Taas raskaana!! :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hajalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka en uskovainen olekaan, niin tuli vaan heti ajatus, että Luoja tietää kenelle lapsia kannattaa suoda ja kenelle ei. Olet siis ilmeisen hyvä äiti. Tsemppiä sinulle, älä ainakaan vastentahtoisesti aborttia tee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen onnellinen äiti;29660731:
Mulla oli täysin sama tilanne reilut neljä vuotta sitte. Kumi hajosi myöhään illalla, aamulla (9h sen jälkeen) söin jälkiehkäisypillerin ja kaksi viikkoa siitä tein positiivisen raskaustestin. Siinä vaiheessa veteli avioliitto viimeisiään ja olin väsyneempi kuin koskaan koska edellinen lapsi oli vasta vuoden ikäinen (vanhempi 4) ja olin imettänyt häntä syntymästään saakka kahden tunnin välein yötä päivää. Olin aina ajatellut että kaksi lasta riittää minulle. En voinut kuitenkaan tehdä aborttia, se ei oluut edes vaihtoehto, ja ensimmäiset kuukaudet olin shokissa ja hoin vaan itselleni että en pärjää. Olin ihan rikki.

Nyt pieni ihanuus on pian neljä vuotias enkä voisi kuvitellakaan elämääni ilman häntä. Elämä on raskasta toisinaan edelleen koska olen ollut jo yli kaksi vuotta pääasiassa yksin lasten kanssa, mutta kokoajan mennään helpompaan suuntaan.

Kuuntele mitä sydämesi sanoo. Itse tiedät parhaiten mitä sinun pitää tehdä. Mieti kumpaa vaihtoehtoa tulisit katumaan jälkikäteen. Voimia sulle tulevaan.

Ja taas se seksinnälkä ylitti kaiken... Ei muutakuin haarat levälleen ja sen jälkeen voivottamaan ...

[QUOTE="uskomatonta";29660700]Tuntuu kyllä uskomattomalta... Meillä vauvaa yritetty vaikka ja kuinka, eikä vain tulee :(
Onnea sinulle ja voimia päätökseesi. Tasan ei mene onni täällä.[/QUOTE]

Täytyy peesata, että en ymmärrä minäkään näitä "rehvastelijoita" tuolla, että "taas raskaana", vaikka parisuhde ollut jo pitkään ihan syvältä.