Taas se piru iski...mustasukkaisuus :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Ihania nää raskaushormoonit :headwall: :headwall: . Mies lähti piknikille ja mä ihan helisemässä kun se näytti niin pirun hyvältä. Miksei vois mennä ihmisten ilmoille vaikka Hankkija-lippis päässä ja Suomi-verskat jalassa |O |O .

Miten ihmeessä voi yhtäkkiä olla näin mustis kun normaalisti ei oo :o :ashamed:

Mulla oli ihan samaa kun esikoista ootin. Oltiin miehen veljen häissä ja mie olin kauheen mustis kun isäntä oli bestman ja miehen veljen vaimon sisko oli kaaso ( naimisissa hänkin) ja kun he yhessä sitten piti niitä leikkejä ja muita.. ihan uskomatonta, vaikka tasan ei ollu syytä olla mustis, mutta mie vaan olin..

:D :D mulla ollu samoja ajatuksia joskus :D sitten oon ollut iloinen kun se on lähtenyt ulos verkkareissa ja säkki paidalla :ashamed: yleensä mies on tarkka mitä laittaa päällensä. ja tosiaan hän vetää ihmisiä puoleensa, kerrankin joku hyypiö yritti iskeä sitä laivan hississä vaikka mä olin vieressä :kieh:

Et oo ainut, ite oon mustis muutenkin mutta raskausaika se vasta huippua oli, huh huh, pienikin juttu niin meikällä oli olkapäillä sellainen peikkoarmeija että, hyvä etten ollut käymäs kimppuun jos joku muikki sattui vilasee pidempään :kieh:
Ymmärrän kyl tunteesi TOSI hyvin :hug:

Mutta oikeesti. Piti miehellekin sanoa moneen kertaan että on sitten kunnolla :ashamed: :ashamed: . Ja kerroin että jos jää kiinni pettämisestä niin mä puren sen terskanupin irti :snotty: .

Niin ja eilen...meidän pihan läpi juoksi joku nuori kaunis nainen (oli siis lenkillä) ja moikkasi. En tiedä oliko hän joku uusi asukas vaiko ehkä erään vanhemman rouvan tytär. Kuitenkin ihan eka ajatus oli että onneks mies ei nähnyt sitä naista :o :ashamed: :headwall:

mä näin eilenä punaista kun mies oli pojan harrastuksen parissa hölkkäillyt jonkun pirkon kanssa !!! onneksi osasin pitää suuni kiinni mutta jotenkin ajatteli että onkohan minussakkaan kaikki ihan kohdallaan ?

Mä en ole normaalisti lainkaan mustasukkainen, mutta kyllä mä kilahdin kun odotin kuopusta ja mies heitti naapurin naisen (sekä tämän lapsen) keskustaan samalla kun meni töihin. Vaikkei mitään uhkaa siitä, että niillä olisi suhde, todellakaan ollut :whistle: , mutta silti mä olin niiiiiin helvetin mustasukkainen :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta oikeesti. Piti miehellekin sanoa moneen kertaan että on sitten kunnolla :ashamed: :ashamed: . Ja kerroin että jos jää kiinni pettämisestä niin mä puren sen terskanupin irti :snotty: .

Niin ja eilen...meidän pihan läpi juoksi joku nuori kaunis nainen (oli siis lenkillä) ja moikkasi. En tiedä oliko hän joku uusi asukas vaiko ehkä erään vanhemman rouvan tytär. Kuitenkin ihan eka ajatus oli että onneks mies ei nähnyt sitä naista :o :ashamed: :headwall:

auts *visualisoi*

:laugh: :laugh: niinhän se on että täysillä pitää vetää tai ei ollenkaan :D :hug: :hug: :hug: :hug:

Ihania nää raskaushormoonit :headwall: :headwall: . Mies lähti piknikille ja mä ihan helisemässä kun se näytti niin pirun hyvältä. Miksei vois mennä ihmisten ilmoille vaikka Hankkija-lippis päässä ja Suomi-verskat jalassa |O |O .

Miten ihmeessä voi yhtäkkiä olla näin mustis kun normaalisti ei oo :o :ashamed:

joo sama täällä,mutta niin on mieskin...haluis että lähtisin varmaan navettamekossa,ilman meikkiä,hiukset pystyssä viihteelle ;)

Ehkä mä kestän miehen kanssa vielä hetken näitä hormooneita. Eipä sillä, mies ei oikeesti tiedä miten älyttömän mustis mä olen. Mä kun olen verhonnut sanomiseni aina vitsiksi vaikka ihan tosissani oon ollut (paitsi tuosta terskanupista).

Vaan on se kumma miten ihminen muuttuu....enkä olis koskaan osannut uskoa että joskus toivoisin mieheni näyttävän vähemmän hyvältä :o :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Tuikkaa se alas olalta kuiskimasta.

Sä olet täydellinen ja jos mies jostain syystä sen unohtaisi, mitä muka menettäisit?

Totta tuokin :flower: . Mä tönin tuon kuiskijan viimeistään ristiäisissä pois kiusaamasta :D B)

Tiedän tunteen. Meidän suhde oli tosi kovilla mun raskauden ajan :ashamed: miehellä ku on vielä paljon naispuolisia ystäviäkin ni johan nyt sitte alkoi luulemaan sitä sun tätä :D

Nuo on ihania nuo hormoonit :) Mä muistan kun synnärillä olin ihan tautisen mustasukkainen vauvatehon hoitajasta (nainen) joka jutteli ja tuli juttuun mieheni kanssa :) EN tahtonut olla missään tekemisissä kyseisen hoitajan kanssa. Ihan niinkuin miehelläni ei olisi ollut muutakin ajateltavaa silloin...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

auts *visualisoi*

:laugh: :laugh: niinhän se on että täysillä pitää vetää tai ei ollenkaan :D :hug: :hug: :hug: :hug:

Mä olen kova puheissani B) .

Meillä on oikeesti välillä aika älytöntä huumoria. Mieskin aina nauraa että mä olen aina tunkemassa milloin mitäkin hänen "sinneminnevaloaeinäy" yms. yms. Että rajansa silläkin kuulemma mitä kaikkea sinne mahtuu :D

Niinpä....mä olin ihan raivona mustiskohtauksineen raskausaikana.
Kerrankin mies opintomatkalla Hesassa ja muitakin miehiä mukana (yht.6+2naista) niin hotellissa yks miehistä yrjös kännis näiden huoneen,niin joutuivat nukkumaan huoneessa jossa toisessa huoneessa naisia 2, hotelli oli muuten aivan täynnä.(soitin vielä hotelliin ja raivosin , kun en uskonut)
itkin kotona silmät päästä....meni pitkään että toivuin siitä...oli kauhein yö mitä oon yksin viettänyt kotosalla.
Moni kamu lohdutti että onhan heidänkin miehet ollu työmatkoilla joissa yhteinen mökki työporukalle jossa myös naisia....ei prkl paljon lohduttanut

Ihana tietää etten ole ainoa, kiitos taas armaat sisaret :flower: :heart: :hug: .

Mä oon oikeesti ollut tosi nolona itsestäni :ashamed: . Niin ja nytkin mietin tulevia sukujuhlia ja mun niin kauniita sukulaisiani joita on tupa täynnä. On taas miehelle silmäiloa oikein urakalla |O

Niin siis ylihuomenna mennään ja mä niin hemmetin karmean näköisenä ja mulla oikeesti tosi kauniita serkkuja oikein liuta :headwall: