Taas piti mennä möläyttämään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna-stina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anna-stina

Jäsen
08.03.2005
79
0
6
Tulin juuri kaupasta kävelen 3-v. tyttäreni kanssa. Oltiin melkein päästy kotiin, niin vasta pyöräily vanhempi partainen ukko. Hänen piti nytten sitten kommentoida mulle " että on vitussa tultu tekemään ipana neekerin kanssa". Lasteni isä on kotoisin Ghanasta ja meidän lapset on ihana ruskeita, jota itse myös haluaisin olla.
Huusin hänelle lapsen kuulle perään, aika rumastikin. Nytten harmittaa, pitäisi vaan pystyä olla hiljaa ja niellä.

No opettele kuitenkin kirjoittamaan (vasta pyöräily vanhempi jne) vai oletko sinäkin Ghanasta!!!!!!!!!!!!!!!

Ja sitähän sitä aina saa mitä tilaa..........hah hah!!!!

Voi ei!Olipas todella törkeetä mutta valitettavasti suomalaiset on tollasia idiootteja,tekis joillekkin hyvää vähän kierrellä maailmaa ja ottaa nokka pois omasta per..eestä

Pitäisikö sinun miettiä valmiiksi jotain vakiovastauksia, joita voisit noissa tilanteissa heittää? Jotain sellaista, jota idiootit eivät osaa odottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Voi ei!Olipas todella törkeetä mutta valitettavasti suomalaiset on tollasia idiootteja,tekis joillekkin hyvää vähän kierrellä maailmaa ja ottaa nokka pois omasta per..eestä

Siis ihan tosi törkeesti ap:lle heitetty, olen pahoillani.

Mutta en oo itse sitä mieltä että suomalaiset olis tällaisia (kaikki). Rasisti on rasisti, oltiin sitte missä päin maailmaa vaan. Surullista :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Moukka on moukka, oisit vaan hymyillyt kauniisti. Se sitä ois ois ottanu päähän enempi.

Tämä sama tuli mulle mieleen. Tommosia päänaukojia varmaan ottaa paljo enemmän päähän, ku ei noteerais ollenkaan ja tosiaan vielä hymyilis kauniisti.
Tosin helpommin sanottu ku tehty...

Noh noh ei tietenkään kaikki mutta melkein kaikilla on jonkinlaisia ennakkoluuloja,rasismia voi kokea monella eri tapaa..tuijottelu..naureskelu..erilainen palvelu ym,listaa voisi jatkaa loputtomiin mutta että äidin ja lapsen suuntaan hyökätään noilla sanoilla on jo ala-arvoista ja surullisen yleistä.Olen muuten itsekkin "valkoisena"kokenut rasismia ulkomailla asuessani ja ei tuntunut hienolta.

Ite on samaa mieltä että pitäis vaan hymyillä vastaa, mutta siinä tilanteessa sitä jotenkin heti hyökkää kun naarasleijona.

Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Moukka on moukka, oisit vaan hymyillyt kauniisti. Se sitä ois ois ottanu päähän enempi.

Tämä sama tuli mulle mieleen. Tommosia päänaukojia varmaan ottaa paljo enemmän päähän, ku ei noteerais ollenkaan ja tosiaan vielä hymyilis kauniisti.
Tosin helpommin sanottu ku tehty...

No, onpa ollut lapsellinen ja vähän maailmaa nähnyt mies. Harmi, että jotkut luokittelee ihmiset ihonvärin perusteella :ashamed: . Seuraavalla kerralla tyydy sanomaan, et niin olen lapsen tehnyt, mutta aion kasvattaa sen paremmille käytöstavoille, kun sut on kasvatettu.

Ymmärrettävää, et tekee mieli avautua tollaselle, ei toiselle tulla sanomaan mitä vaan..

Siis onko oikeesti tuollaisiakin idiootteja olemassa :o ?? Niinkuin se kenellekään kuuluisi vaikka miehen iho olis vihreä :headwall: :headwall: :headwall: .

Mä olen ilmeisesti elänyt jossain ihme pumpulissa, kun en olis uskonut että oikeesti ihmiset voi olla noin idiootteja ja laukoa tuollaista. Vielä lasten kuullen.

Toivottavasti tämä nuorempi sukupolvi olis vähän suvaitsevaisempaa ja noi hiton typerät asenteet jo häipyis.

Ja siis ihan oikein ap että huutelit takaisin. Kyllähän sulla on täysi oikeus pitää lastesi ja miehesi puolia.