TAASko abortti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VoiEi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en usko henkisesti selviäväni lapsen saamisesta. Kun on vaikea huolehtia edes itsestään, niin miten sen tekisi lapselle? Lapsi parka saisi huonot eväät elämäänsä.

[QUOTE="vieras";24881589]Jospa et harrastaisi seksiä ollenkaan, jos et kykene itsestäsikään huolehtimaan.[/QUOTE]

Nää on kans aina yhtä viisaita kommentteja =))

"Jospa et sit söis ollenkaan, kun et kuitenkaa ruokaakaan osaa tehdä."
Seksi on yhtälailla seksuaalisen ihmisen tarve, kuin ruokakin.
Ja totta, että ehkäisystä pitäisi pitää huolta, ellei lasta halua. Mutta turha siitä on kenenkään alkaa täällä toiselle saarnaamaan.

No se seksi saattais maistuakin paremmalta kun opettelis ensin pitään itsestään huolta! Kai se nyt on tärkeämpää, oma henkinen hyvinvointi ja paraneminen, kuin seksi jonkun puolitutun kanssa?

Katso www.180movie.com (ilmainen 30 minuutin leffa) etkä sen jälkeen voi tehdä aborttia! Vaihtoehtoja on, anna lapsi vaikka adoptioon rakastaville vanhemmille, niin tekisit päivän/elämän hyvän työn kun auttaisit lasta ja sen (adoptio)vanhempia.

[QUOTE="vieras";24881589]Jospa et harrastaisi seksiä ollenkaan, jos et kykene itsestäsikään huolehtimaan.[/QUOTE]

"Hei raiskaaja, voisitko olla raiskaamatta mua, koska palstalaisten mielestä mä en ole riittävän kypsä ihminen harrastamaan seksiä."

[QUOTE="vieras";24881634]No se seksi saattais maistuakin paremmalta kun opettelis ensin pitään itsestään huolta! Kai se nyt on tärkeämpää, oma henkinen hyvinvointi ja paraneminen, kuin seksi jonkun puolitutun kanssa?[/QUOTE]

Kolmen kuukauden tapailu merkitsee aikuisten suhteissa usein seksiä. Sitä emme me tiedä, onko ap:n seurustelukumppani "puolituttu" vai ehkä jopa ystävä vuosien takaa.

Ja eikö se ole nimenomaan raiskatun syyllistämistä ja hänen seksuaalisuutensa kontrollointia, jos aletaan vaatia häneltä selibaattia "paranemiskeinona". Eikö raiskatullakin naisella - ja juuri hänellä - pitäisi olla oikeus omaan kehoonsa, myös sen tuottamaan mahdolliseen mielihyvään?

todella perseestä. minua harmittaa lapsettomuudesta kärsivien puolesta, jotka vuosia yrittävät lasta, mut ei saa. ja sinä pamahdat paksuksi kun vaan näätkin kyrvän. ihan suututtaa. mitäs jos harkitsisit lapsen antamista adoptioon? eläisit terveellisesti raskausajan jne. tekisit kerrankin jonkun hyvän teon ja tekisit jonkun pariskunnan onnelliseksi

Tänään sain soitettua neuvolaan. Oli onneksi mukava nainen, joka ohjasi ottamaan yhteyttä naistenpolille suoraan.

Jännityksellä odotan heidän suhtautumistaan huomenna. Sama vastaanotto nainen on kuin ekalla kerralla, varmasti. Ja melko varmasti minutkin muistaa.

[QUOTE="terve";24885131] tekisit kerrankin jonkun hyvän teon ja tekisit jonkun pariskunnan onnelliseksi[/QUOTE]

Yleensähän aloittaja tekeekin vain pahoja tekoja, kuten joutuu raiskatuksi...?