Tadalafil (C1al1s) vs sildenafil (V1@gra). Mitä kokemuksia miehillä on, jos olette kokeilleet molempia ja päässeet vertailemaan niitä keskenään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tadalafil tekee mulla pään kipeeksi ja huippaa hieman. Sildenafil tekee aluksi hieman tukkoisen olon mutta loppuu nopeasti ja toimii muutenkin paremmin. Vie tunnon peniksestä joten rakastelut on pidempiä mutta rouva on tyytyväinen.
En välttämättä tarvitse mutta ollaan tehty seksi videoita ulkona niin jännityksessä ei välttämättä aina seiso kunnolla niin siihen se auttaa. Jos on hiukankin erektio ongelmaa kannattaa hankkia lääkkeen. Saa hankittua vaikka netistä lääkäriltä.

tadalafil tekee mulla pään kipeeksi ja huippaa hieman. Sildenafil tekee aluksi hieman tukkoisen olon mutta loppuu nopeasti ja toimii muutenkin paremmin. Vie tunnon peniksestä joten rakastelut on pidempiä mutta rouva on tyytyväinen.
En välttämättä tarvitse mutta ollaan tehty seksi videoita ulkona niin jännityksessä ei välttämättä aina seiso kunnolla niin siihen se auttaa. Jos on hiukankin erektio ongelmaa kannattaa hankkia lääkkeen. Saa hankittua vaikka netistä lääkäriltä.
Otatko aina kokonaisen? Neljä vuotta sitten sinkkuna otin varoiksi kun eräs nainen alkoi kyläilemään kerran, joskus parikin kertaa/vko, aloitin 100 mg puolikkaalla sildellä, siitä tuli tosi ikävä olo. Jotenkin huminaa päässä, tukkonen nenä ja närästystä. Sitten vähensin ja lopulta saksin sen kuuteen osaan pienen minigrip pussin sisällä.

Koska testosteronitasoni on ihan hyvä niin sekin jo riittää ja ei oikeastaan enää ole sivuvaikutuksia, närästystä vaan joskus. Käytin sen takia kun erektiot painottui aamuun ja nainen pääsi vaan iltapäivisin käymään, halusin varmistaa että takuulla hommat onnistuu. Ja niinhän ne teki, aina.

Vuoden annos eli 144 tabua kesti näihin päiviin asti pienen kerta-annoksen ansiosta, nyt sain sitä lisää ja kokeeksi sain 2 rasiaa tadalafiliä. Aloitin heti 1/4 tabulla. Vaikutus alkoi 1/2 tunnissa silläkin. Otin ne 2 pv aikana illoin aamuin ja viimeisen palan jälkeen huomasin että se luvattu 36 h aika kyllä pitää. Ollaan rakasteltu tosi usein aamuin ja illoin nyt että heppi on jo hieman hellänä ja en ole ottanut kolmeen päivään mitään ja silti panettaa vähän väliä. Siis vasta yksi tabu on tullut otettua. Otan vasta sitten lisää jos iltaisin olisi tarve. Aamuisin ei todellakaan ole.

Luulen että nyt 5 kk kestänyt suhde kyseisen tosi seksuaalisen ja siitä nauttivan upean naisen kanssa on aiheuttanut hurjan boostin testosteronin tuotantooni. Ei se pieni palanen voi vaikuttaa näin kauaa.

PM

Tadalafiliä ei pidä käyttää jos naisesi haluaa seksiä harvakseltaan. Vaikkapa vaan kerran viikossa tai kuukaudessa, tai harvemminkin. Se on yhtä tuskaa miehelle kun haluaisi rakastella montakin kertaa vuorokaudessa mutta kumppani ei.

Itse olen onnellisessa asemassa tosi halukkaan ja kuuman kihlattuni kanssa.

Uusimmat

Yhteistyössä