Taas uusi pelko sairaudesta:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taasminä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taasminä

Vieras
Olen sen haimasyöpää pelännyt (se oire väistynyt).

Nyt tällä viikolla huomasin että taidan hengästyä ylämäkiä polkiessa enemmän kun ennen, ainakin yhtäkkiä tän huomasin ja aloin huolestua.

Pari päivää on nyt syke ollut jopa 90, välillä oikeen tunnen kun pulssi hakkaa.
Menin sitten tänään lääkärille (keuhkoveritulppaa) pois sulkemaan. Lääkäri oli kuulemma varma ettei mulla tulppaa ole, mikään ei viittaa siihen. Keuhkojen kuuntelu oli ok, muuta ei sitten tutkittu vaan käski olla huolehtimatta.

Tässä samalla on kokoajan ollut tunnetta että pitäs huokailla ja vetää aina syvään henkeä, tosi ahdistavaa:((

TIEDÄN että mulla on paha sairaudenpelko ja menen omalle lääkärille sit parin viikon kuluttua.

Nyt sitten pelkään, onko tää sittenkin keuhkosyöpää? Miten nopeesti siinä alkaa hengästyminen? Mistä toi korkea pulssi voi johtua?

Mä veikkaan että se korkea pulssi jihtuu siitä että panikoit liikaa.vähemmällökin pulssi nousee! Kyllä sun pitää äkkiä päästä jinnekin hoitoon,eihön tuo oo normaalia.

Mä vasta kuulin, että yhden tutun sukulainen kuoli haimasyöpään tosi nopeaan, ja ainut oire oli selkäsärky! Joku syöpä varmaan jokaiselle tulee, nyt tai heti. Elämä ei oo reilua, ja se ikävä kyllä päättyy kuolemaan..ihan jokaisella.

[QUOTE="vieras";28809453]sä kuvittelet näitä oireita koska ainoa sairaus mikä sul on, on mielenterveysongelma. eli ihan psykiatrille kannattas nyt hakeutua[/QUOTE]

Peesi.

[QUOTE="vieras";28809453]sä kuvittelet näitä oireita koska ainoa sairaus mikä sul on, on mielenterveysongelma. eli ihan psykiatrille kannattas nyt hakeutua[/QUOTE]

peesi tälle! Tarvit nyt ensi tilassa psykiatrista hoitoa. Se auttaa niihin muihinkin vaivoihin sitte.

Juu olen lääkäriin menossa ja psyk. asioita on hoidettu aiemmin...kaiken piti olla ok ja tässä taas ollaan:/

Käytän Cipraa ja Xanoreita, eipä tunnu enää auttavan.

Yhteistyössä