Taas voisitte puurokauhalla jakaa järkeä tänne suuntaan.. (vaunuasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se ostatko vai etkö on sun päätettävissä, mutta älä ainakaan pienten eturenkaiden vuoksi säiky. Kunnon myräkässä ei kulje kuin moottorikelkalla, sitä pienemmässä pärjää yhtä hyvin kuin isoilla renkailla. Soralla ajo (sellaisella upottavalla) hankalinta - silloin hyvä, jos heittoaisa ettei tarvi takaperin vetää.

Ja mielipide kolmen lapsen, yksientoista vaunujen/rattaiden ja kahden pikkurengasvaunutalven perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se ostatko vai etkö on sun päätettävissä, mutta älä ainakaan pienten eturenkaiden vuoksi säiky. Kunnon myräkässä ei kulje kuin moottorikelkalla, sitä pienemmässä pärjää yhtä hyvin kuin isoilla renkailla. Soralla ajo (sellaisella upottavalla) hankalinta - silloin hyvä, jos heittoaisa ettei tarvi takaperin vetää.

Ja mielipide kolmen lapsen, yksientoista vaunujen/rattaiden ja kahden pikkurengasvaunutalven perusteella.

Kiitos tästä. :D Jään siis yhä harkitsemaan..

No mikäs siinä ostaessa jos vaikka myyt ne vanhat pois ja saat ns pesämunan uusia varten.
Joku toinen saa ostettua sulta hyvät kärryt käyttöönsä ja sä ostat teille uudet ja mieluisat, jotka voit sitten taas aikanasi pistää myyntiin.
Jonkunhan niitä uusia on ostettava jotta on sitten mitä myydä käytettynä.

Meillä mennään kolmilla eri kärryillä: Brio race, Phil & Teds ja Emmaljunga CityJet.

Jos sä haluut noi kääntyvät etupyörät niin osta nuo nitro cityt eli alempi kuva.Ylemmässä kuvassa missä on tuo heittoaisa niin niissä ei ole jalkajarrua ollenkaan vaan pelkkä käsijarru.

Ja mä olen täysin hurahtanut emmaljungiin....muksu on 1v10kk ja mulla on menossa 24. vaunut...sekopäistä???Kyllä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Jos sä haluut noi kääntyvät etupyörät niin osta nuo nitro cityt eli alempi kuva.Ylemmässä kuvassa missä on tuo heittoaisa niin niissä ei ole jalkajarrua ollenkaan vaan pelkkä käsijarru.

Ja mä olen täysin hurahtanut emmaljungiin....muksu on 1v10kk ja mulla on menossa 24. vaunut...sekopäistä???Kyllä!!!!

Emmaljungan sivujen mukaan molemmissa on keskiöjarru..

Mä kävin liikkeesä katomassa noita kun tarjouksessa oli nuo city ceroxit eli missä on tuo heittoaisa niin myyjä sano että niissä on pelkkä käsijarru että älä ota noita.
Sit mä päätinkin ottaa ceroxit kun en vaan uskalla luottaa noihin pikkupyöriin.

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Mä kävin liikkeesä katomassa noita kun tarjouksessa oli nuo city ceroxit eli missä on tuo heittoaisa niin myyjä sano että niissä on pelkkä käsijarru että älä ota noita.
Sit mä päätinkin ottaa ceroxit kun en vaan uskalla luottaa noihin pikkupyöriin.

No sulle on osunut kyllä asiantuntematon myyjä. Mä mielestäni oon kokeillutkin sitä jarrua, vissiin toissaviikolla.. :o ja kyll se ihan jalkakäyttönen oli.

Aivan älytöntä tuollainen rattaiden kanssa pelaaminen. Aina säkin olet vaan ostamassa ja ostamassa, sun elämänsisältö on yhtä ostamista. Muuten voi olla elämä sekaisin, kunhan saa aina vaan ostaa.

Aivan älytöntä tuollainen rattaiden kanssa pelaaminen. Aina säkin olet vaan ostamassa ja ostamassa, sun elämänsisältö on yhtä ostamista. Muuten voi olla elämä sekaisin, kunhan saa aina vaan ostaa.

Mä en oo muuten viimeseen kahteen kuukauteen ostanut mitään. Paitsi ruokaa. Ja sitäkin hyvin vähän, ja halpaa. :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Mä en oo muuten viimeseen kahteen kuukauteen ostanut mitään. Paitsi ruokaa. Ja sitäkin hyvin vähän, ja halpaa. :D :D

Ja kämpän ja mersun. Ei vaan, taidat vaan puhua.

Ja kämpän ja mersun. Ei vaan, taidat vaan puhua.

Minkä kämpän??? Harvemmin vuokra-asuntoja omaksi ostetaan.
Ja mersu joo, se olla ostamassa. Mutta siihen me saadaan rahat, kun myydään vanha auto, ja ylikin taitaa vielä jäädä. B)

Just just, tää on tätä mitä en tajua, että muutetaan vuokrakämppään ja pistetään raha kulutukseen vaan kaikki.

Ei sun tarviikaan tajuta. Mä vaan tajuan, että jos mies joutuu opintojen edetessä jäämään pois töistä (tai vähentämään niitä rajusti ), meidän talous ei tule olemaan siinä vaiheessa välttämättä kovin vakaa, ellen mä sitten ole valmistunut jo silloin.. Näin on turvallisempaa.
Sen lisäksi: jos mies ois jäänyt vanhaan työpaikkaansa, me oltaisiin pistetty (tai mä oisin pistänyt ) eropaperit nyt kesällä.. Eli parempi näin.

meillä kulkenut teutonian funit vuoden 2006 talvesta asti ja eipä ole pahaa sanottavaa niiden pienistä kääntyvistä etupyöristä.. tai ylipäätään siitä yhdistelmästä.

200811004.jpg

Just just, tää on tätä mitä en tajua, että muutetaan vuokrakämppään ja pistetään raha kulutukseen vaan kaikki.

Ei sun tarviikaan tajuta. Mä vaan tajuan, että jos mies joutuu opintojen edetessä jäämään pois töistä (tai vähentämään niitä rajusti ), meidän talous ei tule olemaan siinä vaiheessa välttämättä kovin vakaa, ellen mä sitten ole valmistunut jo silloin.. Näin on turvallisempaa.
Sen lisäksi: jos mies ois jäänyt vanhaan työpaikkaansa, me oltaisiin pistetty (tai mä oisin pistänyt ) eropaperit nyt kesällä.. Eli parempi näin.

Miksi olisit eronnut,. jos mies olisi jäänyt vanhaan työhön? Anteeksi jos tunkeileva kysymys...:(

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
meillä kulkenut teutonian funit vuoden 2006 talvesta asti ja eipä ole pahaa sanottavaa niiden pienistä kääntyvistä etupyöristä.. tai ylipäätään siitä yhdistelmästä.

200811004.jpg

Oikeasti ne toimii? Jos oikein tarkkaan mietit, onko yhtäkään sellaista päivää ollut, että oisit kironnut ne pyörät alimpaan *piip*. :xmas:
Minkä kokoset ne on halkaisijaltaan tarkalleen? Millasella seudulla te asutte? *sori kysymys ryöppy*

Alkuperäinen kirjoittaja lirppi:

Miksi olisit eronnut,. jos mies olisi jäänyt vanhaan työhön? Anteeksi jos tunkeileva kysymys...:(

Koska se ei ollut kotona koskaan. Siis oikeasti koskaan. Kävi pari kertaa viikossa.

Koska se ei ollut kotona koskaan. Siis oikeasti koskaan. Kävi pari kertaa viikossa.

Tai oli ehkä sekoamassa.

Tai oli ehkä sekoamassa.

Siis kuka? Nyt menee jo yli. Kauniita unia, muista lääkkeesi!! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Säästäkää:
Mielummin rahanne tärkeempää kerta teillä tiukkaa on

Kiitti vaan, mutt kyll mä jo osaan. Kun ruokaa saadaan ja mä saan kouluni maksettua, me selvitään just hyvin. :saint:

No just. Ylimääräsiähän menoja ei koskaan " tuu ".

Oikeasti ne toimii? Jos oikein tarkkaan mietit, onko yhtäkään sellaista päivää ollut, että oisit kironnut ne pyörät alimpaan *piip*. :xmas:
Minkä kokoset ne on halkaisijaltaan tarkalleen? Millasella seudulla te asutte? *sori kysymys ryöppy*

no sellaisena päivänä kyllä kironnut kun olen erehtynyt lähtemään vaunuilla ulos ja lunta polveen asti.. siellä ei kuljeta millään vaunuilla.
eiku oikeesti.
en nyt osaa näin äkkiä sanoa halkaisijaa,ehkä teutonian omilta sivuilta löytyy tieto? ja asumme helsingissä..
mutta ollaan näillä menty kyllä kaikkialle. (paitsi ulkomaille en ottanut näitä koneeseen särkymään).
nyt sitten jää ensi kuussa poika laudan päälle ja vauva kyytiin.

Yhteistyössä