Taas uusi haalariketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kisu"

Vieras
Koska täältä saa vastauksen kaikkiin kysymyksiin...

Mä olen aina ostanut muksuille ReimaTecin haalarit ja nyt olis taas aika uusille haalareille.
Mua kiinnostaisi kuulla kokemuksia Cupcaken ja Ticketin haalarista.
Millaisia ovat reimaTeciin verrattuina? Lähinnä laatu ja käyttömukavuus kiinnostaa.
Mahtavaa olisi, jos joku, jolla on kokemuksia näistä kaikista vaivautuisi vastaamaan.

Kiitos jo etukäteen! :)

Ticketit on ainakin hyviä ja kestäviä. Meillä on ollut niitä koossa 74-110 ja kaikki ovat kahden lapsen käytön jälkeen edelleen kuin uusia. (kaksi tyttöä käyttäjänä). Aion käyttää vielä kolmannella ykköshaalarina. Ja malleja on siis ollut baby suit, snowbaggie, baggie north ja baggie tough. On kallis, mutta kestää! Nyt itsellä uutuutena testissa Popin haalarit.

Minusta ticketin haalarit on ihan sikaleveitä! Meillon tuo pienempi semmonen rimppakinttu, et niitä menis 3 semmosen haalarin sisään. En tykkää, et se roikkuu joka kohdasta, ja on karseen näkönen siksi.

Minusta ticketin haalarit on ihan sikaleveitä! Meillon tuo pienempi semmonen rimppakinttu, et niitä menis 3 semmosen haalarin sisään. En tykkää, et se roikkuu joka kohdasta, ja on karseen näkönen siksi.

Riippuu mallista. Meille oli hyvä sellainen, jossa vyötäröllä osittain kuminauhaa. Reimatec on hyvä kosteussuojan suhteen. Mutta lumettomilla keleillä ei kestä kulutusta. Ticketit on olleet kestävämpiä, Cupcake tai Racoon on ollut meillä käytössä vain takkeina, joten en osaa auttaa.

Kiitos teille vastanneille!!!
Mä olen kyllä ollut tosi tyytyväinen ReimaTeceihin mut vaihtelu virkistää...
Ja sekä Ticketissä että CupCakessa houkuttelee niiden ulkonäkö.
Mut pitääkö ReimaTecit siis paremmin vettä!?

[QUOTE="kisu";27299798]Kiitos teille vastanneille!!!
Mä olen kyllä ollut tosi tyytyväinen ReimaTeceihin mut vaihtelu virkistää...
Ja sekä Ticketissä että CupCakessa houkuttelee niiden ulkonäkö.
Mut pitääkö ReimaTecit siis paremmin vettä!?[/QUOTE]

CupCakessa ja ei niin nimekkäissä kilpasisarissa väittäisin olevan erona vain tuo ah niin ihana ulkonäkö, muuten ihan perushaalareita.
Reima pitää aivan varmasti paremmin sitä vettä.

Yhteistyössä