Taas ovistikuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhteen viivaan kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhteen viivaan kyllästynyt

Vieras
Hei

auttakaa ovistikkuneitsyttä!
Ollaan yritetty pikkukakkosta 5 kk ja nyt siirryttiin tikkuja käyttään, en ole koskaan ennen niitä siis testannut. Kierto on hieman epäsäännöllinen mutta yleensä siinä 28 päivän hujakoilla. Aloin ohjeen mukaan testauksen kp 11:sta. Nyt oon viikon tikuttanut, eli kaikki seitsemän pakkauksessa ollutta tikkua käytetty ja aina vain yksi viiva, perskules. Ottaa päähän sama juttu kun aina raskaustesteissäkin :((
Eli kokeneemmat tikuttelijat; ostanko toisen paketin suosiolla ja jatkan, onko mun ovis vaan myöhässä? Vai eikö testi näytä oikein? Vai eikö mulla ole ovista ollenkaan enää...? Pahoittelen jos kysymykseni on "tyhmiä" jonkun mielestä, mutta silti kaipaan vastauksia.

Moi!

Mulla on aina tullut kaksi viivaa, tosin se toinen hailukampi kunnes voimistuu sitten oviksen aikoihin. Mikä testi sulla on? Käsittääkseni jos ei tule kuin yksi viiva niin testissä on jotain vikaa, korjatkaa mua (testiohjeet alhaalla enkä jaksa hakea).

Voihan olla, että juuri tässä kierrossa et ovuloi. Mulle lääkäri sanoi, että saattaa olla, etten ovuloi joka kuukausi. Testaile ensi kuussa vielä. Meillä tuolla olkkarissa katsoo lastenohjelmia 3-vuotias poika, joka sai alkunsa ihan luomusti. Eli siinä kuussa ainakin ovuloin. Nyt toista lasta on haaveiltu ja clomit saatu avuksi.

Oikeita vastauksia voi olla monia, kuten joka toinen kuukausi ovuloit, imetätkö vielä esikoista? voi estää ovuloinnin kokonaan(vaikka tulisikin kuukautiset), tai ovuloit kaksi kertaa kierron aikana jolloin eka on heti kuukautisten jälkeen ja toinen loppukierrosta jolloin vain ajankohta on väärä. Onnea yritykseen ja kannattaa ens kuusta testata uudestaan. Ovislimat (jos ne huomaat) on yleensä oikea aika tikutella, ainakin minulla

Tai sitten ovisaika on niin lyhyt, että kerran päivässä testailu ei riitä. Jotkut testailevat aamuin illoin, mikäli heidän LH-huippu on kovin lyhyt.

Yhteistyössä