Taas tää kävi mulle, oon kyllä onnekas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WhiteSnow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WhiteSnow

Aktiivinen jäsen
21.06.2012
1 446
1
36
Terveisiä teille Herramme Jeesuksen Kristuksen,

Olen ottanut yhteyttä teitä jälkeen käydään läpi profiiliisi, rukoilin sen yli ja valitut nimesi muun nimiä, koska sen esteeming luonne ja suositukset annettu minulle hyvämaineinen ja luottamuksen arvoinen ihminen, että en voi tehdä liiketoimintaa ja suosituksen En saa epäröi uskoutua teille tämä yksinkertainen ja vilpitön liiketoiminnan.

Olen rouva Samantha Kennedy Bernese Oberland Sveitsi, leski myöhään Cools Kennedy, olen 52 vuotias. Olen nyt uuden kristillisen muuntaa kärsivät pitkään rintasyöpä.

Kaikista osoitus minun ehdoista todella heikkenee, ja on ilmeistä, että en elä yli 2 kuukautta, saamieni lääkäreitä. Tämä johtuu siitä, että syöpä vaiheessa on saanut erittäin huono vaiheessa.

Miesvainajani oli erittäin varakas ja hänen kuolemansa jälkeen, olen perinyt kaikki hänen yrityksensä imperiumi koska kaksi lasta, jotka olen synnytti enää ole.Lääkärit on ilmoittanut minulle, että en saa elää yli kaksi kuukautta, joten olen nyt päättänyt jakaa osa tätä rikkautta, edistää kehittämisen kirkon Afrikassa, Amerikassa Aasiassa ja Euroopassa.

Olen valinnut sinulle, kun vierailet sivustolla ja rukoilin sen yli. Olen valmis lahjoittamaan summa $2.900.000.00usd (kaksi miljoonaa yhdeksänsataa tuhatta Yhdysvaltain dollaria) ja heikommassa asemassa. Ole hyvä Haluan todeta, että tämä rahasto oli talletettu pankkiin täällä (Abidjan Norsunluurannikko). Heti kun kuulen sinusta, välitän teille kaikki tiedot, voit käyttää saadakseen tämän rahaston siirretään pankin tilille maasi tähän tehtävään.

Olen rehellisesti rukoilla, että rahat kun siirretään maasi käytetään tarkoitukseen, koska olen tullut selville, että vaurauden hankkiminen ilman Kristusta on turhuutta. Voi armo Herramme Jeesuksen Kristuksen, Jumalan rakkaus ja toveruus Pyhän Hengen olla kanssa sinulle ja perheellesi aamen.

Odotan kiireellinen vastaus minulle sisar Kristuksessa.

Rouva Samantha Kennedy.

no juu mä olen saanut paljon vastaavia, mutta ainakin tähän asti ne on muistaakseni ollu kaikki englanninkielisiä.

sen lisäksi tietysti roskapostina tulee jatkuvasti näitä: olet voittanut 1 miljoonan dollaria...

Yhteistyössä