Taatelikakku, apuja kaipaisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leipuri hiiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leipuri hiiva

Vieras
Olen tekemässä ensimmäistä kertaa ikinä taatelikakkua. Ohjeita on kuitenkin vaikka miten monta, osaan tulee kaakaota ja osaan ei, osaan tulee jouluisia mausteita, osaan taas ei, osaan laitetaan kahvia, osaan ei jne.

Voisitteko kiltit laittaa mulle siis sellaisen reseptin, jolla tulee ihan supermaukas taatelikakku? En yhtään tiedä, millaisen haluan. Siis kaakaolla, kahvilla, mausteilla yms vai en.. Apua?

Ei se oikein auta kuin kokeilla, vaikka sillä vaivalla olisi toki mielellään varma tuloksesta. Mutta kun nämä jutut on niin makuasioita. Tuskin kovin moni nettiin pistää jotain taatelikakun reseptiä sillä mielellä että "on vähän huonompi kuin se toinen resepti jota kokeilin".

Itsekin ennen ensimmäistä taatelikakkuani selailin niitä reseptejä ja menin lopulta tunteen mukaan. Itse tykkään kahvin mausta, joten sitä sinne lykkäsin. Muutenkin halusin makua, joten pistelin niitä eri ohjeissa mainittuja mausteita. Joku toinen taas tykkää yksinkertaisemmista mauista sekasotkujen sijaan. Seuraa sydämesi ääntä ;)

mun ja perheen suosikki taatelikakku on iloleipurit sivuston ohje, ihan se resepti missa keitetaan kattilassa ainekset. olen syonyt muiden tekemia ja ne on kamalan kuivia. tuolla ohjeella tulee meheva kakku.

Yhteistyössä