Maisa Torppa on Miss Bikini tms. ja oli mukana Viidakon tähtöset ohjelmassa..
Tietääkseni Maisalla on avomies ja häätkin suunnitteilla, joten ei kai ole tuleva yh-äippä. Tai sitten me kaikki voidaan olla tulevia yh-äippiä, jos valmiiksi ajatellaan että "ei se kuitenkaan kestä"
Ja muuten itsellänikin on tullut molemmissa raksuksissa alussa paljon kiloja, kun on pahoinvoinnin takia täytynyt syödä paljon! Ja sitten kuitenkin tasottunut ja lopulta painoa tullut ekasta 8kg ja tokasta 11kg. Joten kai sitä painoa alussa voikin tulla, jos paljon syö, kuten minä.
Enkä puolustele Maisaa, oikeastaan olen saanut hänestä melko ärsyttävän kuvan, enkä pitäisi ihan kypsänä vielä äidiksi. En toki tiedä millainen tyttö oikeasti on, kun en henkilökohtaisesti tunne. Ja voihan sitä raskauden aikana tai lapsen tulon myötä kasvaa kypsäksi aikuiseksi.
Tää on muidu, joka Seiskassa tilitti, että pelkäsin niin, että tulee kaksoset ja että tyttö tilattu =) Niin ja sama, joka puhui silmät suut täyteen kakkaa Viidakon Tähtösissä ja kun tarkastettiin kuvanauhalta että valehtelee, niin alkaa pillittämään ja pakkaa kamansa "Aikuinen nainen mä oooooon..."