Taas talvi yllätti junttiautoilijat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juntit eivät vaan osaa ajas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen ilmeisesti ollut eteläsuomessa joskus kolarisumassa ja ottanut nokkiinsa, kun joku sanonu, että etelänpellet ei osaa ajaa. En paljon viittisi henkseleitä paukutella toisten onnettomuuksilla. Eiköhän kaikki vain huolehdi, että oma perhe selviää ehjänä kotiin myräkässä.

Aina kun tällaista tapahtuu pääkaupunkiseudulla (jossa muuten myös ramppeja tiheästi ja paljon liikennettä), niin muu suomi kirjoittaa juuri tällä tyylillä. Sattuuhan sitä näemmä muuallakin...

Aina kun tällaista tapahtuu pääkaupunkiseudulla (jossa muuten myös ramppeja tiheästi ja paljon liikennettä), niin muu suomi kirjoittaa juuri tällä tyylillä. Sattuuhan sitä näemmä muuallakin...

Peesailen..
Itse asiassa olen pohjois-suomesta kotoisin ja joitakin vuosia ollut jo pääkaupunkiseudulla ja ajan paljon. Niin kyllä kuskeissa on eroa kuin yöllä ja päivällä ja tarkoittaen tällä sitä, että pohjois-suomessa on huomattavasti surkeampia kuskeja. Ajattelevat vain oma etua eli ei vilkkua käytetä, ei anneta tilaa, ajavat toisten takapuskureissa kiinni jne.. Eli ei osata vähääkään huomioida kanssa-autoilijoita vaikkei niitä niillä leveysasteilla edes ruuhkaksi asti ole.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Eihän tuolla kovin kivaa ollu ajaa, lunta pöllysi niin maan perkeelesti ja polanteita tuli tielle. Kaikenlisäksi tuulilasin pintaan jäätyi sen sortin jääkerros hetkessä, ettei siitä mitään nähnyt. Oli pakko pysähtyä skrapaamaan sitä auki parin sadan metrin välein.

Peesailen..
Itse asiassa olen pohjois-suomesta kotoisin ja joitakin vuosia ollut jo pääkaupunkiseudulla ja ajan paljon. Niin kyllä kuskeissa on eroa kuin yöllä ja päivällä ja tarkoittaen tällä sitä, että pohjois-suomessa on huomattavasti surkeampia kuskeja. Ajattelevat vain oma etua eli ei vilkkua käytetä, ei anneta tilaa, ajavat toisten takapuskureissa kiinni jne.. Eli ei osata vähääkään huomioida kanssa-autoilijoita vaikkei niitä niillä leveysasteilla edes ruuhkaksi asti ole.

Mä oon huomannu saman!

Voi jumalauta, että mulla menee nykyisin hermot kun ajan vaikkapa Oulussa tai omassa kotikaupungissani.
Moni oululainen on kyllä kanssani päinvastaista mieltä, eli pitävät Helsingin liikennettä joustamattomampana, mutta mä oon kyllä vahvasti tätä mieltä mitä olen.

[QUOTE="vieras";28157646]Eihän tuolla kovin kivaa ollu ajaa, lunta pöllysi niin maan perkeelesti ja polanteita tuli tielle. Kaikenlisäksi tuulilasin pintaan jäätyi sen sortin jääkerros hetkessä, ettei siitä mitään nähnyt. Oli pakko pysähtyä skrapaamaan sitä auki parin sadan metrin välein.[/QUOTE]

Kandee mennä julkisilla jos keli on liian vaativa omiin taitoihin nähden.

Yhteistyössä