Taas yksi pieleen mennyt työhaastattelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ek
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ek

Vieras
Alkaa jo olla aika masentunut olo. Olen opiskelija ja kesätyö/osa-aikainen työ syksyksi ollut hakusessa jo ties kuinka kauan. Mihinkään vaan ei kelpaa. Vaikka en todellakaan ole niin tyhmä tai muuten vaan älytön ihminen etteikö muka voisi töihin ottaa.

Myynti- ja palvelualoja halveksumatta: Edes kaupan kassalle ei ole otettu!

Tällä kertaa en saanut työtä, koska ei ole työkokemusta kuulemma tarpeeksi. Menee vaan vähän sormi suuhun, että mistäköhän sitä työkokemusta sitten hankkisi, kun kerran mihinkään ei oteta töihin?

Voi itku! :'(

ihan sama täällä vaikka ammatinkin omaan..mutta kun sitä työkokemusta ei oo nii ei mihinkään pääse edes sitä kartuttamaan. Eli tulen olemaan ikuisesti työtön!!

Alkuperäinen kirjoittaja hn:
oletko siivousalaa miettinyt? sinne ainakin yhteen aikaan pääsi, kun vaan viitsi ovesta sisään kävellä..
Ei pääse enää, sinnekin pitää olla koulutusta ja surkeimpiin paikkoihin löytyy aina joku mamu tekemään.

Joo, mullakin alkaa olla aika epätoivoinen olo koko loppuelämän suhteen. Jos sitä ei nyt nuorena pääse töihin, niin mites sitten muka vanhempana? Rahat loppuu, mutta ei oo oikein innostusta hakea enää töitä, kun vastaus on kuitenkin aina ei.. Tälläkin kertaa olin ihan varma, että no nyt tärppää.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja joksa:
TÖIHI EI PÄÄSE KUN EI OO KOKEMUSTA JA KOKEMUSTA EI SAA KU EI OO TÖITÄ. SUOMI ON NII PERSEESTÄ

Peesi tähän. Monessa maassahan on tällainen "internship" eli harjoittelija titteli eli nuori tulee pikkupalkalla opetteleen sitä työtä ja saa työkokemusta..siitä voi sit edetä. Suomessa pitää olla viis metriä pitkä CV että saa töitä...

TÖIHI EI PÄÄSE KUN EI OO KOKEMUSTA JA KOKEMUSTA EI SAA KU EI OO TÖITÄ. SUOMI ON NII PERSEESTÄ