TAAS rintatulehdus ja kipeä=((((

pikku-lumikko

Aktiivinen jäsen
12.03.2007
11 917
1
36
Kaivanko toppahaalarit esiin vai mitä teen?Illalla nousi taas hurjan korkealle kuume ja rinta ihan punainen ja kuuma :'( .
Jus viikko sitten loppu antibiootti kuuri toisen rinnan takia ja nyt taas |O .
En ole mielestäni kylmää saanut. Yskä toki mulla on. Voiskohan vaikuttaa kun vaavi on pidentänyt yö-syöttö väliä? :/ .
Kurja olo kuiteskin ja tohon rintaan sattuu ihan sikana. :(

Mulla oli tosi kivulias rintatulehdus ja vain jatkoin pumpaamista ja imettämistä...kun neuvolasta niin käskettiin. Nyt kaduttaa ja paljon. Olisi kannattanut vain vähitellen lopettaa imettäminen kun kipu oli niin kova, että säteili oikeaan käteen.

Kipu nimittäin ei mennyt ohitse vaikka lopetin sitten imettämisen. Onneksi kävin yksityislääkärillä joka osasi sanoa, että nyt loppu tuo leikki. Olen kärsinyt tuosta kivusta jo yli vuoden. Nyt olen menossa leikkaukseen, jossa poistetaan osa rintarauhasesta. Siis noista tulehduksista voi jäädä krooninen kiputila kun rintarauhanen ärtyy. Ja tälle kivulle ei voi tehdä mitään! Joten mieti jatkatko imetystä jos olet tosi kipeä. Minun lapseni on pärjännyt hyvin vastikkeella eikä sairastellut melkein yhtään...eli ihan terveitä lapsia tulee niinkin.

Yhteistyössä