taas sai järkyttyä vaa'an lukemista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikääääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikääääää

Vieras
61,2kg. Paino sen kun nousee vaan. :(
kyllä mä sen myönnän että repsahduksia on tullut mutta silti en käsitä tätä...
Tämä paino ongelma alkoi elokuussa 2011 samaan aikaan tuli ehkäisypillerit mun elämään. Tutkimusten mukaan pillerit ei lihota mutta ihmisten kokemukset kertoo muuta. Vai voiko lievä masennus lihottaa?

Mulla vaaka näytti kk sitten 63,2 ja nyt se näyttää 65,4. :( Liian tiukalla dieetillä oon välillä ja sitte repsahtaa, on tämä kuitenkin rajoissa pysyny ja uskon että joskus on pysyvästikkin vielä alle tuo 63. :D

Ap:lle... en osaa kyllä sanoa mistä painonnousu voisi johtua, tarkkaileppa ruokavaliota yms tai laske vaikka kaloreita välillä jos syys oiskin siellä. =)

Miten lasken kalorit mahdollisimman tarkasti? Onko keittiövaa'asta apua?

Tunnustan kyllä sen etten kovin hyvin syö. Syön vähän ja huonoa ruokaa. Sitten vielä päälle ne herkut jotka tulee vedettyä aina sillon kun on jotain negatiivista tapahtunut.

Mä ehdotan että heität kaikki vaa'at huuthelkuttiin pariksi kuukaudeksi.

Aloita tiukka liikuntaohjelma, ja syöt usein ja tervellisesti, älä päästä nälkää päälle ollenkaan, ruokavälit ei koskaan 3 tuntia pidemmät, paitsi yöllä. Proteiinia, vihanneksia, täysjyvää ja vitamiineja, tarpeeksi vettä. Kroppa jää koukkuun liikuntaan ja näytät hyvältä - painat ehkä vähän enemmän, koska lihakset painaa enemmän kuin tyhjä rasva, mutta samalla tunnet voivasi paremmin.