Taas sai hävetä R-kioskilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En missään nimessä pidä itseäni muita parempana tai ihmeellisempänä. Mutta kyllä sinuakin varmaan inhottaisi jos joutuisit omalla ajallasi ravaamaan R-kioskissa tai Anttilassa ja siellä vaan sanotaan, ettei mitään pakettia ole. Ja ensin tottakai hirveä etsiminen siellä ja turha odotus. Mielestäni tuo on asiakkaiden nöyryyttämistä.

omalla ajalla mä ainakin hoidan omat henkilökohtaiset asiani..aina ei voi tietää meneköö asian hoidossa 5 min vai 30 min..itse olen tilannut anttilasta ja hakenut tuotteen myymälästä,palvelu on toiminut erinomaisesti aina.muistathan että ne tilauksen/tekstiviestin lähettäjätkin ovat vain ihmisiä,joskus sattuu virheitä :)

Minä se olen mennyt hakemaan pakettia sinä päivänä kun tekstiviesti tuli enkä ollut huomannut että paketinhakupäivä olisi ollut vasta pari päivää myöhemmin. Eikä mua edes hävettänyt, sattuuhan sitä. Enkä todellakaan miettinyt mitä takana olevat asiakkaat ajattelevat, myyjän kanssa vaan naureskeltiin tilanteelle.

Lämpimästi suosittelen Akaatti että alat tehdä töitä itsetuntosi eteen. Kuulostaa jotkin ajatuksesi aika huolestuttavilta ja elämä hieman vaikealta.

Se tekstiviesti tulee siitä firmasta, joka sen paketin toimittaa. Heillä on siis ongelmia sen sinun pakettisi toimituksen ja informoinnin kanssa, ei R-kioskilla.

Jos olisin ollut töissä, olisin tosin soittanut sinne pakettifirman asiakaspalveluun ja kysynyt missä se paketti seikkailee, kun viestikin on kerran sinulle tullut. :)

No asiakkaan näkökulmasta se ongelma on ihan myös r-kioskin, r-kioski kumminkin on tohon pakettienjakelu hommaan lähtenyt mukaan ja tekee yhteistyötä toimitusfirman kanssa. Ärrä selvittäköön ongelman. Onhan toi nyt törkeetä että tulee viesti ja sit pakettia ei olekkaan. En olisi hävennyt mutta suuttunut kylläkin.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
omalla ajalla mä ainakin hoidan omat henkilökohtaiset asiani..aina ei voi tietää meneköö asian hoidossa 5 min vai 30 min..itse olen tilannut anttilasta ja hakenut tuotteen myymälästä,palvelu on toiminut erinomaisesti aina.muistathan että ne tilauksen/tekstiviestin lähettäjätkin ovat vain ihmisiä,joskus sattuu virheitä :)

Minusta tuo 30 minuuttia on todella pitkä aika asiasta, josta en hyötynyt mitään. Ja tuossa R-kioskinkin tapauksessa kyllä oli turha reissu, vaikkei niin kauaa kestänytkään. Ja otitko sen huomioon, että kaikki eivät välttämättä asu hakupaikan vieressä, joten monella voi kulua todella paljon aikaa matkoihin + turhaan hakureissuun.

Onhan tuollainen ärsyttävää.

Mutta minua ei hävettäisi, en olisi ihan nolona, enkä kuvittelisi että muut asiakkaat nyt ihan varmasti ajattelee minusta sitä, tätä ja kenties vielä tuotakin. Ne tuskin uhraisi ajatustakaan minuun. Ja jos joku ajattelisikin että onpa tuo tyhmä, niin se ei pätkän vertaa mua haittaisi eikä kiinnostaisi. Kun ei mulla ole itsetunto-ongelmia.

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Huhhuh. Ihan kiva että avasin tän aloituksen. Nyt olen kyllä iloinen siitä että mulla on sen verran hyvä itsetunto tai jotain etten mieti jatkuvasti mitä muut musta ajattelee. Ton täytyy olla tosi onnetonta, kuluttavaa ja raskasta.

Huhhuh. Ihan kiva että avasin tän aloituksen. Nyt olen kyllä iloinen siitä että mulla on sen verran hyvä itsetunto tai jotain etten mieti jatkuvasti mitä muut musta ajattelee. Ton täytyy olla tosi onnetonta, kuluttavaa ja raskasta.

Minusta tuo oli todella nöyryyttävää ja loukkaavaa maksavaa asiakasta kohtaan. Häntä juoksutetaan hakemaan pakettia, jota siellä ei edes ole. Ja varsinkin siellä Anttilassa pidettiin vieläpä oikein tyhmänä, kun tulee pakettia hakemaan.

Yhteistyössä