Ja taas voi yksi tulevaisuuden ihminen olla ylpeä chat-juontaja, salarakas äidistään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";25930049]Kyllä se mulle on silti ensivaikutelmansa tehnyt vaikken (onneksi) tuttavuussuhdetta luonutkaan hänen kanssaan.

Ihminen tulee sanomaan mulle että teen liikaa analyysejä jostain henkilöstä ja mollaan hänet sen perusteella ja itse analysoi jo muka koko aloitukseni :D "ylemmyyden tunteen tavoittelu" en ole nimittäin missään kohtaan kuvitellut tai väittänyt olevani millään tavalla parempi ihminen kun hän. Mutta sinähän teit omat päätelmäsi yhden tekstin perusteella minusta jo ihmisenä :D eikä olekkin hassua?[/QUOTE]

Hienoa että ymmärsit pointin. Itse voit tehdä päätelmiäsi ihmisestä mediajulkaisujen perusteella, mutta kritisoit sitä, jos sinusta tehdään samaa _omien_ kirjoitustesi perusteella. Ristiriitaista.
Kerrohan sitten, mikä oli tämän aloituksesi pointti? Se kun ilmeisesti useimmilta meni nyt ohitse.

Ketjua lukematta, otan kantaa vain ap aloitukseen.

Siis jos sulla ei tule ÄITI mieleen jostain niin helou.... Kuka on elänyt "äitimäistä" elämää ennenkuin sen lapsen on pukannut maailmaan. En ainakaan minä. Kävin baareissa, heilastelin moniakin miehiä, join, tupakoin, käytin muutamaan otteeseen jopa huumeita bilettäessäni. Kunnes tapasin nyk mieheni, lasteni isän. Ja kun testi näytti positiivista, loppui biletys, tupakka, viina ja kaikki ns pintaliito jota aloituksellasi hait.

Kyllä se positiivinen raskaustesti yleensä villeimmänkin ihmisen rauhoittaa vaikkei siihen moni uskokaan ellei ole nähnyt.

Vieläkään et vastannut?

:D

No sä et ymmärtäny mun alotusta kuten ei moni muukaan. Sanoinko mä selkeesti et hän ois huono äiti? Mielestäni ilmotin vaan et toivon sydämestäni et kaikki menee hyvin eikä hän olekkaan sellainen kana, jona häntä tällähetkellä pidän.

Ehkä Maisa näyttääkin mulle närhen munat ja hänestä tulee täydellinen äiti.

Vaikka täydellistä äitiä ei ole olemassakaan, kaikissa on vikamme. Siksi en määrittele tuohon kysymykseesi että millainen olisi hyvä äiti, kun en ole erikseen ketään huonoksikaan äidiksi haukkunut.

Mutta tämähän on kaksplus, täällä luetaan mitä halutaan ja hyökätään kimppuun kun gestapon kuulustelija :D jos kehtaakaan jostain vähän rajumman ajatelman lausua. Itseppä on tyttö julkisuuteen pyrkinyt ja kailottaa kaiken julkisuudessa, yleensä niitä asioita luetaan ja niistä ollaan jotain mieltä, jopa kommentoidaankin. Minä kommentoin. Olkaa hyvä.

[QUOTE="vieras";25930065]Hienoa että ymmärsit pointin. Itse voit tehdä päätelmiäsi ihmisestä mediajulkaisujen perusteella, mutta kritisoit sitä, jos sinusta tehdään samaa _omien_ kirjoitustesi perusteella. Ristiriitaista.
Kerrohan sitten, mikä oli tämän aloituksesi pointti? Se kun ilmeisesti useimmilta meni nyt ohitse.[/QUOTE]

Vatsaan saman kun mummeliisalle, jospa rautalanka ja vääntö menee sinunkin kalloosi:

No sä et ymmärtäny mun alotusta kuten ei moni muukaan. Sanoinko mä selkeesti et hän ois huono äiti? Mielestäni ilmotin vaan et toivon sydämestäni et kaikki menee hyvin eikä hän olekkaan sellainen kana, jona häntä tällähetkellä pidän.

Ehkä Maisa näyttääkin mulle närhen munat ja hänestä tulee täydellinen äiti.

Vaikka täydellistä äitiä ei ole olemassakaan, kaikissa on vikamme. Siksi en määrittele tuohon kysymykseesi että millainen olisi hyvä äiti, kun en ole erikseen ketään huonoksikaan äidiksi haukkunut.

Mutta tämähän on kaksplus, täällä luetaan mitä halutaan ja hyökätään kimppuun kun gestapon kuulustelija jos kehtaakaan jostain vähän rajumman ajatelman lausua. Itseppä on tyttö julkisuuteen pyrkinyt ja kailottaa kaiken julkisuudessa, yleensä niitä asioita luetaan ja niistä ollaan jotain mieltä, jopa kommentoidaankin. Minä kommentoin. Olkaa hyvä.

musta kyllä tuntuu et tää aapee ei kyllä toivo koko sydämestään onnea kenellekään =) Äitiys voi tuoda esiin uusia ominaisuuksia ihmiseen ja kai jokainen on vähän toilaillu nuorena, kuitenki ikää ei vielä hirveästi hänellä oo. Äitiys kyllä kasvattaa onneks useimpia, ainaki omassa elämässä oon todennu...

Yhteistyössä