taas olisi mies ollut valmis pettämään naistansa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhlija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhlija

Vieras
eilen oltiin viettämässä pikkujouluja ja olisi löytynyt "yöseuraakin" varatusta miehestä...mies kertoi, että on yksi pieni lapsi ja nainen, mutta kovasti olisi "vieras"seura kelvannu :( olivat pelireissulla täälä päin, eli muualta tulleet. Ajattelinkin, että raukka sitä naistaki, että tietäis mitä mies ehdottelee ja valmis pettämään...

Noniin. Ja naisethan siellä pikkujouluissa onkin niin pirun uskollisia että... turhaa pelkästään miesten niskaan vierität!
Joo mutta kun tällä palstalla suurin huvitus on miesten lynkkaaminen joukolla ja siihen löytyy täältä aina lauma palstaämmiä vertaistueksi. Siinä samalla näiden on helppo unohtaa kuinka vittumaisia, kieroja, manipuloivia, ja kevytkenkäisiä naiset itse ovat.

Mä sain eilen pikkujouluissa piparia kahdelta kakskymppiseltä venäläiseltä naiselta. Eipä ole pitkään aikaan seksi maistunut niin hyvältä. Täytyy kyllä todeta venäläisen naisen olevan Nainen, eikä mikään tuulipukumuija.

[QUOTE="vieras";25065692]Kannattaa tarkkailla luottokorttimenoja lähikuukausina :whistle:[/QUOTE]

Kateellisen panettelua. Pelkäätkö ulkomaalaisten naisten vievän sun miesonnen?

[QUOTE="vieras";25065788]Mun miesonni istuskelee tuolla sohvalla lasten kanssa, eikä karkaa yhteisen yön jälkeen aamuhämärään...[/QUOTE]

Juu, varmaan istuu nyt, mut istuuko sen jälkeen kun on päässyt venäläisen nuoren Naisen makuun jonka päällä ei tuulipuku kahise vaan korkkarit kopsaa...

Yhteistyössä