Taasko suutuin suotta?

  • Viestiketjun aloittaja menetetty ystävys
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sitniin:
Kysynpähän vaan - mitä iloa on provoilla - eikö ole muuta elämää?
Ei ole muuta elämää. Tämä on ainoa elämäni, ilman tätä tietokonetta olisin varmasti mielisairaalassa. Sinä olet ainoa syyni elää. Olen hyvin kateellinen sinulle sinun ihanasta elämästäsi ja älystäsi. Minne voisin tehdä sinulle temppelin?
 
ahaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja sitniin:
Kysynpähän vaan - mitä iloa on provoilla - eikö ole muuta elämää?
Ei ole muuta elämää. Tämä on ainoa elämäni, ilman tätä tietokonetta olisin varmasti mielisairaalassa. Sinä olet ainoa syyni elää. Olen hyvin kateellinen sinulle sinun ihanasta elämästäsi ja älystäsi. Minne voisin tehdä sinulle temppelin?
???????????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei ole muuta elämää. Tämä on ainoa elämäni, ilman tätä tietokonetta olisin varmasti mielisairaalassa. Sinä olet ainoa syyni elää. Olen hyvin kateellinen sinulle sinun ihanasta elämästäsi ja älystäsi. Minne voisin tehdä sinulle temppelin?
Ajattele, oikeasti olisi kauheaa, jos joku olisi tuollainen kuin "ap" :saint: :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Onneksi en omista sun kaltaisia ystäviä!Ensinnäkin,meille ei tule kukaan siivoamaan vaikka ois kuinka paskasta!Toiseks,osta sitä kahvipullaa kotiin!
Juu juu, veä henkeä, en mä oikeesti tuppaa kavereille kylään tai osta niille pullia, joille ne on allergisia. :D
 
sitniin
saat tehdä temppelin jos haluat....
Mun on vain joskus vaikea ymmärtää tälläistä totaalisen paskan puhumista, jolla ei ole mitään tarkoitusta ja päämäärää. Eikä se ole edes lopulta hauskaa. Mä kun olen nähnyt ihan oikeassa elämässä totaalisen ymmärtämättömiä ihmisiä, jotka käyttäytys noin kuin sä kuvasit. Vaikka maapähkinä olis sukua herneelle niin kyllä sekin vaan voi olla ylettömän allergisoiva jollekin.
Oli kivaa etta sulla oli ainaski hauskaa tänään :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sitniin:
saat tehdä temppelin jos haluat....
Mun on vain joskus vaikea ymmärtää tälläistä totaalisen paskan puhumista, jolla ei ole mitään tarkoitusta ja päämäärää. Eikä se ole edes lopulta hauskaa. Mä kun olen nähnyt ihan oikeassa elämässä totaalisen ymmärtämättömiä ihmisiä, jotka käyttäytys noin kuin sä kuvasit. Vaikka maapähkinä olis sukua herneelle niin kyllä sekin vaan voi olla ylettömän allergisoiva jollekin.
Oli kivaa etta sulla oli ainaski hauskaa tänään :)
Juu juu, tajusin, et sä et tajunnu. Ei tainnut olla eka kerta, eikä varmaan oo eka kerta jos sulle sanotaan, et oot vähän tosikko. =)
 
sitniin
Kyllä mä nauraa osaa, mutta ehkä paremminkin tykkään suorasukaisemmasta ja reilusta huumorista, kuin toisten hölmöydelle nauramisesta. Joskus ei voi kuin nauraa, toki. Mutta kun on tollaisia tolloja, joita kuvasit provollasi, ja kun mä olen nähnyt minkälaista vahinkoa sellainen ihminen saa aikaan - niin toki ei heti tule mieleen, että nyt pitäis ihan oikeasti tää juttu ottaa puolikorvalla.
Se temppelin paikka olis varmaan kiva laittaa puun latvaan, mieluiten männyn - sielta kun voi kovaa tulla alas.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Kaverisi vaikuttaa uupuneelta ja ehkä masentuneelta. Ehkä sä et sillä hetkellä ollut hyvää seuraa?
Minähän menin sinne juuri auttamaan. mutta kaikki saa sille kädestä pitäen tehdä. Eikä kiitosta edes sano. Ja miksi piti valehdella siitä neuvolasta?

Se allergiakin (muka pähkinäallergia) johtuu varmaan pyyhkimättömistä pölyistä. Ja lapsi on NIIN kuriton, meinasi pöydästä ottaa jokaista pullaa, koska jokaiseen ja söi aina puolet ja jätti. Sanoin, että joku raja, mutta se ei rankaissut lastaan mitenkään.
Ooksää mun anoppi? ainakin voisit olla, just näin se ajattelee...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sitniin:
Kyllä mä nauraa osaa, mutta ehkä paremminkin tykkään suorasukaisemmasta ja reilusta huumorista, kuin toisten hölmöydelle nauramisesta. Joskus ei voi kuin nauraa, toki. Mutta kun on tollaisia tolloja, joita kuvasit provollasi, ja kun mä olen nähnyt minkälaista vahinkoa sellainen ihminen saa aikaan - niin toki ei heti tule mieleen, että nyt pitäis ihan oikeasti tää juttu ottaa puolikorvalla.
Se temppelin paikka olis varmaan kiva laittaa puun latvaan, mieluiten männyn - sielta kun voi kovaa tulla alas.
Sovitaan, et teen sulle temppelin sinne männyn latvaan, niin voit sit asua siellä. Ja alashan sä halusit tulla, niin voin kyl kiinnittää sen kevyesti.

Ootko sit tyytyväinen? Miks jatkat aina vaan?
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
tää ei kyllä ollu edes hauska. onkohan ap:llä alias rukoilijasirkalla kaikki ihan kohdallaan?
Onko sulla kaikki pähkinät purkissa?
ei varmaankaan, koska tää provo ei mua naurattanu. enkä ymmärrä mitä vitsiä tämmösiä on tehdä. mutta se lienee sitten vain minun ongelmani.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
tää ei kyllä ollu edes hauska. onkohan ap:llä alias rukoilijasirkalla kaikki ihan kohdallaan?
Onko sulla kaikki pähkinät purkissa?
ei varmaankaan, koska tää provo ei mua naurattanu. enkä ymmärrä mitä vitsiä tämmösiä on tehdä. mutta se lienee sitten vain minun ongelmani.
Ei kaikkia keskusteluja ole pakko avata. Eikä varsinkaan niihin tartte mitään vastata, jos ei kiinnosta kerran.
 
sivusta seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ootko sit tyytyväinen? Miks jatkat aina vaan?
tuota... rukoilijasirkka on kyllä itse melkoisen hanakka jankuttamaan ja väittämään vaikka maailman tappiin saakka... näin sivustaseuranneena vaan tämmöinen kommentti. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Meillä ei ikinä ole mitään tarjottavaa mun laihiksen vuoks. Kahvia saa mut sanon aina et turha odottaa herkkuja koska sit muuten mässään itse niitä. Ja meillä taas tunnin varoaika aamusta on aika lyhyt. Siinä ajassa ei ehdi siivota eikä laittaa lapsia kuntoon... Ainakaan meillä :whistle:
mäkään en kyllä ketään vastaanottais noin lyhyellä varotusajalla, mä oon niiiin hidas aamusin ellei oo mihkään menoo.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Meillä ei ikinä ole mitään tarjottavaa mun laihiksen vuoks. Kahvia saa mut sanon aina et turha odottaa herkkuja koska sit muuten mässään itse niitä. Ja meillä taas tunnin varoaika aamusta on aika lyhyt. Siinä ajassa ei ehdi siivota eikä laittaa lapsia kuntoon... Ainakaan meillä :whistle:
mäkään en kyllä ketään vastaanottais noin lyhyellä varotusajalla, mä oon niiiin hidas aamusin ellei oo mihkään menoo.
En mäkään. :D
 
sitniin
Eiks se ole provon tarkoitus? Ja jotta voisit olla tyytyväinen - niin sait mulla ärtymyksen pintaan - eiks sitä voi sitten purkaa pois ja varsinkin siihen yksilöön, jonka sen on aiheuttanut.
Nyt mä voinkin sitten jatkaa muita hommia ja nauraa itselleni, että kyllä höplästä taas vedettiin.
 
vieras
enpä oo tajunnut suuttua kaverilleni jos heillä on sotkuista (niin, ku meilläkin) tai ei ole kahvipullaa (ei oo meilläkään aina) ja jos mun kaveri rupeais "siivoon" meillä niin tulis mullekki yllättäen joku meno. Sama sitten minne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sitniin :
Eiks se ole provon tarkoitus? Ja jotta voisit olla tyytyväinen - niin sait mulla ärtymyksen pintaan - eiks sitä voi sitten purkaa pois ja varsinkin siihen yksilöön, jonka sen on aiheuttanut.
Nyt mä voinkin sitten jatkaa muita hommia ja nauraa itselleni, että kyllä höplästä taas vedettiin.
Juu, provon tarkoitus on mennä lankaan ja toisaalta revitellä jutulla. Tässähän oli ihan hyvä provo, kun puhuttiin kuvitteellisista ihmisistä =)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
onko kaveris työelämäs tai koulus?voisko olla masentunu tai jotai jos kotona aina vaan kököttää, ni eix se sillon mee siihen et ei jaksa mitään tehä, nukkuu vaan jne?
Ei ku sillä on pähkinäallergia. Mut ei kookospähkinöille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä