Taas on erään pankin maksuissa ongelmia, arvaatteko mikä pankki on kyseessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja kyllä sekin toki tähän vaikuttaa, että kaikki arkipäivät olen poissa kotoa ja sitten illalla on jo niin väsynyt, ettei jaksa enää tutkia mitään. Joka yö nuku ainoastaan noin 4-5 tuntia, niin varmaan tälläkin on jotain vaikutusta siihen, ettei jaksa enää tehdä mitään.

[QUOTE="vieras";28346373]Ja lyhyet yöunetkin on jonkun muun syytä, ei sinun oma valintasi, eikö niin.[/QUOTE]

On oma valintani, koska tätä vapaa-aikaa on sen verran vähän, niin usein tulee valvottua jo senkin vuoksi, tosin olen aina käynyt nukkumaan myöhään ja on myös vaikeuksia nukkua. Usein ei saa nukuttua ja herääkin aina aikaisin kukonlaulun aikaan.

On oma valintani, koska tätä vapaa-aikaa on sen verran vähän, niin usein tulee valvottua jo senkin vuoksi, tosin olen aina käynyt nukkumaan myöhään ja on myös vaikeuksia nukkua. Usein ei saa nukuttua ja herääkin aina aikaisin kukonlaulun aikaan.

Mulla on sama juttu, vapaan tahtoisi hyödyntää parhaalla mahdollisella tavalla, eikä mieluisin ole hoitaa pankki - tai muita virastoasioita. Joskus vaan pitää ja aikuinen tapa on hoitaa ne vastuullisesti ja oikein, ei lähettämällä väärä henkilö asialle:)

Mutta muut ihmiset olisivat ehtineet kyllä, en vain ole saanut aikaiseksi sitä, että päättäisin mihin pankkiin tili avattaisiin.

Mutta kun se on edelleen rikos, esiintyä toisena lainatuilla henkkareilla.Sä kun olet jo päättänyt antaa lapsesikin jäädä toisinaan kotiin koulusta ilman syytä, niin etkös sä voisi leikkiä sairasta ja hoitaa silloin nuo pankkiasiat, ei liene painavan omaatuntoa ollenkaan..

Yhteistyössä