Taas sahattu linssiin treffikumppanin kanssa..

• Viestiketjun aloittaja syvästi pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
syvästi pettynyt
Olenko nyt törmännyt sikaan vai onko kyse vain huvista kuin mies väittää?
Tutustuin mieheen treffipalstan kautta ja sovimme tapaamisesta. Tapaaminen sujui todella hyvin ja käsitin että mies oli jopa hieman ihastunut. Hän veti treffipalstalta ilmoituksensa pois mutta tänään huomasin että hän oli laittanut uuden haun päälle!

Tietysti kysyin miksi hän uusi treffi-ilmoituksensa ja hän vastasi että huvin vuoksi.
Vasta juteltiin kuinka tapaamme uudestaan ja voisimme lähteä jonnekin reissuunkin. Aika käsittämätöntä toimintaa. Voisiko palstalaiset takoa mun päähän että törmäsin taas sikaan joka vain lentelee kukasta kukkaan. Ja minä jo luulin että löysin kunnollisen ja rehellisen miehen joka haluaa suhteen..

syvästi pettynyt
Ei pointti ollut siinä etteikö sais kattella ympärilleen, mutta tuli niin paha mieli sen jälkeen kun toinen on puhunut kauniita ja olin käsittänyt että tässä olisi enemmänkin kyseessä. Puhun siis ihan ihastumisesta jossa ei oikeastaan juuri huomata muita ihmisiä, joka voisi joskus johtaa rakastumiseen ja siitä rakastamiseen.

syvästi pettynyt
Alkuperäinen kirjoittaja miäti ny;28740704:
No se mies vaan ei ole yhtä ihastunut kuin sinä. Minkäs sille voi, sellaista nyt vaan tapahtuu.
Niin, olet oikeassa. Tämä tapahtuma on toistunut mun kanssa sen miljoona kertaa. Pitäisi jo alkaa uskomaan faktat ettei mun kohdalla tule koskaan onnea.

Sori, oon aika synkällä tuulella. En yleensä marttyyroi, nyt vaan vituttaa ihan kuus-nolla.

"huoh"
Siis onko nyt suurin syy mielesi pahoittamiseen että laittoi treffi-ilmoituksen uudelleen näkyville? Onko maksullinen palvelu? Ehkä tosiaan huvikseen laittoi sen ilmoituksen, voi olla silti sinusta tosi kiinnostunut muttei välttämättä niin varma kuin sinä.
Onko peli nyt heti menetetty vaikka kaikki on niin alussa?

No en mä ainakaan jäisi katselemaan miestä, joka tapaamisen jälkeen jatkaa ns. haku päällä. Kaikki omat suhteeni on kyllä olleet ihan alusta asti täysillä mukana (ei siinä olisi muita oikein ehtinyt kattelemaankaan, kun yhdessä oltu melkein 24/7 siihen alkuun). Jos mä ihastun en mä edes osaa muita enää katsella ja jos mies ei tunne samoin, niin antaapa olla. En lähtisi, enkä ole koskaan lähtenyt sellaiseen tapailuun missä on ok pitää vielä ovea auki muillekin niin kauan kun ei ole niin 'vakavaa'.

Jos mies tosiaan olisi yhtä kiinnostunut kuin sinä, ei olisi sitä ilmoitusta uusinut (vanha saattaa unohtua epähuomiossa poistaa, mutta jos uudestaan laittaa, niin kyllä se on ihan tarkoituksella tehty).

syvästi pettynyt
[QUOTE="huoh";28740761]Siis onko nyt suurin syy mielesi pahoittamiseen että laittoi treffi-ilmoituksen uudelleen näkyville? Onko maksullinen palvelu? Ehkä tosiaan huvikseen laittoi sen ilmoituksen, voi olla silti sinusta tosi kiinnostunut muttei välttämättä niin varma kuin sinä.
Onko peli nyt heti menetetty vaikka kaikki on niin alussa?[/QUOTE]

Ei, kumpikaan meistä ei huoraa. Tai no en mene siitä vannomaan.

En osaa sanoa onko tuo normaalia deitata montaa yhtä aikaa. En itse tee niin. Minulla oli vasta juttua yhden miehen kanssa, jonka kanssa luulin jo seurustelevani. Asia ei ollut niin yksioikoinen hänen mielestään, puolen vuoden sisällä mitä meillä oli juttua, hänellä oli kolme muuta naista samaan aikaan. Minä siis oletin että tässä jo seurustellaan ja hän oli sitä mieltä että meillä oli seksisuhde. Että näin helppo minä olen.

Ehkä tuo sitten tuolla taustalla painaa :( En oikeasti halua enää olla seksisuhteessa tietämättäni.

syvästi pettynyt
No en mä ainakaan jäisi katselemaan miestä, joka tapaamisen jälkeen jatkaa ns. haku päällä. Kaikki omat suhteeni on kyllä olleet ihan alusta asti täysillä mukana (ei siinä olisi muita oikein ehtinyt kattelemaankaan, kun yhdessä oltu melkein 24/7 siihen alkuun). Jos mä ihastun en mä edes osaa muita enää katsella ja jos mies ei tunne samoin, niin antaapa olla. En lähtisi, enkä ole koskaan lähtenyt sellaiseen tapailuun missä on ok pitää vielä ovea auki muillekin niin kauan kun ei ole niin 'vakavaa'.

Jos mies tosiaan olisi yhtä kiinnostunut kuin sinä, ei olisi sitä ilmoitusta uusinut (vanha saattaa unohtua epähuomiossa poistaa, mutta jos uudestaan laittaa, niin kyllä se on ihan tarkoituksella tehty).
Noin minäkin ajattelen. Ja olet oikeassa siinä että tarkoituksella se uusi deitti-ilmoitus oli tehty. Tuskin se itsestään siihen tuli.

"olli"
Alkuperäinen kirjoittaja syvästi pettynyt;28740696:
Ei pointti ollut siinä etteikö sais kattella ympärilleen, mutta tuli niin paha mieli sen jälkeen kun toinen on puhunut kauniita ja olin käsittänyt että tässä olisi enemmänkin kyseessä. Puhun siis ihan ihastumisesta jossa ei oikeastaan juuri huomata muita ihmisiä, joka voisi joskus johtaa rakastumiseen ja siitä rakastamiseen.
Taidat olla melko nuori tai kokematon. Miesten puheisiin ei voi luottaa silloin kun he ovat etsimässä netistä seksiseuraa. Muuta tarkoitusta miehillä ei ole silloin kun he etsivät netistä naista.

syvästi pettynyt
[QUOTE="olli";28740876]Taidat olla melko nuori tai kokematon. Miesten puheisiin ei voi luottaa silloin kun he ovat etsimässä netistä seksiseuraa. Muuta tarkoitusta miehillä ei ole silloin kun he etsivät netistä naista.[/QUOTE]

Aha. No tämä selvä sitten. Kiitos.

Entinen nettideittaaja
Itsekin olen nettideittaillut ja nykyisen avomiehen löysin sitä kautta.
Ainoa neuvo on, että ota rennosti, äläkä kiirehdi kenenkään kanssa. Tutustu ihmiseen ihan kaikessa rauhassa, ennenkuin alatte sopimaan mitään matkoja tai treffi-ilmoitusten poistoja.

Ethän edes tunne häntä, joten miksi lähtisit hänen kanssaan matkalle? Loppujen lopuksi olette toisillenne vielä ventovieraita ihmisiä, jotka ovat vasta tutustumisasteella.

Ja jos ei nyt napannut, niin ei pidä lannistua. Itsekin kävin muutamilla treffeillä ja viestittelin useamman kanssa, kunnes tapasin helmeni.
Ilmoituksien poistoista emme edes koskaan puhuneet, itse kävin mielenkiinnosta pari kertaa tapaamisemme jälkeen profiilini vilkaisemassa, samoin teki myös hän. Lopulta ne profiilit jäivät pölyyntymään, kunnes lopulta sivusto poisti ne kun ei oltu kirjauduttu yli kolmeen kuukauteen.

Joten nyt vaan maltillisemmalla asenteella liikkeelle.

"vieras"

Mä taas juoksisin karkuun ja lujaa, jos mies ois jo ensitreffeillä sitä mieltä, että nyt ollaan tosissaan ja 24/7 yhdessä. Voin ihastuneena ja jopa rakastuneena parisuhteessa katsella myös muita miehiä ja jopa ihastua muihin miehiin. Ja mikään näistä ei tarkottaisi sitä ettenkö olisi oikeasti kiinnostunut ja haluaisi oikean parisuhteen.

nippo
[QUOTE="olli";28740876]Taidat olla melko nuori tai kokematon. Miesten puheisiin ei voi luottaa silloin kun he ovat etsimässä netistä seksiseuraa. Muuta tarkoitusta miehillä ei ole silloin kun he etsivät netistä naista.[/QUOTE]

Just joo. Ne tuhannet ja tuhannet treffipalstalta toisensa löytäneet ovat sitten varmaan kaikki lepakoita?

Entinen nettideittailija
[QUOTE="vieras";28740920]Mä taas juoksisin karkuun ja lujaa, jos mies ois jo ensitreffeillä sitä mieltä, että nyt ollaan tosissaan ja 24/7 yhdessä. Voin ihastuneena ja jopa rakastuneena parisuhteessa katsella myös muita miehiä ja jopa ihastua muihin miehiin. Ja mikään näistä ei tarkottaisi sitä ettenkö olisi oikeasti kiinnostunut ja haluaisi oikean parisuhteen.[/QUOTE]

Mulla on yksi kokemus, jossa en ollut miestä ehtinyt edes näkemään. Oltiin viestitelty muutamia päiviä, tapaamiseen ei suostunut ennenkuin oltaisiin tutustuttu viestitse oikein kunnolla (tämäkin hieman outoa, mutta tapansa kullakin). Niiden muutaman päivän chattailun jälkeen oli sitten sitä mieltä, että kyllä tämä on jo niin vakavaa että eiköhän voida profiilit jo poistaa :D

Jostain kumman syystä en enää pahemmin kirjoitellut tälle dudelle. Alkoi mennä touhu jo liian oudoksi.

"vieras"

Ihan samoilla linjoilla minäkin. Tapasin oman aviomieheni nettideittien kautta ja se oli menoa molemminpuolisesti heti ensitapaamisesta. Minä ihastuin toden teolla ja niin ihastui onneksi toinenkin osapuoli. Jos olisi tuolla tavoin toiminut, niin tuskin olisin katsonut pidemmälle.

"huh huh"
Kyllä te olette hulluja! Anteeksi vain, mutta muuta en voi toideta.

syvästi pettynyt
Itsekin olen nettideittaillut ja nykyisen avomiehen löysin sitä kautta.
Ainoa neuvo on, että ota rennosti, äläkä kiirehdi kenenkään kanssa. Tutustu ihmiseen ihan kaikessa rauhassa, ennenkuin alatte sopimaan mitään matkoja tai treffi-ilmoitusten poistoja.

Ethän edes tunne häntä, joten miksi lähtisit hänen kanssaan matkalle? Loppujen lopuksi olette toisillenne vielä ventovieraita ihmisiä, jotka ovat vasta tutustumisasteella.

Ja jos ei nyt napannut, niin ei pidä lannistua. Itsekin kävin muutamilla treffeillä ja viestittelin useamman kanssa, kunnes tapasin helmeni.
Ilmoituksien poistoista emme edes koskaan puhuneet, itse kävin mielenkiinnosta pari kertaa tapaamisemme jälkeen profiilini vilkaisemassa, samoin teki myös hän. Lopulta ne profiilit jäivät pölyyntymään, kunnes lopulta sivusto poisti ne kun ei oltu kirjauduttu yli kolmeen kuukauteen.

Joten nyt vaan maltillisemmalla asenteella liikkeelle.
Hyvä tietää että jollakulla on onnistanut bittitreffien ihmeellisessä maailmassa :)
Ja olet oikeassa, jäitä hattuun nyt vaan.

.....
[QUOTE="vieras";28740920]Mä taas juoksisin karkuun ja lujaa, jos mies ois jo ensitreffeillä sitä mieltä, että nyt ollaan tosissaan ja 24/7 yhdessä.[/QUOTE]

Samoin. Todella ahdistavaa jos toinen on alussa liian innokas ja takertuva. Kiinnostusta toki pitää olla ja se myöskin näyttää, mutta sopivalla tavalla, ei liian tosissaan heti alussa. Toisaalta ymmärrän myös, että ihmiset ovat erilaisia ja jotkut varmaan yhden tapaamisen perusteella tietävät, että tää oli nyt tässä. Ap:n tapauksessa tietysti mielenkiintoista, että mies otti profiilin pois ja laittoi sitten uudestaan. Mut sehän kertoo vaan siitä, ettei mies nyt välttämättä niin kiinnostunutkaan.

Entinen nettideittaaja
Alkuperäinen kirjoittaja syvästi pettynyt;28740970:
Hyvä tietää että jollakulla on onnistanut bittitreffien ihmeellisessä maailmassa :)
Ja olet oikeassa, jäitä hattuun nyt vaan.
Varaudu myös outoihin tapauksiin, niitä valitettavasti sieltä myös löytyy. Yksi sankari mm. kirjoitti täysin asiallisen kuuloisen viestin ja oli laittanut viestiin kuvaliitteen, jonka tietysti ajattelin olevan kuva tästä tyypistä. Mitä vielä, postasi minulle kuvan mulkustaan :D
Deleteen ja ignoreen lensi kyllä hyvin nopeasti.

syvästi pettynyt
Varaudu myös outoihin tapauksiin, niitä valitettavasti sieltä myös löytyy. Yksi sankari mm. kirjoitti täysin asiallisen kuuloisen viestin ja oli laittanut viestiin kuvaliitteen, jonka tietysti ajattelin olevan kuva tästä tyypistä. Mitä vielä, postasi minulle kuvan mulkustaan :D
Deleteen ja ignoreen lensi kyllä hyvin nopeasti.
Jos hän ajatteli sen olevan viehättävin kohta itsestään :D

"vieras"
[QUOTE="WTF";28740719]Kuka alkaa suunnittelemaan jotain yhteisiä matkoja ekoilla treffeillä?[/QUOTE]Niinpä. Mieskin varmasti huomasi että oho, nyt ollaan kahjon takertujan kanssa tekemisissä ja päätti viisaasti jatkaa etsimistä.

gjojs
Eikös noilla sivuilla yleensä pidä olla rekisteröitynyt että näkee toisten profiileja? Joten onko sullakin siis vielä siellä profiili? :D Ja kävitkö vartavasten hänen ilmoitustaan katsomassa vai mitä sinä siellä surffailit ;)

Yhteistyössä