Taas tätä: Näettekö viivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saattaappi näkyä hyvin heikko toinen viiva tai sitten ei näy. Ei tuosta voi varmasti sanoa mitään.
Tee uusi testi muutaman päivän päästä. Mikä kp menossa, onko menkat myöhässä ?

Tänään pitäis menkat alkaa, kp 28/28. Teen huomenna aamusta uuden testin, pitäis näkyä sitte jo selvemmin.. Näkyy paremmin luonnonvalossa tää ku mitä kuvassa, mutta en tiiä. Jännittää!

Ei näy viivaa ainakaan minun näytölläni muuta kuin tuo yksi.

"Näkyy. Onneksi on näitä kunnon testeillä testaajia ettei pelkkiä liuskoja. Tietää mitä kohtaa katsoa "
Voi kiesus sentää, oletko tullut ajatelleeksi,että tämäkin on liuska siinä on vain muovikuori päällä :D kaikki testi on itseasiassa vain liuskoja :D

[QUOTE="jaaha";30677787]Ei näy viivaa ainakaan minun näytölläni muuta kuin tuo yksi.

"Näkyy. Onneksi on näitä kunnon testeillä testaajia ettei pelkkiä liuskoja. Tietää mitä kohtaa katsoa "
Voi kiesus sentää, oletko tullut ajatelleeksi,että tämäkin on liuska siinä on vain muovikuori päällä :D kaikki testi on itseasiassa vain liuskoja :D[/QUOTE]

Juu, kirjoitinkin, ettei pelkkä liuska. Kuorellisessa testissä on se ikkuna, jota osaa katsoa. Pelkkää liuskaa kun vahtaa niin ei osaa heti edes oikeaa kohtaa katsoa.

Itsekin toivoisin että siin ny vähän näkyis sellasta selvää väriä, nii vois varmasti sanoa raskaudeksi. Mutta jäädänpä odottelee huomista :)
Mulle tuo on vieras testi, nii en osaa sanoa tuleeko viivan paikka yleensä noin "selvästi" näkyviin.
En siis tiennyt mihin kohtaan sen pitäis tulla, mutt kyllä erotin missä se kohta on :)

lukuisten tikuttelujen ja raskauksien kokemuksella en ole koskaan saanut testiin mitään viivan paikkaa :D. enkä mitään haamujakaan. jos on tullu väriä kahteen kohtaan ni kyllä haalea on aina viikossa muuttunut voimakkaaksi viivaksi.

Mä oon tehny kans melko monta testiä ja niistä n. kolmannekseen on tullu viivanpaikka, siis jos ei oo ollu positiivinen.

Mutta mä nään kyl ap:n testissä haamun elikkäs hyvin hyvin haalean viivan jossa on väriä.

Mutta en mä ton perusteella silti vielä lähtis riemuitsemaan, mutta eiköhän viiva jo huomenna oo vahvempi mikäli raskaana oot.

Yhteistyössä