Taas vituttaa ajatuskin siitä, että ukko on hässinyt lastensa äitiä muinoin!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Alkuperäinen kirjoittaja nawi:
voi että... ja ajattele millä kiihkolla niitä lapsiakin on väännetty... Eestä ja takaa... eikä mies oo keksiny mitään ihanampaa.... :LOL:
Ja niitä orgasmien määrää! :eek:
Ja missä vaan, miten päin vaan. Hikisinä, ja kiimasina.
seetana nytten alako panettamaan! |O |O |O |O |O |O :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LiLy87:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
mulla ois takuulla sama ongelma. sikspä en ota sellasta, jolla on ollu muita
Mistäs niitä neitsyitä löytää? Entäs se oma menneisyys?
Eihän oma menneisyys vaivaa, kun sen tietää.

Onkohan jossain vielä yli 40v neitsytpoikia, jos vaihtaisi sellaiseen??
Saattaahan tuolta lapista löytyykkin :D Tiedän yhen 50v miehen joka vieläkin asuu äitinsä luona ja ei oo koskaan naisen kanssa seurustellu.. ei muuta kun savukoskelle hakemaan :D :D
:LOL: :LOL: oikea helmi!
 
tossuliini
Tottakai, mun miehellä ja mulla on molemmilla menneisyytemme mutta en mä vois kuvitella et jättäisin ukkoni sen takia että se on ollu naimisissa joskus aikanaan lapsiensa äidin kanssa. Mun ei tartte siitä ihmisestä tykätä mutta yritän kuiteskin olla fiksusti kun nään tän ihmisen, viimeksi perjantainako se oli kun miehen poika kävi äitinsä kanssa tässä, poika pääsi armeijasta ja äiti oli kuskina. Kyllähän se kaiveli eräs juttu kun tää exä yritti mun miestä sillo uudestaan mutta eipähän enää yritä, itellään on kaveri ja kyllä me pystyttiin juttelee ihan ok ja näytin hälle meidän asunnonkin, ei ollut meidän tyttöäkään nähnyt vielä ollenkaan. Mutta hyvin meni se ilta mitä siinä ulkona juteltiin.
 

Yhteistyössä