Taas vanhemmat kuolleet! Kolmas surullinen tapaus jo!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mitä hittoa..?Mikä saa ihmisen tekemään noin?Eikö ne aattele lapsiaankaan..kuka nekin nyt hoitaa :(

Ja nuo muut,mitä tuossa oli mainittu, lapsensa tappoi ja YRITTI itsaria..tuo vois olla pahinta.

Mä olen miettinyt asiaa myös tältä kannalta että tänä päivänä kun kaikilla on oikeus puuttua toisten asioihin on myöskin sitten joillekin todella tärkeää näyttää hyvältä ulospäin ettei kenelläkään olisi mitään valitettavaa. On oltava kaikki viimesen päälle ja muutenkin tiptop.Siitä tulee ylimäärästä painetta, väsyy tilanteeseen ja ahdistunut mieli ei löydä enää muuta tietä ulos. Kamalaa!
Mutta siis tää on tullut oikeasti mieleen siitä että asun suht pienellä paikkakunnalla jossa asukkailla on tapana aina vain löytää toisista ne negatiiviset asiat,jos ei ole muuta valitettavaa niin sitten talo ja piha on haukkumisen arvoinen,työssäkäyvä vanhempi on täysmätä,yhteiskunnan elätiksi lapsensa tehnyt ja kotiinjäävä vanhempi se vasta mätä onkin,herrajjesta,siellä se loisii kotona yhteiskunnan elättinä. Niin tai näin,teet aina väärin.

Mun mielestä koko yhteiskunnan ois aika herätä,jollain voi olla vaikeeta vaikkei kaikkea ulospäin näytetäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Oliskohan tämä sitä laman enteilyä....

Lama ja lama. Kyllä ihmiset on uskaltaneet ottaaa hieman liian isoja lainoja. Siinä saa sitten ihmetellä kun ei jää varaa elämiseen. Lama tai ei omaisuus ei tuo onnea.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamun aatos:
Mä olen miettinyt asiaa myös tältä kannalta että tänä päivänä kun kaikilla on oikeus puuttua toisten asioihin on myöskin sitten joillekin todella tärkeää näyttää hyvältä ulospäin ettei kenelläkään olisi mitään valitettavaa. On oltava kaikki viimesen päälle ja muutenkin tiptop.Siitä tulee ylimäärästä painetta, väsyy tilanteeseen ja ahdistunut mieli ei löydä enää muuta tietä ulos. Kamalaa!
Mutta siis tää on tullut oikeasti mieleen siitä että asun suht pienellä paikkakunnalla jossa asukkailla on tapana aina vain löytää toisista ne negatiiviset asiat,jos ei ole muuta valitettavaa niin sitten talo ja piha on haukkumisen arvoinen,työssäkäyvä vanhempi on täysmätä,yhteiskunnan elätiksi lapsensa tehnyt ja kotiinjäävä vanhempi se vasta mätä onkin,herrajjesta,siellä se loisii kotona yhteiskunnan elättinä. Niin tai näin,teet aina väärin.

Mun mielestä koko yhteiskunnan ois aika herätä,jollain voi olla vaikeeta vaikkei kaikkea ulospäin näytetäkään.
HYVIN SANOTTU!!!
En jaksa uskoa tähän lama-touhotukseen, henkisesti terveet ihmiset edes yrittäisivät selviytyä, nyt ihmiset kuolevat ennen kuin lama edes kunnolla ehtinyt alkaakaan, ja kaikki pistetään laman syyksi. Haloo!
Ei pysty käsittämään näitä vanhempia, ja heidän motiivejaan, tuskin uhkaava lama pistää heitä tekemään itsemurhan ja jättämään ruumiinsa lastensa löydettäväksi :|

Yliyksilöllinen yhteiskunta sysää epäonnistumisetkin yksilön niskaan. Ja ei kun Sekoomusta vaan äänestetään ja samalla kaivataan yhteisöllisyyttä ja toisista välittämistä. Herätkää.

Yhteistyössä