Tää helle ja iso vauvamaha on melkein tappava yhdistelmä.

• Viestiketjun aloittaja tuu jo talvi
  • Ensimmäinen viesti
lapsen saanut kesällä 2003
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, no itepähän oot ilman housuja ollut. Olis kannattanut miettiä ajankohtaa vähän paremmin...!
Hoh hoijaa, kylläpä oli fiksusti sanottu :kieh: Mistä tiedät vaikka kyse olis esim. pitkään lapsettomuushoidoissa ollut, eipä siinä paljon mietitä et "koska sen vauvan olis sopiva syntyä" vaan ollaan kiitollisia et edes tullaan raskaaksi!!!!
no siinä tapauksessa varmaan oltaisiin kiitollisia isosta mahsta eikä nuristaisi helteistä jos tosiaan esim. vuosikausia yritystä takana...
No just, ei saa valittaa kun on vihdoin raskaana. Samalla lailla hoidoistakin raskautuneet kokee helteen tuskaisaksi kuin helposti raskautuneet. Heillä vaan ei joidenkin mielestä oo oikeutta purkaa mieltää, jos kaikki raskaudessa ei olekaan ihanaa. Huh huh, kyllä osaa olla ärsyttävää porukkaa täällä :kieh:
Niinpä niin. Olen se -03 esikoiseni saanut.
Painiskellut hedelmättömyyden kanssa ja viime talvena raskauduin, ajattelin heti kauhulla kesää. no raskaus kuitenkin meni kesken, eikä uutta tule kuin aikaisintaan joskus marraskuussa, jos rahat silloin on kasassa hoitoja varten.
Kyllä saa narista, oli lähtökohta mikä vain. :/

mew
Mulla oli laskettu aika elokuussa-06 ja tuo koko kesähän oli varsinainen inkkarikesä. Minä nautin! Saattoi olla vähissä vaatteissa (väljissä hameissa ja topeissa) eikä tarvinnut tehdä mitään ihmeempää kuin olla=)
Ihanaa, että löytyy muitakin, joille lämmin sopii. Nautitaan me tästä !

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, no itepähän oot ilman housuja ollut. Olis kannattanut miettiä ajankohtaa vähän paremmin...!
Hoh hoijaa, kylläpä oli fiksusti sanottu :kieh: Mistä tiedät vaikka kyse olis esim. pitkään lapsettomuushoidoissa ollut, eipä siinä paljon mietitä et "koska sen vauvan olis sopiva syntyä" vaan ollaan kiitollisia et edes tullaan raskaaksi!!!!
no siinä tapauksessa varmaan oltaisiin kiitollisia isosta mahsta eikä nuristaisi helteistä jos tosiaan esim. vuosikausia yritystä takana...
ja lisään vielä, että varmaan tällaiset samat tyypit nitisee siitä, kun pitäisi pukea toppakamppeita päälle mutta kun ei sovi ja blaablaablaa...

Itsekin keskenmenoista kärsinyt ja onnellinen onnistuneista raskauksista - vuodenajasta riippumatta.
Sulla täytyy olla tosi paha olo kun oot tollanen.
Kun ei ole vaan mun periaate on, että jos itse olet aiheuttanut jonkun olotilan/asian niin siitä ei saa valittaa.

Kesä -03 oli kanssa aika hirveä.
Synnytin alkukesästä ja silloin oli jo aivan hirveätä olla. Sitten se ensimmäinen kesä esikoisen kanssa, ei voinut edes niitä ihania pieniä vaatteita käyttää, kun vauva oli syyskuuhun asti pelkissä vaipoissa vaan.
Niin oli.. Mä sain sillon esikoisen elokuun puolivälissä.

Piu
Mä sympatiseeraan. Meillä esikko syntyi kesän 2003 päätteeksi ja silloinkin oli hirveän pitkät hellejaksot, taisi olla edellinen ennätyshellekesä. Mä makasin kuin valas olkkarin lattialla tuulettimen alla ja mies suihkutti mua suihkepullolla.. Meiän silloinen asunto oli vielä sellainen, että kaikki ikkunat yhteen suuntaan, eli sinne missä aurinko kuumimmillaan päivän porottaa. Se oli aika tuskallista ja turvotus kasvoi kyllä aika järkyttäviin mittoihin.

vieras
kaikki sympatiat sinne. Viime kesänä tuskailin kakkosen odotuksen kanssa, jatkuvalla syötöllä vielä ns. viis-vaille-raskausmyrkytys, aina puuttu joku tekijä... Ja turvotukset... :/
Ei kivaa ollenkaan ja siks kolmosen yrityskin aloitetaan vasta niin, et kesällä ei ainakaan ole viimesilläni, koska sitä en enää koskaan halua kokea. Jään vaikka ilman sitä kolmatta lasta ennemmin.

ap
Mulla oli laskettu aika elokuussa-06 ja tuo koko kesähän oli varsinainen inkkarikesä. Minä nautin! Saattoi olla vähissä vaatteissa (väljissä hameissa ja topeissa) eikä tarvinnut tehdä mitään ihmeempää kuin olla=)
Varmasti esikoista oottaessa onki ihanaa, mutta meillä on jo kaks alle kouluikäistä ennestään niin ei siinä kuule paljon oleskella. Täyttä työtä aamusta iltaan.

Yhteistyössä