Taas uusi huono äiti ilmoittautuu joukkoon

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
sen käsityksen sain tuossa yhdessä ketjussa, että olen huono ja epänormaali äiti ja tietty mun mies kans, on sit huono isä, kun lapsia on annettu tulla sen mitä on ollut tullakseen sen enempää harkitsematta ja miettimättä. no pääasia, mä rakastan niitä kaikkia. pusit keittiönoidalle

no jos yhtään lohuttaa, mä en oo tänään jaksanu tehä lasten kans mitään..tai no tingata vaatteista, pompuloista, siitä katotaanko enempää vilmejä, ruuasta..jne jne.. eli tämmönen päivä tänään.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Taidat ihan itse itsellesi tuollaisen tittelin lyödä =) Ei Keittiönoita sellaisesta puhunut. Luin itsekin sen kirjoituksen =)
no ei niin sanonut toki. mutta aika hyvin osoitti sen mitä ajattelee, kun lapsia annetaan tulla noin vaan sen kummempia miettimättä ja harkitsematta. no mä kun ihan tavallaan vitsinä heitin siihen että neljä vahinkoa, kun ei ne mitenkään harkittuja olleet. no joskus pienestäkin pahoittaa mielensä.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
äläs nyt hattivatti :hug: varmasti olet hyvä äiti kaikille lapsillesi ja rakastat kaikkia yhtä paljon B)
mä en oo lukenu sitä ketjua että en tiiä sen enempää mistä puhut!?
juu, niin mä olettaisin, että olen hyvä äiti, kun lapsiani kuuntelee ja niitä jotka meidät tuntee elävässä elämässä. mutta aika porsas ilmeisesti olen, kun en ole tarkkaan harkinnut lasteni synnyttämisiä, vaan eläny kuin luonnonlapsi konsanaan.
;)

hyvä jos/kun uskaltaa sanoa että ei ole täydellinen äiti tai että olen huono äiti jostakin syystä.. täällä kun tuntuu täydellisiä äitejä olevan pilvin pimein... mietin vaan että kuinka ne 'täydelliset äidit' ennättävätkin seurata niitä kaikkia 'huonoja äitejä' ja heidän tekemisiään? eikö niiden täydellisten pitäisi olla niin kiireisiä lastensa parissa että eivät ennätä huonoja äitejä seuraamaan... vai siis kuka olikaan huono ja kuka hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja irvuilija:
hyvä jos/kun uskaltaa sanoa että ei ole täydellinen äiti tai että olen huono äiti jostakin syystä.. täällä kun tuntuu täydellisiä äitejä olevan pilvin pimein... mietin vaan että kuinka ne 'täydelliset äidit' ennättävätkin seurata niitä kaikkia 'huonoja äitejä' ja heidän tekemisiään? eikö niiden täydellisten pitäisi olla niin kiireisiä lastensa parissa että eivät ennätä huonoja äitejä seuraamaan... vai siis kuka olikaan huono ja kuka hyvä?
no tuskin näitä täydellisiä äitejä on oikeesti koko maailmassa.

Yhteistyössä