Mutta lapsi oli 3 tuntia juossut touhunnut ja huhtonut isänsä kanssa. Kun tulin kotiin tuntui lämpöseltä ja mittasin korvasta lämmön,joka oli 37.6 odotin hetken ja mittasin uudestaan niin oli 37.5 annnoin kuumelääkkeen (meillä kestää 45-60min kun alkaa vaikuttaan) ennenkuin oli kulunut puoltatuntia oli lämpö 37. Ääni tolla on ihan käheenä. MUTTA jos yö menee hyvin eikä kuumetta nouse,voinko olettaa,että on peuhaamisesta ja viedä päikkyyn? Olin siis 2.5h pois ja lähtiessä aivan normaali,samoin kun oli sit isän lähdön jälkeen rauhoittunut.
Mulla olisi operaatio huomenna ja sairaalassa pitäisi olla klo 8.
Kertokaa nyt mikä oikea tapa toimia. Jos kuumetta yön aikana nousee,en luonnollisestikkaan vie tarhaan,vaan perun toimenpiteen. Olen siis yh.
Tuttava ehdotti et anna sille aamulla kuumelääke ja viä tarhaan,kyllä ne sit sieltä soittelee,juu en. Väärin omaa lasta kohtaan,jos on sairaana,ja toisia,kun ei tiä mikä on.
Mulla olisi operaatio huomenna ja sairaalassa pitäisi olla klo 8.
Kertokaa nyt mikä oikea tapa toimia. Jos kuumetta yön aikana nousee,en luonnollisestikkaan vie tarhaan,vaan perun toimenpiteen. Olen siis yh.
Tuttava ehdotti et anna sille aamulla kuumelääke ja viä tarhaan,kyllä ne sit sieltä soittelee,juu en. Väärin omaa lasta kohtaan,jos on sairaana,ja toisia,kun ei tiä mikä on.