Taas se on täällä! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Siivouspäivä nimittäin..No, pyykit ja astiat on peseytymässä, kämppä melkein imurointivalmis.
Lapsetkin sain raivaamaan lelunsa lattioilta kun uhkasin syödä niiden tämän päivän suklaat kalenterista :xmas:

Innostuin siivoillessa lauleskelemaan ilmeisesti liian kovalla äänellä (vai liian huonosti..) kun lapset tuli kesken kaiken sanomaan että elä äiti laula enää..:ashamed:

[QUOTE="mie";22585788]Meillä oli eilen - nimittäin siivoojalla :D Sori oli pakko, mutta kun mä olen niiiiiiiiin innoissani, että vihdoinkin sain aikaiseksi ottaa ton kotisiivouksen![/QUOTE]

=)
No mikä ettei. Sellaiseen minunkin pitäisi tukeutua, mutta mies on sitä vastaan. :D

kivat metodit sulla.. "äiti syö joulukalenterista suklaat jos ette siivoa". Kyllä meillä 6v pojalle riittää ihan vaan ilmoitus "tänään meillä on yhteinen siivouspäivä"

Jee voitto kotiin enää matot lattialle ja urakka ohi!
Sitten lähden kauppaan ja palkitsen itseni mahottoman kauniilla kukkakimpulla.
Tulen kotia laitan kynttilöitä astioihin istun sohvalle ihailen siisteyttä ja kauniita kukkia ja nostan jalat ylös ja laitan soimaan jonkun hyvistä levyistä ja olen vaan =)
Tsemppiä teille kellä urakka viel kesken tai edessä

Jee voitto kotiin enää matot lattialle ja urakka ohi!
Sitten lähden kauppaan ja palkitsen itseni mahottoman kauniilla kukkakimpulla.
Tulen kotia laitan kynttilöitä astioihin istun sohvalle ihailen siisteyttä ja kauniita kukkia ja nostan jalat ylös ja laitan soimaan jonkun hyvistä levyistä ja olen vaan =)
Tsemppiä teille kellä urakka viel kesken tai edessä

Sulla ei sitten ilmeisesti ole lapsia? :D

*miettii kuinka ihanaa tuhoa mussukat saisivat aikaan kukkakimpusta ja kynttilöistä sohvapöydällä*

Onhan nuita lapsia siunaantunu mutta onneks ovat jo koululaisia omat.
Mutta aina meillä on kukkia ostettu kun siivottu ja ne kyllä on ihan rauhassa saaneet olla samoin kynttilät.
Niin johan se kuri ja järjestys torpassa olla pitää =)

[QUOTE="vieras";22585828]kivat metodit sulla.. "äiti syö joulukalenterista suklaat jos ette siivoa". Kyllä meillä 6v pojalle riittää ihan vaan ilmoitus "tänään meillä on yhteinen siivouspäivä"[/QUOTE]

No pakko on jotain keksiä kun ei näille muuten mene perille..kuuluu vaan ettei jaksa tms. Kaikkea muuta kyllä jaksasivat tehdä.

Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa valmistuu..:)

Mie en uskalla meille kynttilöitä laittaa kun lasten lisäks täällä vimmaa kaks karvasta, kissoja nimittäin. Seinälle tietty sais kun löytäis nätin telineen :)

tehookos miehiin sitten se että minäpä juon kaikki sinun kaljat jos et ala siivota =)
mä luulen että tehokas korvien avaus suoritetaan ja huomion saanti just uhkauksella syön suklaat jos jotain ei tapahdu. Tokkopa äiti viittii joka viikko uutta kalenteriakaan ostaa jos jatkuvasti joutuu syömään suklaat.
Lepposaa päivää menen nyt ostokille

Yhteistyössä