Taas sai hävetä R-kioskilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Ei sitten luvattua pakettia ollutkaan toimitettu sinne. Vastaus on vain, että tulee uusi tekstiviesti, kun paketti on saapunut sinne. Kuitenkin aamulla on lähetetty tekstiviesti, että paketti on NOUDETTAVISSA R-kioskilla. Tuli taas turha reissu sillekin kioskille tehtyä. Aika menee ihan turhaan kioskilla ravaamiseen.

Se tekstiviesti tulee siitä firmasta, joka sen paketin toimittaa. Heillä on siis ongelmia sen sinun pakettisi toimituksen ja informoinnin kanssa, ei R-kioskilla.

Jos olisin ollut töissä, olisin tosin soittanut sinne pakettifirman asiakaspalveluun ja kysynyt missä se paketti seikkailee, kun viestikin on kerran sinulle tullut. :)

Mmm, olen kanssa saanut ravata useasti turhaan Ärrällä H&M:n pahkettia hakemassa. Yhden kerran oli vienyt väärään kiskaan paketin, ja sain sen takia vasta seuraavana päivänä sen.

[QUOTE="vieras";26193776]Miksi tuollainen hävettää ?[/QUOTE]

Siksi, että siinä saa sellaisen tyhmän ihmisen leiman, kun tulee hakemaan pakettia, jota ei siellä ole. Ja hirveä jono tietysti kertyy siihen taakse, kun myyjä yrittää etsiä pakettia.

Siksi, että siinä saa sellaisen tyhmän ihmisen leiman, kun tulee hakemaan pakettia, jota ei siellä ole. Ja hirveä jono tietysti kertyy siihen taakse, kun myyjä yrittää etsiä pakettia.

Akaatti, nyt minun ei ole tarkoitus pahoittaa mieltäsi ja toivottavasti et tulkitse tätä väärin - tarkoitukseni on hyvä.
Miehisestä näkökulmastani katsottuna olen sitä mieltä, että otat ehkä vähän liian vakavasti sen, mitä muut ihmiset sinusta ajattelevat. Olenko oikeassa?
Muistan vain aikaisemmin, kun keskusteltiin presidentinvaaleissa äänestämisestä ja siihen liittyvistä ihmisten ajatuksista ja nyt tämä; mielestäni kukaan ei ajattele mitään, jos olet saanut ilmoituksen, vaikka olisikin virheellinen.
Olenko väärässä?

No ei tuo nyt sinun vika ole. Mutta on kyllä tosi ärsyttävää, kun jatkuvasti käy noin. En tajua, miten ne eivät saa koordinoitua noita juttuja. Teksiviesti-ilmoitukset tulevat lähes poikkeuksetta liian aikaisin.

Akaatti, nyt minun ei ole tarkoitus pahoittaa mieltäsi ja toivottavasti et tulkitse tätä väärin - tarkoitukseni on hyvä.
Miehisestä näkökulmastani katsottuna olen sitä mieltä, että otat ehkä vähän liian vakavasti sen, mitä muut ihmiset sinusta ajattelevat. Olenko oikeassa?
Muistan vain aikaisemmin, kun keskusteltiin presidentinvaaleissa äänestämisestä ja siihen liittyvistä ihmisten ajatuksista ja nyt tämä; mielestäni kukaan ei ajattele mitään, jos olet saanut ilmoituksen, vaikka olisikin virheellinen.
Olenko väärässä?

Mutta eivät ne takana olevat ihmiset sitä tiedä onko joku viesti lähetetty vai ei. Kerran Anttilassa minulle oikein myyjä kehtasi väittää, ettei mitään pakettia ole tullut. Oli tullut viesti ja omalla sivulla näkyi tilaustiedoissa, että voi hakea ym. Sanomattakin selvää on, etten koskaan tuota pakettia hakenut. Ja myyjän lupaamaa viestiä ei koskaan tullut, eipä tietenkään, kun se oli jo tullut ja pakettia ei silti löytynyt mistään. Sen jälkeen en ole enää Anttilassa käynyt, melkein puoli tuntia kesti sekin tyhjä paketinhakureissu ja vielä oikein pidettiin tyhmänä, kun tulin hakemaan pakettia. Tuntuu kovasti yleistyneen tämä paketittomuus. Lähetellään viestejä ja pakettia ei kuitenkaan löydy mistään. Aiemmin ei ole vastaavia kokemuksia ollut.

[QUOTE="...";26193995]No ei tuo nyt sinun vika ole. Mutta on kyllä tosi ärsyttävää, kun jatkuvasti käy noin. En tajua, miten ne eivät saa koordinoitua noita juttuja. Teksiviesti-ilmoitukset tulevat lähes poikkeuksetta liian aikaisin.[/QUOTE]

Niin, mistähän minä edes tiedän milloin se paketti on siellä R-kioskilla. En kuitenkaan montaa turhaa reissua halua sinne tehdä. Ja tuskin tulee mitään myyjän lupaamaa toista viestiä, kun se on jo tullut se saapumisilmoitus tekstiviestinä.

Olenko väärässä?
Täsmälleen samat ajatukset kun akaatin juttuja olen lueskellut.

Ja siis todellakin, ei tarvitse missään tapauksessa pahoittaa mieltä.

Mutta eivät ne takana olevat ihmiset sitä tiedä onko joku viesti lähetetty vai ei. Kerran Anttilassa minulle oikein myyjä kehtasi väittää, ettei mitään pakettia ole tullut. Oli tullut viesti ja omalla sivulla näkyi tilaustiedoissa, että voi hakea ym. Sanomattakin selvää on, etten koskaan tuota pakettia hakenut. Ja myyjän lupaamaa viestiä ei koskaan tullut, eipä tietenkään, kun se oli jo tullut ja pakettia ei silti löytynyt mistään. Sen jälkeen en ole enää Anttilassa käynyt, melkein puoli tuntia kesti sekin tyhjä paketinhakureissu ja vielä oikein pidettiin tyhmänä, kun tulin hakemaan pakettia. Tuntuu kovasti yleistyneen tämä paketittomuus. Lähetellään viestejä ja pakettia ei kuitenkaan löydy mistään. Aiemmin ei ole vastaavia kokemuksia ollut.
Meinaatko oikeasti että ne takana olevat ihmiset ajattelevat SINUSTA jotain pahansuopaista? Ajatteletko itse niin nähdessäsi jonkun toisen vastaavassa tilanteessa?

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="silakka";26194047]Meinaatko oikeasti että ne takana olevat ihmiset ajattelevat SINUSTA jotain pahansuopaista? Ajatteletko itse niin nähdessäsi jonkun toisen vastaavassa tilanteessa?[/QUOTE]

Minusta on vaan inhottavaa seistä tyhjän panttina ja ravata turhaan siellä R-kioskilla. Nytkin tein ihan turhan matkan sinne ja muut ihmiset joutuivat vaan turhaan hekin siellä odottamaan. Kyllä moni varmaan ajattelee, että kyseessä on hakijan virhe.

Minusta on vaan inhottavaa seistä tyhjän panttina ja ravata turhaan siellä R-kioskilla. Nytkin tein ihan turhan matkan sinne ja muut ihmiset joutuivat vaan turhaan hekin siellä odottamaan. Kyllä moni varmaan ajattelee, että kyseessä on hakijan virhe.
Yleensä ei ajattele, tai en ainakaan itse ajattele. Ja mitä väliä vaikka joku ajattelisikin? koska kaikki erehtyy joskus. Ja vaikka ajattelisivatkin että vittu mikä älykääpiö, menis kotio.. niin mitä sitten?

Kun olen lukenut ap:n aloituksia tai viestejään muissa ketjuissa, niin väkisin tulee mieleen, että tuo ihminen tarvitsee paljon terapiaa ja oikeanlaista lääkitystä. Ei normaali ihminen ole tuollainen kuin ap.

vähän epäilen,että ne muiden ajatukset susta on sun omassa pääkopassa..en mä ainakaan ajattele jostain edellä seisovasta yhtään mitään,ellei ole jotenkin epäkohtelias käytöstavoiltaan.

Minusta tämä ei ole näin vakava asia.
Ja itse vastaavassa tilanteessa en itse kyllä ajattelisi yhtään, että kenen virhe on kyseessä - ei tulisi mieleenkään.

Yleensä ihmiset eivät ajattele siitä edellä seisovasta yhtään mitään. Hyvä jos huomaavat, että siinä joku on, saati sen mitä se tekee. Sun ajatusmaailma on oikeasti tajuttoman itsekeskeinen. Luuletko ihan tosissasi, että olet niin mahtava ja erikoinen, että muut käyttävät aikaansa juuri sinun asioiden pohtimiseen?

[QUOTE="vieras";26194444]:O Sulle ehkä sanomattakin selvää, mutta mulle ei tulis mieleenkään, että joku jättäis myyjän takia tilaamansa paketin hakematta. Pitäskö sun oikeasti hakea apua kun ei se ihan normaalia ole, että muiden ihmisten kuvitellut mielipiteet vaikuttaa noin paljon ihmisen tekemisiin?[/QUOTE]

En todellakaan hae pakettia, josta lähetetään ensin tieto, että paketti on tullut. Myös netanttilan omille sivuille oli kirjatunut tieto, että paketti on noudettavissa Anttilasta. Sen jälkeen menen kauppaan ja siellä joudun odottamaan PUOLI TUNTIA ja lopulta sanotaan, ettei mitään pakettia siellä ole ja lähetetään viesti, kun on tullut. Mitään viestiä ei lähetetty ja en ala maksamaan tuollaisesta palvelusta, että saa odottaa puoli tuntia ja pitäisi tulla uudestaan hakemaan paketti. Ei kiitos.

Jatkan vielä, eikä mitään viestiä koskaan edes lähetetty. Minun olisi pitänyt ravata siellä kaupassa jatkuvasti kyselemässä joko on paketti tullut. En todellakaan ala tuollaiseen. Jäi kyseisestä kaupasta (Anttila ja NetAnttilasta tilattu tuote, mikä piti hakea Anttilasta) niin huono maku, etten tuollaista puljua ala rahoittamaan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26194458]Yleensä ihmiset eivät ajattele siitä edellä seisovasta yhtään mitään. Hyvä jos huomaavat, että siinä joku on, saati sen mitä se tekee. Sun ajatusmaailma on oikeasti tajuttoman itsekeskeinen. Luuletko ihan tosissasi, että olet niin mahtava ja erikoinen, että muut käyttävät aikaansa juuri sinun asioiden pohtimiseen?[/QUOTE]

En missään nimessä pidä itseäni muita parempana tai ihmeellisempänä. Mutta kyllä sinuakin varmaan inhottaisi jos joutuisit omalla ajallasi ravaamaan R-kioskissa tai Anttilassa ja siellä vaan sanotaan, ettei mitään pakettia ole. Ja ensin tottakai hirveä etsiminen siellä ja turha odotus. Mielestäni tuo on asiakkaiden nöyryyttämistä.

Akaatti hyvä, kukaan siinä jonossa olleista ei varmasti edes muista enää, mitä siellä Ärrällä tapahtui ja todennäköisesti kukaan ei ole edes kiinnittänyt huomiota asiointiisi. Joten rauhoitu.

Yhteistyössä