taas silmä lepää kauniissa naisessa...

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Vielä sekin, että jos joku palstalainen laittaa kuvansa, kehuja tulee paljon helpommin, ihankuin googlesta löydetyillä pitäisi olla korkeampi taso.

Tai aivankuin kauniiden ihmisten joukko haluttaisiin karsia kauhean pieneksi.
´

mikähän tässä on taas ongelmana? eikös tässä nimenomaan kysytty jokaisen OMAA mielipidettä. jonkun mielestä kuvan nainen ei ollu erikoisen kaunis ja toisen mielestä oli, jokaisella on OMAT mielipiteensä. turha niitä arvostelemaan. ja onhan tänne näköjään sit laitettú kuvia niistä heidän mielestään kauniista naisista.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Odotas vaan, kyllä tuo kaunis Evakin vielä teilataan....mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin hyvinkin runsain äänin

:whistle:
Siis mä en suostu lukeutumaan näihin kaikkia naisia mollaaviin harmaisiin, vaan kerron ihan oikeesti, jos joku muikki on musta kaunis. Mä tunnenkin monta häkellyttävän kaunista naista ja ukollekin usein vinkkaan, jos kadulla tai teeveessä bongaan hyvännäköisen naisen. :D
Mun mielestä noita mollaajia on sekä harmaissa että mustissa ja yhtä vähän ymmärrän kumpiakin. Mä ainakin tykkään katsella kauniita ihmisiä ja se ei ole multa itseltäni pois, päinvastoin.

Mä rakastan kaikkea kauneutta, hienoja sisustuksia, kauniita ihmisiä, suloisia eläimiä, upeaa luontoa...lyhyesti sanottuna olen hyvinkin visuaalinen ihminen ja surullista olis jos mun tarvis dissata kaikkea kaunista näkemääni :/

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Öö..Ruma? :o:
[/img]http://blogs.manchestereveningnews.co.uk/eurovision/Ani%20Lorak2.jpg[/img]

Eri kuva samast naisesta ja _todellakin_ on kaunis.
no toi on PALJON edustavampi. =) eka ei kyllä ollut.
Miustakin tässä paaaljon kauniimpi :)
Juu mun mielestä myös, mutta kyllä mä alunperinkin katsoin meikin taakse luustoa ja kasvonpiirteitä. Ne oli todella kauniit jo ekassa kuvassa =)

Kauniit kasvonpiirteet ja on tumma, mä tykkään enemmän tummista niin miehissä kuin naisissa ( vaikka ei siis naiset siinä mielessä kiinnosta ) Vähemmän meikkiä niin näyttäisi vielä kauniimmalta.

Tässä mun ehdoton suosikki:
http://images.askmen.com/galleries/actress/catherine-zeta-jones/pictures/catherine-zeta-jones-picture-5.jpg

Rukoilijasirkka
Vielä sekin, että jos joku palstalainen laittaa kuvansa, kehuja tulee paljon helpommin, ihankuin googlesta löydetyillä pitäisi olla korkeampi taso.

Ja nekin jotka on kauniita on sitä vaan siksi että ovat löytäneet itselleen hyvän meikkaajan :D
Niin tai photoshop.

Rukoilijasirkka

´

mikähän tässä on taas ongelmana? eikös tässä nimenomaan kysytty jokaisen OMAA mielipidettä. jonkun mielestä kuvan nainen ei ollu erikoisen kaunis ja toisen mielestä oli, jokaisella on OMAT mielipiteensä. turha niitä arvostelemaan. ja onhan tänne näköjään sit laitettú kuvia niistä heidän mielestään kauniista naisista.
Ei täsä nyt mittää onkelmaa ollu...

´

useesti nään siut kiihkoilemassa kun joka sanoo mielipiteensä jostain laitetusta kuvasta jos ei ole jonkun mielestä kaunis niin alkaa hirvee pälpätys.on joko kade tai jotain muuta vastaava.
eikös meillä jokaisella oo oikeus omiin mielipiteisiin? =)

Mun mielestä noita mollaajia on sekä harmaissa että mustissa
Mitä minä olen tätä palstaa seurannut, niin ne on nimenomaan ne rekkautumattomat, jotka arvostelevat esimerkiksi juuri toisten ulkonäköä melkoisen törkein sanoin. Suurinta närää herättää juuri kauniit naiset...mistä lienee sitten kertoo... :whistle:

Niin ja sanottiinhan muakin kateelliseksi, gon kerroin inhoavani julkisuuskuvan perusteella Penttilän Suskia. On vaan antanut itsestäään julkisuudessa niin ällön kuvan, jotta mun nousee aina karvat pystyyn, kon bongaan kyseisen tantan kuvan jossain :D . Voihan hän olla siviilissä vaikka kuinka kiva. Mä tein väärin ja arvostelin pelkän ulkoisen hapituksen perusteella ihmistä. Soriiiiiiii :ashamed: .

Rukoilijasirkka

´

useesti nään siut kiihkoilemassa kun joka sanoo mielipiteensä jostain laitetusta kuvasta jos ei ole jonkun mielestä kaunis niin alkaa hirvee pälpätys. eikös meillä jokaisella oo oikeus omiin mielipiteisiin? =)
Mun mielestä sä nyt itte vähä kiihkoilet.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mun mielestä noita mollaajia on sekä harmaissa että mustissa
Mitä minä olen tätä palstaa seurannut, niin ne on nimenomaan ne rekkautumattomat, jotka arvostelevat esimerkiksi juuri toisten ulkonäköä melkoisen törkein sanoin. Suurinta närää herättää juuri kauniit naiset...mistä lienee sitten kertoo... :whistle:

Niin ja sanottiinhan muakin kateelliseksi, gon kerroin inhoavani julkisuuskuvan perusteella Penttilän Suskia. On vaan antanut itsestäään julkisuudessa niin ällön kuvan, jotta mun nousee aina karvat pystyyn, kon bongaan kyseisen tantan kuvan jossain :D . Voihan hän olla siviilissä vaikka kuinka kiva. Mä tein väärin ja arvostelin pelkän ulkoisen hapituksen perusteella ihmistä. Soriiiiiiii :ashamed: .
Joo täytyy myöntää että kyllä mäkin sanon jos joku ei silmää miellytä, tuo mainitsemasi esimerkki on yksi niistä. Ehkä just siksi tuleekin se mielikuva että aina kauniita naisia mollataan. Kun siis niin monta on makua ja kaikkia miellyttävää naista tuskin onkaan. Eli tuolla logiikalla mä itse olen myös kateellinen

B) :xmas:

´

useesti nään siut kiihkoilemassa kun joka sanoo mielipiteensä jostain laitetusta kuvasta jos ei ole jonkun mielestä kaunis niin alkaa hirvee pälpätys. eikös meillä jokaisella oo oikeus omiin mielipiteisiin? =)
Mun mielestä sä nyt itte vähä kiihkoilet.

niinpä tietysti.. :whistle: ;)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
aika ylimeikattu oli. Kenestä vaan saa kauniin meikillä! Toikin on varmaan ilman meikkii "ihan tavallisen näköinen".
No kun ei saa!! Siis kenestä tahansa kaunista vaikka miten meikkais. Se ei vaan ole mahdollista. Kenestä tahansa saa PAREMMAN näköisen meikillä, mutta ei ne meikit sentään mitään ihmeidentekijöitä ole.

Ja mun mielestä tuolla naisella on todella kauniit kasvonpiirteet...takuulla ilman meikkiäkin =)

Yhteistyössä