Taas tätä... Tähän ei vaan voi tottua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
*kiti kiti*
"Laitetaan ne lenkkarit ulos jalkaan kun siellä on nyt niin kylmä"
*kiti kiti* "eikun mä haluan sandaalit!"
"Laitetaan vaan lenkkarit, siellä on nyt sen verran viileää että sukat ja lenkkarit on hyvä"
"Eikun minä HALUAN SANDAALIT" *itkuvinkuparku*
ym. jne.

"No LAITA ne sandaalit. Oma moka sitten jos jalkoja palelee.."
*hiljaisuus* "Äiti, missä ne sukat on? Haluaisin sittenkin lenkkarit"

....Ei siinä mitään, pitäisi vaan tajuta aina olla heti alkuunsa olla lähtemättä mukaan tuohon kiistelyyn, jännää että siihen silti ajautuu automaattisesti ja pitää aina erikseen tajuta että "hitto, senkun tekee, kyllä se sitten itse huomaa miksi tarjosin toista vaihtoehtoa"..

[QUOTE="sara";26452603]Oot Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Oikeassa! :D huomaan itsekin aina välillä miten sitä on ihan lapsen tasolla ja ajautuu väittelemään samalla tavalla kuin lapsi[/QUOTE]

Ja sitten tulee ihan hölmö olo kun tajuaa polkeneensa jalkaa kilpaa kolmevuotiaan kanssa :laugh:

No niinhän se on että ne lapset kasvattaa meitä vanhempia. Kun pitäis vaan tajuta ottaa se aikuisen rooli ennen kuin imeytyy mukaan siihen kiistelyyn..

ja sitten kun tästä on selvitty päästään ulos, lähdetään lenkille kävellen ja 100m päässä 4v huomaakin että han haluaa ajaa lenkin pyörällä, käännyt takaisin ja pihassa muksu sitten toteaakin että on paljon mukavampi kuitenki kävellä....:headwall:

• Tykkää
Reactions: Kerpele
heh, meillä oli aamulla 4-vuotiaan kanssa taisto et laittaako hoitoon mennessä tennarit vai crocksit. no tennarit laitettiin jalkaan niin kun äiti määräs mut kun selkäni käänsin niin poikapa oli laittanu crocksit hoitoreppuun. hoidossa sitte huomasin ne, kun nallea reppuun laitoin =D eihän niitä sitte kehannu poiskaan sieltä ottaa kun poika niin kirkkain silmin sanoo että ne on TOSSUT EIKÄ CROCKSIT =D

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Voi elämä, meillä käydään samantyylisiä keskusteluja tuon 17-vuotiaan kanssa... : / (No pukemisesta ei enää niinkään, mutta tyyliin "miksi ei kannata värjätä juuri värinpoistosta toipunutta tukkaa oranssiksi kun se kuitenkin halutaan taas vaalentaa parin viikon kuluessa"...)

meillä tapellaan kesäpipon ja lippiksen välillä :D Kun pitää aina saada laittaa lippis päähän! hirveetä sotaa aina aamuisin tai yleensäkin kun lähdetään ulos... nyt sit löysin yhden ompelijan, joka teki mulle kesäpipon lipalla :D ei tartte enää tapella..

Älkää antako niille lapsillenne liikaa valtaa, se aiheuttaa vaan turvattomuutta. Aikuinne on se joka päättää tietyt asiat. Piste.

Kyllä, tietyt asiat. Mun mielestä kenkävalinta kesäpäivänä ei ole se tietty, jos sää on kohtuullinen kummallekin. Lähteköön vaikka saappaissa torille hellepäivänä, mutta ei tietenkään sandaaleissa vesisateeseen. Kohtuus kaikessa, mutta kohtuus riittäköön =)

meillä tapellaan kesäpipon ja lippiksen välillä :D Kun pitää aina saada laittaa lippis päähän! hirveetä sotaa aina aamuisin tai yleensäkin kun lähdetään ulos... nyt sit löysin yhden ompelijan, joka teki mulle kesäpipon lipalla :D ei tartte enää tapella..

Meillä tyttö haluaisi pitää talvipipoa... Kun se on niin söpö... raah... :p

Yhteistyössä