Taas yksi nuori nainen ottanut vanhan miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lehdet on lukemista varten ja minä ihmettelen sitä miten heti kuvitellaan, ettei ole ollenkaan omaa elämää jos sattuu lukemaan jonkun lehtijutun. Eikä tässä ole kyse suvaitsemattomuudesta, kyllä varmasti tuollaiset ison ikäeron suhteet herättää ihmettelyä. Onhan täällä ihmetelty asioita muillakin perusteilla.

No, jospa tekisit vähemmän aloituksia lehtijuttujen perusteella, niin saattaisi tulla olo, että ehdit elää enemmän ja ihmetellä ns. julkkisten elämää vähemmän. :)

Tosin saattaa olla, että minulle on jäänyt mieleen vain tekemäsi tämän tyyppiset aloitukset. :D

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
-Paavali 56 jaa

Mutta, uusimman kakspluspäivityksen mukaan: Rakkaus kysyy kuitenkin paperit. Joku rotihan sitä pitää olla!

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
-Paavali 56 jaa

Mutta, uusimman kakspluspäivityksen mukaan: Rakkaus kysyy kuitenkin paperit. Joku rotihan sitä pitää olla!

Jos ei kysy, niin viranomainen viimeistään.

Kuulin tästä jutusta viime viikolla ja alko naurattamaan, siinä sitä nyt ollaan koko kansan "kiltti" tyttö ja tekee tommosta. Josko se maine ois jo kadonnu... yököttää tämmöset nuori vs. vanhus hommat, onhan ne elämät ihan erilaiset 30 ja 50 vuotiailla.

Miehet rauhoittuu ja paranevat kuin viini vanhetessaan. Osaavat jo arvostaa ja kunnioittaa parisuhdetta. Tietävät mitä haluavat elämältä. Ja kyllä, vanhemmasta miehestä jo näkee osaako pitää talousasioista huolta. Itse olen 26v ja
Kihlattuni 45. Odotamme ensimmäistä lastamme. Miehellä on ikäisiäni lapsia jotka odottavat innolla sisarusta. Tytär lupasi jopa tulla suomeen kuukaudeksi kun lapsi syntyy hoitoavuksi. Kuitenkin huomaan olevani itsekin jotenkin
ikäisiäni kypsempi. Esimerkiksi juuri mieheni lapset tuntuvat paljon nuorekkaammilta, haluavat juhlia jne mistä itse
en ole ollut ikinä kovin kiinnostunut.

Herrasmiesmäisyys on ollu aina mun heikkokohta. Elämänkokemus ja sitäkin kautta karttunut viisaus on erittäin viehättävä ominaisuus. *lääh*
Olen huomannut että pojat ei nykyään ole herrasmiehiä, ei sillä tavalla ainakaan miten minä herrasmiehen miellän.
Ja kyllä itseään vanhempi mies voi olla seksikäs siinä missä nuorempikin.

[QUOTE="vieras";29125673]Sä vertaat varmaan itseesi ja tulit siihen tulokseen nykytilanteesi perusteella, että olet viisikymppisenä hoitokodissa. :D Otan osaa. Toisilla on huonot geenit. :)[/QUOTE]

Tarkoitin nyt kyllä sitä seitsenkymppistä miestä.

[QUOTE="vieras";29125673]Sä vertaat varmaan itseesi ja tulit siihen tulokseen nykytilanteesi perusteella, että olet viisikymppisenä hoitokodissa. :D Otan osaa. Toisilla on huonot geenit. :)[/QUOTE]

omaishoitajana viisikymppisenä.Ei hoitokodissa.Tiedätkö mikä on omaishoitaja?Sulla ei taida olla geenit päässäsi ihan kohdallaan.

Herrasmiesmäisyys on ollu aina mun heikkokohta. Elämänkokemus ja sitäkin kautta karttunut viisaus on erittäin viehättävä ominaisuus. *lääh*
Olen huomannut että pojat ei nykyään ole herrasmiehiä, ei sillä tavalla ainakaan miten minä herrasmiehen miellän.

Millainen on "itseään vanhempi mies"? :confused: Miten kukaan voi olla itseään vanhempi? :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29125854:
Millainen on "itseään vanhempi mies"? :confused: Miten kukaan voi olla itseään vanhempi? :D

:laugh:

Jep jep! :ashamed: :D
Enkä vitti ees korjata.

No jaa, keski-ikäisyyden myötä ne mua hieman nuoremmatkin miehet alkaa olla jo aika vanhoja :D

Olin 19,5 v. ikäinen kun menin naimisiin 37v. miehen kanssa. Muut jotka ympärillä pörräsivät olivat vielä täysiä kakaroita. Inttihurmoksessa jne. Nyt on mies viisikymppiä täyttänyt ja minä tulen perässä eikä ole kertaakaan kaduttanut. Lapsillakin hermostumaton isä.

Yhteistyössä