Taas sattui onnettomuus trampoliinilla

Alkuperäinen kirjoittaja Föhkömantti:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Meidan trampoliinien ohjeissa lukee jo se, etta aikuisen valvonnassa ainoastaan saa kayttaa, seka yksi kerrallaan. Tokikin kaikkien lelujen kayttoohjeita noudatetaan, eiko?

yahoo-supercontent.gif

Nyt sentään joku tajusi, mikä oli niin kuin asian pointti..
´

Kylla ma tossa aiemmin kommentoinkin, tama oli naihin myohempiin juttuihin, joissa kirjoiteltiin, etta kaksi lasta kerrallaan jne..

:headwall:

Pakkoko olla niin ivallinen?

Siis Anteeksi, tarkotus ei ole olla ilvallinen..
Ihmetyttää vain tuo joidenkin asenne, kun tarkotin nimenomaan, että kun lapset hyppivät trampoliinilla, niin silloin tulisi vahtia..Mutta siltikin voi tulla toki vahinkoja.

Eihän sitä voi kokoajan olla lastaan vahtimassa, mutta ei se koskaan ole liikaa, jos muistuttaa tarpeeksi useasti niistä vaaroista mitä on..

Minä en ymmärrä, miksi joka Helkutin asiasta tällä palstalla pitää väännellä ja käännellä.. Aivan sama, vaikka puhuttaisiin ilmasta, niin aina joku vastarannan kiiski löytyy...

samaa mieltä EI IKINÄ TRAMPOLIINIA MEILLE! On noita vahinkoja siinä sattunut niin paljon,murtumisia,halvaantumisia..tietysti hyvä liikuntamuoto jos pystyy tosiaan valvomaan että on yksi kerrallaan,korkeintaan kaksi ja turvaverkko.
Turvallisempi näin,ilman trampoliinia ja en usko että meidän lapset on silti sen onnettomampia vaikka suurella osalla onki tramppis..

Lapseni harrastaa aktiivisesti telinevoimistelua. Koko sen ajan eli yht. 5 vuotta olen pelännyt loukkaantumisia. Sitten yksi kaunis päivä sateen jälkeen tyttö lähti pyörällä kypärä tietysti päässä, kuten aina. Ajoi yli jalkakäytävän ylityskohdan eli sen madalletun kohdan, josta kuuluu mennä. Siinä osui olemaan märkä puun lehti. Pyörän rengas lipesi. Käsi murtui kolmesta kohtaa. Jutun ydin on siinä, että varoituksista huolimatta vahinko ei tule kello kaulassa... Silti tietenkin pitää vahtia ja varoittaa, neuvoa ja ohjata ym. :)

Ööh ymmärrän valvonnan pienten lasten kaa. Mut ei sekään sitä onnettomuutta estä. Siis kylhän se voi hyppää toisen käden päälle vaik ois sata valvojaa siinä. Ei siinä kerkeis sanoo mitään. Mun siskolla on tramppis verkkoineen. Ei oo tapahtunut ainakaan viellä onnettomuuksia. Joo kyl muakin pelottaa et tytölle käy jotain. Mut toisaalta en halua et siitä tulee kauheen pelkonenkaan elämää kohtaan vaan on rohkeutta kokeilla kaikenlaista joka toisi ittelleen hyvää ja onnea sitä sydäntään kuunnellen ja ettii ne omat juttunsa mistä oikeesti tykkää. Toki jo pienestä ne perus jutut ei laiteta mitään pistorasioihin eikä kosketa. Kerran ku tyttö oli 2 vuotias ni oltiin leikki puistossa ni ne lähti juokseen ja meni puun luokse siellä oli kärpässieni tulin vähän jälessä mut ne otti palaset käteen ja mä mäin ja huusin ei missään nimessä suuhun tai kuolette säikähtivät. Eipä tullu mieleen et leikkipuistossa jossa pikku lapsii annetaan kasvaa kärpäs sienii.