taas oviksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peppie

Vieras
Tää iänikuinen aihe, mutta joka kuukausi niin kiinnostava :)

Mitä mieltä ootte, mulla on joka kerta tullut ovistikkuun viivat kp 14-15, silti oireiden perusteella luulen joka kerta oviksen olleen kp 13, kuitenkin vielä sinä päivänä tulee negaa....
Oireet nimittäin ovat kp 13 seuraavat:
-limaklöntti
-mahanippailua
-rytmihäiriötä (oon seurannut jo monessa kierrossa ja rytmärit saattaa johtua munasolun irtoamisesta, miks muuten niitä tulis joka kuukausi vain kp13 ??)
-vähän huonoa oloa (saattaa liittyä rytmäreihin)
- sellainen olo, että miehen kanssa sänkyyn ja heti ;-)
Mä oon lähes sata varma, että ovis on jo kp 13.
miks sitte ne kaks viivaa tulee vasta kp 14 tai 15?
silloin oireet on jo paljon lievemmät eikä limaakaan joka kerta enää ollenkaan.

Kommentteja jos joku jaksoi lukea ja perehtyä tilanteeseen.

p.s. Yritystä meillä jo 1,5 vuotta et aika hyvin tunnen oman kroppani

Oon testaillut aconin testillä ja testailen yleensä illalla / iltapäivällä. Tänää en oo viel testannut mut kokemuksella voin sanoa et negaa näyttää ja huomenna kai plussaa.

silti ei tärpin tärppiä.

No sitten en osaa sanoa. Sen tiedän, että moni saa Ferteistellä aamupissasta (pitää ohjeen mukaan testata silloin) oviksen n. vrk liian myöhään.
Itse olen myös testannut Aconeilla eri vuorokauden aikoihin ja aina ovat toimineet oikein. Ultrassa on varmistettu että rakkula on ehjä kun ovistesti on näyttänyt plussaa ja seuraavana päivänä rakkula on ollut rikki ja siitä seuraavana päivänä lämmöt ovat nousseet.
Oireisiin, eli kipuihin ja limoihin, ei aina ole luottamista, sillä kivut yms. voivat tulla vielä rakkulan kasvaessakin, eikä välttämättä irrotessa.
Syitä on varmasti monia miksi ovistesti ja keho ovat hieman eri mieltä oviksen ajankohdasta. Joillakin lh varmaankin nousee myös hitaammin tai sitä erittyy kaiken kaikkiaan vähemmän kuin joillakin toisilla, joten testikään ei voi reagoida. Jos kuitenkin tiedät oviksesi sijainnin noin hyvin, on toisaalta ihan sama mitä testi näyttää - kunhan toimintaa on ennen kp13 riittävästi ja vaikka sen jälkeenkin, niin asia on kunnossa.

Yhteistyössä