Taas vuodan:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mää"

Vieras
olen nyt rv 7+0 ja tänään alkoi tuhruvuoto ja hieman kirkkaampi. sama oli viikko sitten ja vuotoa kesti 2 h, loppui sitten eikä koko viikolla mitään.
ensimmäisessä raskaudessa ei mitään tällaista ollut.
Ihan paniikissa odotan, koska kivut alkavat ja keskenmeno tulee :( onko tässä enää mitään toivoa?
keskiviikkona varhaisultra, jos sinne asti päästään.

Aina on toivoa. Jotkut voivat vuotaa verta melkein koko raskausajan ilman että mitään on vialla. Itselläni oli juuri 7-12 raskausviikkojen aikana runsaasti vuotoja,jotka sitten yhtäkkiä lakkasivat. Ilmeisesti odotin kaksosia ja toinen tuli pois. (Näin siis kätilö veikkaili,mutta varmuutta asiaan ei saatu)

itselläni sama, kesti noin pari viikkoa ja olin ihan varma että käy huonosti. Kätilö lohdutteli että se on ihan normaalia mutta silti olin aivan paniikissa.
No, nyt sängyssään uinuu pieni tuhisija.

Tuhruhan on yllättävän yleistä, jos tulee kipuja niin sitten on huolestuttavampaa. Itselläni se raskaus jossa ei tuhrua tullut meni kesken, muuten mennyt hyvin. Nyt olen viikoilla 11+2 ja vuodan ihan rankastikin mutta se johtuu geminiraskauden toisen sikiön poistumisesta.
Tsemppiä, toivotaan että kaikki on kunnossa!

On toivoa!
Itse olen viikolla 9+6 ja olen vuotanut nyt yli kuukauden lähes joka päivä. Välillä rusehtavaa tuhrua, välillä vähän kirkkaampaa verta. Kipuja ei oo ollu, ja vuotokaan ei mitenkään runsasta.
Kaksi kertaa on ultralla katsottu ja pikkuisella on ollut kaikki hyvin, eikä vuodoille ole syytä löytynyt.

Kyllähän tää hermoja raastavaa on (itsellä takana km), mutta toivon että teillä on myös kaikki hyvin.

Uusimmat

Yhteistyössä