Taas tuli koettua, ettei liian pitkä ole hyvä.

• Viestiketjun aloittaja aikuinen nainen
  • Ensimmäinen viesti
aikuinen nainen
Pääsin eilen kokeilemaan isokullista nuorta miestä ja odotukseni olivat korkealla. Kokemus oli kuitenkin melkoinen pettymys. Joka asennossa sattui ja asentoa piti aina muokkailla sopivammaksi. Enkä saanut edes orgasmia, kuten pienempien vehkeiden kanssa on tapana.

Rekku
Viimeksi muokattu:
he he he
Minimuna taas esiintyy naisena. On niin mahtavaa kun on iso elin jolla laittaa naaras soimaan. Kivusta huolimatta naaras himoitsee valtikkaani yhä enemmän jokaisella työnöllä.

aloittaja
Minimuna taas esiintyy naisena. On niin mahtavaa kun on iso elin jolla laittaa naaras soimaan. Kivusta huolimatta naaras himoitsee valtikkaani yhä enemmän jokaisella työnöllä.

Ehei, kyllä minä olen ihan oikea ja seksistä nauttiva nainen. Nimenomaan nauttiva, koska kipu ja satuttaminen eivät ole minun juttujani. Enkä ole puhunut minimunista mitään, vaan sellainen keskikokoinen on ihan hyvä. Vakkarisäädölläni on noin 13 senttinen ja sillä saa naisen takuuvarmasti taivaisiin.

Viimeksi muokattu:
Miäs
Ehei, kyllä minä olen ihan oikea ja seksistä nauttiva nainen. Nimenomaan nauttiva, koska kipu ja satuttaminen eivät ole minun juttujani. Enkä ole puhunut minimunista mitään, vaan sellainen keskikokoinen on ihan hyvä. Vakkarisäädölläni on noin 13 senttinen ja sillä saa naisen takuuvarmasti taivaisiin.
No kuinkas isoa munaa sait ja mikä olis sitten semmonen maksimi mitta, mistä vielä nauttii? :)

Viimeksi muokattu:
Muistuttaja
Sehän on vanha totuus, että koolla on keskimäärin enemmän väliä miehille itselleen kuin naisille. Miehet luulevat että mitä isompi penis, sitä enemmän nainen nauttii. Ei se niin mene. Liian iso ei ole hyvä. Ei kyllä liian pienikään ja on tietysti niitäkin naisia, jotka rakastavat tosi isoja.

Yleensä kuitenkin normaalin kokoinen riittää naisella, vaikka se normaalin omistava haaveileekin megameisselistä.

Viimeksi muokattu:
tietää tämänki
Sehän on vanha totuus, että koolla on keskimäärin enemmän väliä miehille itselleen kuin naisille. Miehet luulevat että mitä isompi penis, sitä enemmän nainen nauttii. Ei se niin mene. Liian iso ei ole hyvä. Ei kyllä liian pienikään ja on tietysti niitäkin naisia, jotka rakastavat tosi isoja.

Yleensä kuitenkin normaalin kokoinen riittää naisella, vaikka se normaalin omistava haaveileekin megameisselistä.

Tuo voi olla totta pienten naisten kohdalla. Mallien panemisesta on prinsnakin turha haaveilla ilman tuhtia lompakkoa.

Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Iso on laiskanmiehen vehkeet.

Isolla pitää toimia hitain liikkein, jotta pimppi ehtii laajentua.
Isoa pidetään sisällä hetkeaikaa ja otetaan pois.

Pienellä voi sensijaan harrastaa luottavaisinmielin eestaas liikuntaa.

Lopputulema, sopeutamalla kaikki käy.

aloittaja

Totta turiset. Taisikin olla käyttäjässä vika, kun nuori mies vain paukutteli menemään, eikä piitannut kehoituksistani varovaisuuteen. Eilen nimittäin sain vähintään yhtä isoa, mutta vanhemmalta mieheltä. Ensimmäinen oli 28 v ja toinen 45 v. Kokemus näköjään auttaa.

Eipä sattunut enää, koska vanhempi mies toimi rauhallisesti ja heti jos jossakin tuntui ikävästi, niin pienellä asennon muutoksella asia korjaantui ja taas tuntui hyvältä. Uskalsin jopa ottaa kakkoseen, koska mies hallitsi homman ja hyvin sekin sujui. Nuoren kollin kanssa en peppuseksiä halunnut, koska siinä rytkeessä olisi varmasti tullut vaurioita.

Loppupäätelmä on siis, että taito ratkaisee, ei koko. Jatkossa pitäydyn kypsemmissä miehissä.

Viimeksi muokattu:
Maarit Rva
Pääsin eilen kokeilemaan isokullista nuorta miestä ja odotukseni olivat korkealla. Kokemus oli kuitenkin melkoinen pettymys. Joka asennossa sattui ja asentoa piti aina muokkailla sopivammaksi. Enkä saanut edes orgasmia, kuten pienempien vehkeiden kanssa on tapana.
Laitoin keskustelupalstalle kerran kokemukseni isosta aiheena "kerrostalo saunassa"
Olen aikuinen nainen myös.Synnyttänyt jo ekakerran 17v,Raskauksia 3
Mikähän se liian pitkä sinulla oli?Koska oma kokemukseni oli noin 24cm (todettu Jallulehden kilpailussa)
oli mielestäni sopiva"siihen tarpeeseeni.Tuli herkkua eri asenoissa? Orgasmeista ei ollut puutetta.
(ei käytetty kondomia)ehkäsynä pillerit,ja Vagisan kapseli.Sisäänlaitto aika raju?Alkuliukkaus tärkeä.

Kiva aihe,kokeile uusiksi liukasteella? Rekisteröitynyt ei nimellä

Viimeksi muokattu:
tiukkaa thaikkuu

Kyllä iso on erityisesti aasialaisten kanssa peuhatessa suorastaan jumalan vehje.

Viimeksi muokattu:
Aasian matkaaja
Kyllä iso on erityisesti aasialaisten kanssa peuhatessa suorastaan jumalan vehje.
Itsellä on 20cm pitkä ja ympärysmitta 14,5cm. Olen edellisen kanssa täysin samaa mieltä, tällä kun olen paukutellut niin kyllä muuten huomaa ettei naisten tarvitse feikata vaan heiltähän lähtee lähes taju! Ainoa miinus on ettei pikapanot onnistu vaan muutamia minuutteja menee väkisin siihen totutteluun kun tiukka reikä meinaa puristaa mulle kuolion ja munani ilmeisesti meinaa ratkoa kudokset pillusta piloille. Kunhan molemmilla totuttu tähän outoon tunteeseen ja päästään sitten panovaiheeseen niin kyllä lähtee!!! Molemmilla!

Viimeksi muokattu:
aloittaja
Itsellä on 20cm pitkä ja ympärysmitta 14,5cm. Olen edellisen kanssa täysin samaa mieltä, tällä kun olen paukutellut niin kyllä muuten huomaa ettei naisten tarvitse feikata vaan heiltähän lähtee lähes taju! Ainoa miinus on ettei pikapanot onnistu vaan muutamia minuutteja menee väkisin siihen totutteluun kun tiukka reikä meinaa puristaa mulle kuolion ja munani ilmeisesti meinaa ratkoa kudokset pillusta piloille. Kunhan molemmilla totuttu tähän outoon tunteeseen ja päästään sitten panovaiheeseen niin kyllä lähtee!!! Molemmilla!

Jep, naiset varmaan huutavat tuskasta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä