikin ihan hyvä tällaselle sunnuntaiviljelijälle?
 
---
Näyttäs olevan saman kokoinen, kuin meillä. Se on jo aika vanha, lasinen. Riippuu mitä siellä kasvatat. No, kurkut ja tomaatit vaatii kyllä aika ison tilan.

Mulla jos ois rahaa, ostaisin isomman.
 
meillä on tommonen
tomaatit ja perunat j akurkut kaikki tuossa samassa..koko taitaa siis juuri olla tuo "pieni" mutta siis lasinen myös,menikin kyllä vähän rikki kun joku kolasi teitä talvella :(
 
kasvihuonee huumaa muillaki :D

mulle tullee 15 neliöinen kasvihuone. itte tehhään. rahhaa mennee kuitenki vain leka harkkoihin. ikkunat on valmiina samoin puutavara ja hiekat perustaksi. tarkotuksena tehä 2 osanen, noin puolet ja puolet. saan porkkanat, yms vihannekset toiselle puolen, kurkun ja tomatin toiselle :)
 
"vieras"
Mun kaverilla ja anopilla on tuollaiset ja molemmat ovat kehuneet että on hyvä. Hyvin mahtuu muutama tomaattipuska ja muutama kurkku ja hyllyjäkin saa erikseen. Kaveri tuumi ettei halua lasista missään tapauksessa, kun kasvihuone on pihassa jossa myös lapset leikkivät eikä hän halua ottaa riksiä, että lapset saisivat seinät rikki ja pihassa olisi sen jälkeen lasinsiruja ja tuolla muovilla on kuitenkin 10 vuoden takuu. Hän myös selvitti itse tekemistä ja hinta olisi kyllä ollut aika lailla sama kuin valmiissa, kun mitään materiaaleja ei ollut itsellä valmiina.
 
Mä kans pelkään tuota lasista että särkyy -kaunishan se ois.
Ja oon nyt aatellu muutaman vuoden oma piha-kokemuksella et en halua kovin isoa työsarkaa itelleni. Sen verran että kuiten mahtuu niitä tomskuja ja kurkkua kasvattaan; ja sais keväällä kolottavalle viherpeukulle tekemistä ku pääsis kasvarissa kasvatteleen taimia hyvissä ajoin. ;) Pari hyllyä toki tarvis tuonne.

Toisaalta taas; tarvinko mä ees kasvaria jos me lasitetaan terassi...? Tuleeko teillä kasvateltua jotain hyötykasveja lasitetulla terassilla?
 

Yhteistyössä